۵۹۱۵۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چه کسی بر صندلی هفت می‌نشیند

در خبرها آمده است که مهدی کرم‌پور، ‌فیلم‌ساز، ‌قرار است به‌عنوان مجری جدید برنامه سینمایی «هفت» کار خود را آغاز کند

روزنامه شرق - فرانک آرتا: در خبرها آمده است که مهدی کرم‌پور، ‌فیلم‌ساز، ‌قرار است به‌عنوان مجری جدید برنامه سینمایی «هفت» کار خود را آغاز کند. برای صحت و سقم این خبر با کرم‌پور تماس گرفتیم که او هم‌اکنون در جشنواره فیلم ونیز حضور دارد و قادر به پاسخ‌گویی نیست، اما از آنجا که در چند برنامه مهم سینمایی در تلویزیون با مناظره‌های خود در برابر مخالفان دفاع خوبی از سینمای ایران کرده، ‌به نظر می‌رسد فعلا می‌توان به این برنامه خوش‌بینانه نگاه کرد. متأسفانه عملکرد مجری، ‌کارشناس و منتقد قبلی این برنامه رمقی برای مخاطبان این برنامه نگذاشت و حالا به نظر می‌رسد که شبکه سوم سینما قصد دارد در سیاست‌های خود تجدیدنظر و پروژه جذب مخاطب را دنبال کند.
چنانچه باخبر شدیم علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سوم، هم اخیرا از مهران مدیری دعوت کرده تا برنامه‌ای برای این شبکه بسازد و با توجه به پایان برنامه «دورهمی» و البته امتناع مدیری برای کار در تلویزیون و تجربه ناموفق این کارگردان در ساخت نخستین فیلم بلند سینمایی خود؛ «ساعت ٥ عصر»، این نکته به ذهن می‌رسد که شبکه سه در احیای ستاره‌های خود تلاش می‌کند.
هرچند چنین سنتی در شبکه دوم دیده می‌شود. اساسا برنامه‌های «کلاه‌قرمزی» متعلق به شبکه دوم سیماست؛ ولی مدیران این شبکه به‌جای حمایت و حتی احیای آن، ‌از متولیان برنامه حمایتی نکردند. حالا هم باید منتظر ماند و دید که تصمیمات آتی مدیران تلویزیون چه خواهد بود.

پيش‌از‌اين نام افرادي مانند علیرضا رئیسیان، رسول صدرعاملی، اکبر نبوی، محمد خزاعی و فرزاد حسنی به‌عنوان گزينه‌هاي نشستن روي صندلي هفت مطرح شده بود؛ با‌اين‌حال به نظر مي‌رسد تا حوالي ٢٤ شهريور بايد منتظر بمانيم و ببينيم چهره اصلی سری آینده هفت چه كسي است؟ هرچند بر سر اينكه اين فرد از كدام صنف سينما باشد، اختلاف‌نظر هست. به اعتقاد برخي، چهره‌های معتبری که سال‌هاست در نشریات تخصصی قلم زده‌اند و نظرات منفی و مثبت‌شان، برحسب معیارهای سینمایی است و نه کسب تأمین منافع جناحی-سیاسی، بهترين گزينه براي تصدي اجراي هفت هستند؛ هرچند عده‌اي ديگر توانايي‌هاي فردي مجري، دانش و احاطه او به حوزه مورد بحث و بي‌طرفي را مهم‌ترين ويژگي يك مجري مناسب مي‌دانند.
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره جزئیات پخش سری جدید برنامه «هفت» که قرار است به روی آنتن برود، توضیح داد: «مجری کارشناس این برنامه انتخاب شده است و در‌حال‌حاضر در حال پیش‌تولید، پژوهش و تحقیق برای آماده‌سازی هستیم».

در‌هر‌حال آن‌طور كه مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما به ايسنا گفته: برنامه «هفت» در‌حال‌حاضر در حال طراحی و ساخت دکور است و کارشناس مجری سری جدید برنامه هم هم‌زمان با پخش معرفی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج