۵۹۱۷۶۱
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

حمله اوباش مست به هفت خودرو در محله طیب

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی سیم از دستگیری سه شرور مست که شب گذشته در محله طیب با شمشیر اقدام به تخریب هفت دستگاه خودرو کرده و از صحنه گریخته بودند، خبر داد.

خبرگزاری میزان: رئیس کلانتری ۱۵۹ بی سیم از دستگیری سه شرور مست که شب گذشته در محله طیب با شمشیر اقدام به تخریب هفت دستگاه خودرو کرده و از صحنه گریخته بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد حسن امینی در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت:شب گذشته در پی تخریب هفت دستگاه خودرو شهروندان در ادرس خیابان ۱۷ شهریور توسط تعدادی از اراذل و اوباش محله‌ی طیب؛ پرونده‌ای در این رابطه در کلانتری ۱۵۹ بی سیم تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود:در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سه تن از اوباش مست محله طیب تهران به نام های"میثم"؛ منصور"و "پیمان" با استفاده از دو دستگاه موتورسیکلت شمشیر به دست و درحالیکه صورت‌های خود را با دستمال پوشانده بودند دیوانه وار اقدام به تخریب خودرو‌های پارک شده شهروندان کرده و از محل متواری شدند.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت تصریح کرد: با مشخص شدن هویت متهمان تلاش برای دستگیری آنان از سرگرفته شد و با انجام چند عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی هر سه متهم به صورت همزمان در محله‌های غیاثی، تیر دو قلو و اتابک دستگیر و از آنان دو قبضه قمه بدست آمد.

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی سیم خاطرنشان کرد: در راستای دستور سردار رحیمی برخورد با جرائم خشن از اولویت‌های پلیس پایتخت است و ماموران انتظامی با آمادگی کامل با هرگونه نا امنی و هنجارشکنی برابر قانون برحورد قاطع و شدید خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدئ

      می بخور منبر بسوزان به ماشین مردم آسیب نرسان

    • سید

      اعدامشون کنید مزاحمای اشغالو

    • بدون نام

      فردا آزادند ودوباره روز از نو روزی از نو!!!!!!!

    • سروش

      اعدامشان کنید یک ملت را راحت کنید

    • مرمر

      اينارا بايد بيارن تو خيابون با همون شمشير وقمه بزنن و زخميشون. كنن تا درس عبرتي بشه برأي ديكر اراذل و اوباش يعني جه امنيت مردم را سلب ميكنن حالا اين دفعه ضرر مالي به مردم وارد شد جه بسا دفعه ديكه جان مردم كرفته بشه

    • ح

      حبس ابد بدین این بی شرفارو

    • بدون نام

      خدا بهمون رحم کنه

    • بدون نام

      دوایش فقط اعدام اینا انگلهای جامعه هستن

    • سیاووش

      خسته نباشید به پرسنل ناجا،،، این ها زندان برند هیچ تاثیری ندارد فقط پر روتر برمیگردند،، ،اعدام هم چاره نیست ،،چندتا دیگه پیدا میشند

    • رضا

      این افراد را با پدر و مادراشون نابود کنید. پدر و مادرهای کثیف که فقط بلدندبچه های شرور پرورش بدند را بندازند توی قفس شیرهایی گرسنه

    • احمدرضا

      فقط باید دست راستشونا از مچ قطع کنن .ولشون کنن تا عبرت بقیه بشن. اگه با دست دیگه تکرار کردن اون یکی مچ دستشونا هم بزنن تا یواش یواش بمیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج