جاباما
۵۹۳۰۰۳
۳ نظر
۵۰۴۲
۳ نظر
۵۰۴۲
پ

مردان خوش پوش لباس های یکنواخت نمی پوشند

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با وجود این که همواره طرز لباس پوشیدن تان مورد تحسین اطرافیان قرار می گیرد خودتان احساس کرده اید که باید به ظاهرتان تنوع ببخشید.

هفته نامه امید جوان: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با وجود این که همواره طرز لباس پوشیدن تان مورد تحسین اطرافیان قرار می گیرد خودتان احساس کرده اید که باید به ظاهرتان تنوع ببخشید.

در این روند دانستن چند نکته ساده می تواند تحول چشم گیری در لباس پوشیدن به وجود بیاورد. آراستگی اصل اول خوش پوشی است اما همیشه کافی نیست گاهی باید کمی چاشنی به آن اضافه کرد و قوانینی را مد نظر قرار داد.
آقایان به خاطر تنوع کمتری که در ظاهر و لباس هایشان دارند، معمولا بیشتر دچار یکنواختی در ظاهر می شوند و ممکن است فکر کنند که با گزینه های محدودی که پیش روی آنها قرار دارد نمی توانند تغییر چندانی در ظاهر خود ایجاد کنند، در ادامه پیشنهادهای ساده و کاربردی ما را بخوانید:

هیچ گاه به تنهایی برای خرید نروید، معمولا آقایان نسبت به خانم ها کمتر خرید می کنند و برای آن وقت و انرژی محدودی می گذارند بنابراین بد نیست که همسرتان یا دوستی شما را همراهی کند و از همه مهم تر این که هرگز به خاطر نام برندها، دست به خرید نزنید.
مردان خوش پوش لباس های یکنواخت نمی پوشند

لازم نیست از مد روز پیروی کنید تا به روز باشید از طرفی هم اشکالی ندارد گاهی قوانین اولیه را تغییر دهید بنابراین می توانید به جای پیراهن آکسفورد سفید، پیراهن یقه دیپلمات سفید بپوشید. باور غلطی که در میان برخی مردان وجود دارد این است که فکر می کنند در تمام موقعیت های کاری و رسمی باید پیراهن سفید بپوشند.

کمی رنگ به کمد لباس تان اضافه کنید. معمولا آسان ترین ترکیب ها برای مردان با رنگ های آبی، بژ، سفید و خاکستری ساخته می شود، اگر در ترکیب رنگ های زنده و تند مهارت ندارید بهتر است از میان رنگ هایی همچون نارنجی، صورتی، بنفش، روشن ترین تنالیته را انتخاب کنید.

چند شلوار رنگی کتان و پارچه ای بخرید. مطمئنا هیچ چیز به راحتی پوشیدن جین آبی و هماهنگ کردن آن با همه پیراهن ها و تی شرت هایتان نیست اما اگر خواهان تغییر در سبک پوشش هستید حتما در این زمینه تجدیدنظر کنید.

اندازه بودن و تناسب لباس از هر گزینه ای مهم تر است. بنابراین اگر هنگام خرید لباس آماده با سایزها مشکل دارید به شما توصیه می شود با یک خیاط ماهر دوست شده تا اختصاصی برایتان لباس دوخته شود آن وقت خواهید دید که لباس بهتر بر تن می نشیند.

لایه لایه لباس بپوشید تا امکان ترکیب رنگ های بیشتری برایتان فراهم شود. با این روش خلاقیت شما در ترکیب رنگ ها و ساختن سبک های جدید تقویت خواهدشد. علاوه بر لباس برای بیشتر کردن تکه های پوشیدنی تان می توانید به سراغ زیورآلات و لوازم جانبی مثل کلاه، شال گردن و عینک آفتابی بروید.
مردان خوش پوش لباس های یکنواخت نمی پوشند

شاید باورتان نشود اما کفش های شما یکی از نقاط جالب توجه در کل ظاهرتان هستند به خصوص در برخورد با خانم ها؛ حتما پیش آمده که اولین نگاه به کفش های شما باشد تمیزی و خوش قالب بودن کفش همیشه اهمیت دارد اما علاوه بر این انتخاب، کفش مناسب در هر موقعیت در کلیت پوشش شما تاثیرگذار است. اگر قرار است برای یک جلسه کاری کفش چرم رسمی بپوشید حتما کمی درخشش آن را بیشتر کنید. در این حالت هم قدم هایتان محکم تر به نظر می رسد و هم ظاهری گیراتر خواهیدداشت.
کمربندها، لوازم جانبی همیشگی لباس آقایان هستند پس در انتخاب آنها دقت کنید. پهنای کمربند شما باید براساس لیفه و جنس شلوار انتخاب شود. علاوه بر این بهتر است اگر کمربند چرم را در ترکیبی رسمی یا نیمه رسمی به کار می برید رنگ آن را با کیف دستی یا کفش تان هماهنگ سازید و بهتر است هر دو مات و براق باشند. در مورد سگک کمربند، سلیقه تاثیر زیادی دارد اگر سگکی ساده و کلاسیک انتخاب کنید هم برای شلوار جین و هم برای شلوار پارچه ای مناسب خواهدبود.

در بسیاری از کدهای استاندارد، لباس پوشیدن توصیه می شود که رنگ جوراب را براساس رنگ شلوار یا کفش در نظر بگیرید اما از آنجایی که هیچ قانونی در دنیای مد، مطلق نیست برای تنوع بخشیدن به لباس هایتان می توانید رنگ جوراب ها را با رنگ پیراهن و کت هماهنگ کنید.

شبیه پسرهای نوجوان لباس نپوشید. اگر به تی شرت های گرافیکی و طرح دار علاقه دارید، بهتر است سراغ طرح های سمبلیک بروید. مد روز مردانه یک قانون مهم دارد. این که در هر سنی باید لباس و تیپ مردان مناسب داشته باشید.

یک نکته دیگر: اگرچه بهترین قانونی برای انتخاب لباس این است که هر آنچه دوست دارید و در آن احساس راحتی می کنید بپوشید، اما برای آن که پخته تر و باتجربه تر دیده شوید، بهتر است برخی لباس ها را کنار بگذارید و انتخاب های بهتری داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      من سالی یه شلوارک می خرم کل سال و حال میکنم اینارو که می خونم هم خیلی خوشم میاد

    • شیما

      سید تو مسئول باشگاه پرواز نیستی؟؟؟؟؟هستی؟؟؟؟

    • علی

      خوب؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج