۵۹۱۶۲۴
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

هنرمند آرایشگری که کوررنگی دارد

توبی مایکل مبتلا به کوررنگی شدید نوع deutan است به این معنی که به در تشخیص رنگ‌های آبی و بنفش، سبز و قهوه‌ای و قرمز، قهوه‌ای و سبز مشکل دارد.

برترین ها: توبی مایکل مبتلا به کوررنگی شدید نوع deutan است به این معنی که به در تشخیص رنگ‌های آبی و بنفش، سبز و قهوه‌ای و قرمز، قهوه‌ای و سبز مشکل دارد. اگرچه برخی افراد در توانایی او برای یک آرایش حرفه‌ای به دلیل دسترسی نداشتن به یک طیف رنگی کامل شک داشتند، اما توبی با تبدیل شدن به یک هنرمند موفق در رسانه‌های اجتماعی به همه ثابت کرد اشتباه می‌کنند.

او می‌گوید: «مخروط‌های چشم من کار نمی‌کنند بنابراین نمی‌توانیم دید رنگی عادی داشته باشم. تشخیص رنگ‌های پاستلی برای من بسیار مشکل است. کوررنگ بودن در صنعت آرایش صورت خیلی خیلی سخت است؛ بنابراین در پالت من، اگر قهوه‌ای و سبز در کنار هم باشند کارم بسیار مشکل می‌شود. من مجبورم پشت پالت‌ها را بخوانم. خواهرم نام رنگ‌ها را پشت هرکدام از سایه‌ها نوشته و من می‌توانم بگویم هرکدام چه رنگی است. اگر کسی به شما گفت: نمی‌توانید کاری را انجام دهید، اگر توجه نکنید و تلاش کنید، می‌توانید به آن دست یابید.»
سال گذشته با دادن یک جفت لنز کوررنگی به توبی فرصت این داده شد که دنیا را به روش جدیدی ببیند. این عینک به افرادی که کوررنگی دارند کمک می‌کند دنیا را با رنگ‌های کامل آن ببینند. توبی در این باره می‌گوید: «وقتی اولین بار از عینک استفاده کردم برایم همه چیز بسیار غریب بود. اگر بخواهم بهتر بگویم، این عینک همه چیز را خیلی شدیدتر می‌کرد، رنگ‌ها را تقویت می‌کرد. من نمی‌توانستم حرف بزنم، گریه می‌کردم، همه اطرافیانم نیز گریه می‌کردند. من صورت یکی از دوستانم را آرایش کردم و آن را آخرین آرایشی نامیدم که نمی‌توانستم رنگ‌ها را به شکل واقعی ببینم و اولین آرایشی که می‌توانستم.»
هنرمند آرایشگری که کوررنگی دارد
هنرمند آرایشگری که کوررنگی دارد
هنرمند آرایشگری که کوررنگی دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج