جاباما
۵۹۱۱۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امکان جدید در قسمت آلبوم عکس اینستاگرام

اینستاگرام ابتدای سال جاری میلادی به قابلیت آپلود آلبوم توسط کاربران مجهز شده بود اما حالا بالاخره این قابلیت، با گزینه امکان آپلود عکس‌های پرتره و لندسکیپ عرضه عمومی شده و در اختیار طیف گسترده‌ای از کاربران قرار گرفته است.

وب سایت نقدستان - شهروز چرکچی: اینستاگرام ابتدای سال جاری میلادی به قابلیت آپلود آلبوم توسط کاربران مجهز شده بود اما حالا بالاخره این قابلیت، با گزینه امکان آپلود عکس‌های پرتره و لندسکیپ عرضه عمومی شده و در اختیار طیف گسترده‌ای از کاربران قرار گرفته است.
امکان جدید در قسمت آلبوم عکس اینستاگرام
تا پیش از این قابلیت آپلود آلبوم‌های تصاویر برای مدت دو سال تنها در اختیار طیف محدودی از ناشران تبلیغات قرار گرفته بود اما حالا اینستاگرام اعلام کرده تمام کاربران می‌توانند از این قابلیت استفاده کرده و گزینه جدیدی را هم پیش رو داشته باشند. اینستاگرام تایید کرده قابلیت آپلود آلبوم حالا در قالب پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت‌های انتخابی، پیش روی کاربران خواهد بود.

اگرچه تا پیش از این، کاربران امکان انتخاب چند عکس را برای انتشار در قالب یک پست واحد داشتند اما این گزینه تنها به انتشار عکس‌های مربعی، محدود شده بود. تغییر این گزینه، از امروز در دستورکار قرار گرفته است تا کاربران بتوانند عکس‌های پرتره و لندسکیپ را نیز در آلبوم تصاویر خود جا دهند. به این ترتیب، خبری هم از برش (کراپ) تصاویر نخواهد بود و آلبوم کاربر نیز در قالب پستی واحد انتشار پیدا خواهد کرد.

البته در این خصوص نیز محدودیت‌هایی وجود دارد. به عنوان مثال، کاربر نمی‌تواند ترکیبی از تصاویر پرتره و لندسکیپ را در یک آلبوم قرار دهد و تنها باید یک فرمت را انتخاب کنند.

اینستاگرام همچنان حداکثر تعداد عکس‌های موجود در یک آلبوم را هم در عدد ۱۰ نگه داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج