۵۹۱۶۲۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آمادگی کمیته امداد تهران برای دریافت نذورات مردم

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: هشت پایگاه کمیته امداد استان تهران آماده دریافت نذورات مردم در عید قربان است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: هشت پایگاه کمیته امداد استان تهران آماده دریافت نذورات مردم در عید قربان است.

محسن ولیئی با بیان آنکه در حال حاضر ۵۷ هزار خانوار در قالب ۱۰۱ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند که این تعداد نسبت به سال قبل ۱۱.۲ درصد کاهش یافته است گفت: در روز عید قربان برای دریافت کمک‌های مردمی هشت پایگاه در سطح استان در نظر گرفته شده است که مردم می توانند کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه ها ارائه دهند. این پایگاه‌ها از هشت صبح تا هشت شب آماده ذبح و فروش به متقاضیان هستند.

وی با اعلام اینکه تهرانی‌ها سال گذشته ۷۲۷ میلیون تومان در روز عیدقربان به نیازمندان کمک کردند ادامه داد: امسال نیز پیش بینی می‌شود کمک‌های نقدی و غیرنقدی به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین به طرح های تامین جهیزیه برای ۱۱۰ زوج اشاره کرد و گفت: با همکاری مصلی های نماز جمعه در راستای کمک به تامین جهیزیه در ۱۱۰ منطقه محروم استان تهران اقدام خواهیم کرد. همچنین با همکاری امور مساجد نیز طرح تامین جهیزیه در ۵۰۰ مسجد در دستور کار این نهاد قرار دارد که این طرح از روز عیدقربان تا میلاد پیامبر اجرایی می‌شود.

ولیئی همچنین به برگزاری جشن عاطفه ها اشاره کرد و گفت: در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی در میادین و مصلی های نماز جمعه استان تهران مستقر می شود.

وی افزود: امامزاده صالح، حرم عبدالعظیم حسنی، فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای فردوس و ایستگاه مترو امام خمینی(ره) از اصلی‌ترین پایگاه‌های دریافت کمکهای مردمی در روز جشن عاطفه است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه ۱۳ هزار دانش آموز نیازمند کمک هستند گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها در روز ۱۹ مهرماه در مدارس کشور برگزار خواهد شد.

ولیئی گفت: در روز عید قربان و جشن عاطفه ها مردم می توانند با شماره گیری #۰۲۱*۸۸۷۷* کمک های خود را ارسال کنند و همچنین از طریق سامانه #۷۲۴* نیز جمع آوری کمک با همکاری بانک سامان انجام می‌شود.

به گفته وی این پایگاه‌ها در خیابان دماوند ، بین ایستگاه داریوش و ترمینال شرق

بلوار معلم ـ انتهای خیابان تختی

تهرانسر ـ بلوار اصلی کوچه ۲۲ ـ کوچه شهید اسدی

انتهای خیابان جیحون ـ خیابان رنجبر

خیابان دماوند ـ بعد از پل خاقانی ـ انتهای خیابان هاشمی ـ جنب پارک زیتون

خیابان قزوین ـ نبش قلعه مرغی

کهریزک ـ خیابان شهید بهشتی ـ خیابان شهید جهان آرا

تهرانسر ـ نیلوفرغربی ـ جنب آتش نشانی و همچنین دو پایگاه نیز در حکیمیه و سعد آباد پیش بینی شده است که از هشت صبح تا هشت شب آماده فروش و ذبح گوسفند به مردم هستند. همچنین دفاتر کمیته امداد نیز آمادگی ارائه خدمات را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سانسورچی خسته نمیشی نظرات رو گزینشی وبه دلخواه اربابت پخش میکنی تاکی میخای نون پاچه خوریتو بخوری لااقل سعی کنید قسمت نظرات رو حذف کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج