۵۹۲۸۶۹
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

قتل هولناک برادر به دستور خواهر

مأموران پلیس شهرستان «گالیکش» استان گلستان که در جست‌و‌جوی پسربچه گمشده بودند سرانجام جسدش را در انبار خانه‌شان و زیر توده کاه پیدا کردند.

روزنامه ایران: مأموران پلیس شهرستان «گالیکش» استان گلستان که در جست‌و‌جوی پسربچه گمشده بودند سرانجام جسدش را در انبار خانه‌شان و زیر توده کاه پیدا کردند.
کارگر دامداری نیزپس ازبازجویی، اعتراف کرد به دستورخواهرمقتول، نقشه قتل را اجرا کرده است.
این پسرنوجوان شامگاه ۵ شنبه گذشته بعد از خارج شدن از خانه به‌طور اسرارآمیزی ناپدید شد تا اینکه خانواده‌اش پس ازناامیدی از یافتن اوبه پلیس مراجعه کرده وکمک خواستند.
بلافاصله تحقیق از افرادی که به نوعی با او ارتباط داشتند آغاز شد و سر انجام با گذشت چند ساعت یکی از کارگران دامداری که متعلق به پدر نوجوان بود دراعتراف‌های تلخ وهولناکش ماجرای قتل او را فاش کرد.بعد هم محل پنهان کردن جسد قربانی جنایت را نشان داد.
سرهنگ مسعود فروزان نیا- جانشین فرمانده انتظامی گلستان- در این باره گفت: در کمتر از ۱۰ ساعت، متهم به قتل اعتراف کرد و مأموران دریافتند متهم مرد ۲۷ ساله که به‌عنوان کارگر در دامداری مشغول به کار بوده و اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته، پسرک را با همدستی دو دوستش به قتل رسانده است.
عباس عرب- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش- نیزگفت: شواهد و قرائن نشان می‌دهد نوجوان گالیکشی شاهد ماجرایی بوده که ترس از فاش شدن همین ماجرا، منجر به قتلش شده است.به گفته وی پس از ساعت‌ها جست‌و‌جوی مردم و نیروهای هلال احمر در مناطق جنگلی اطراف روستای محل زندگی او جنازه این نوجوان را در انبار کاه خانه‌شان در حالی که زیر کیسه‌های بزرگ کاه توسط قاتل پنهان شده بود، پیدا کردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش گفت: بر اساس اظهار نظر اولیه پزشکی قانونی این کودک بر اثر اصابت جسم سخت به پشت سرش به قتل رسیده است.مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان هم در این باره گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی که توسط مأموران انجام شد به ارتکاب قتل نوجوان ۱۳ ساله اعتراف و انگیزه اصلی این جنایت را دستور خواهر مقتول و دادن وعده‌های مالی برای انجام این جنایت عنوان کرد.
متهم که مصرف‌کننده مواد مخدر - شیشه- است، گفت: مقتول را در همان انبار کاه و در حال انجام کار و با وارد کردن ضربه تبر به قتل رسانده است.متهم پس از ارتکاب قتل، جسد را با مشارکت خواهر مقتول و یکی از دوستان خانوادگی آنها در زیر بسته‌های کاه پنهان کردند که در تحقیقات انجام شده جسد کشف شد.در حال حاضر متهم اصلی پرونده به همراه خواهر مقتول و فردی که این دو نفر را در پنهان کردن جسد کمک کرده بود توسط پلیس دستگیر شده‌ وتحت بازجویی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستانی

      من نمیدونم چی بگم واقعا ایرانیا در گذشته بسیار مهربانتر وبودن حداقل تا جاییکه من یادمه بسیار بهتر بود نمیدونم چه شد که اینقدر قتل اتفاق میوفته ناسلامتی ما چن هزار تاریخ داریم جایگاه فرهنگی اصلی ما این نیست این زنیکه برادرشو کشته معلمومه که مسلمان نیست و غرب پرست بوده که جنایتی به این شدیدی انجام داده خدا لعنتش کنه و حسبي الله ونعم الوكيل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینقدر به چند هزار سال تارخمن افتخار کردیم که حالمون شد این همه بی اخلاقی چون تو اوهاممون انسانیت داریم یک مسئله دیگه ایرانیها اکثرا احساساتی هستن نه مهربون

    • طوطی

      گرفتید چی شد؟؟؟!!!
      خواهره یه کارایی کرده که،،،،،،،،،،،!!!
      طفلکی اون پسر نوجوان .

    • شیدا

      چ چیزا ڪه .......اخه چ جوردلتون میاد

    • مهدی

      من خودم گلستانی هستم در این استان بیکاری زیاده و در آمد خیلی ضعیفه و متاسفانه مصرف شیشه در شرق استان مخصوصا اطراف گالیکش یجورایی رواج شده...تو ی ماه بین مرداد و شهریور کماکان ۶ نفر ب قتل رسیدن..ایا این مشکلات اعتیاد بیکاری و نداری حل خواهد شد؟ مثلا دیروز در آزادشهر بخاطر کار کمباین کشاورزی یک خراسانی ب قتل رسیده ک برای کار ب این استان امده ک با کمباین داران اینجا بخاطر کار درگیر شدن..خدایا عاقبت مارو بخیر کن

    • یاسمن

      دختر ه با پسر معتاد زیر ابی زدن پسره دیدشون خواستن قضیه لح نره بچه رو کشتن خوبگو اگه شوهر میخواستی تن به ازدواج میدادی

    • اریا

      دختره شیطان صفت هرزه بچه چه گناهی کرده تو رو دیده

    • بدون نام

      خواهرشیطان صفت بایدنابود بشه انشالله

    • میثم

      به نظر من مهم ترین دلیل افزایش این دسته از جرایم تو کشور سانسور بودن و عدم آگاهی بخشیدن به مردم از طریق رسانه هستش،اینکه ما سعی کنیم ایران رو کشور گل بلبل نشون بدیم و تظاهر کنیم که همه چی خوبه و پخش این اتفاقات تلخ رو سانسور کنیم،فقط به افزایش اینگونه جرایم کمک کردیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج