۵۹۳۱۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شهریور ماه، پیک تقاضای تابستانی ارز

کارشناس بازار ارز گفت: نرخ دلار در بازار جهانی تا پایان شهریور ماه به دلیل افزایش مسافرت های خارجی و حجاج با افزایش تقاضا همراه است که به عنوان پیک مصرف دلار تلقی می شود.

خبرگزاری ایسکانیوز: کارشناس بازار ارز گفت: نرخ دلار در بازار جهانی تا پایان شهریور ماه به دلیل افزایش مسافرت های خارجی و حجاج با افزایش تقاضا همراه است که به عنوان پیک مصرف دلار تلقی می شود.
اباذر نجمی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در وضعیت بازار ارز گفت: بازار طلا متاثر از نرخ ارز است و می توان گفت که تغییر قیمت در اونس بیشترین تاثیر را در نرخ سکه و طلا خواهد داشت.

او در ادامه بیان کرد: زمانی که نرخ اونس جهانی با افزایش همراه می شود، قیمت دلار تضعیف می شود این در حالیست که افزایش قیمت اونس جهانی تاثیر چندانی را در نرخ دلار بازار داخلی ندارد و طی چند روز گذشته نرخ دلار به دلیل مسافرت های حجاج و نیز سفرهای تابستانی افزایش پیدا کرد.

نجمی بیان کرد: نرخ دلار در بازار جهانی تا پایان شهریور ماه به دلیل افزایش مسافرت های خارجی و حجاج با افزایش تقاضا همراه است که به عنوان پیک مصرف ارز تلقی می شود بنابراین نرخ دلار متاثر از اتفاقات داخلی است و بازار جهانی تاثیر چندانی را در این بازار نخواهد داشت.

کارشناس بازار ارز گفت: طبق سال های گذشته قیمت دلار از تیر ماه تا پایان شهریور گران می شود، از مهر ماه شاهد کاهش قیمت دلار خواهیم شد و مجددا از آبان ماه نرخ دلار روند صعودی را در پیش می گیرد.

او با اشاره به تاثیر نرخ سود بانکی بر قیمت ارز گفت: معمولا وقتی نرخ سود با کاهش روبرومی شود، به صورت موقت بر بازار ارز تاثیرگذار خواهد بود اما طی چند وقت گذشته به دلیل جلوگیری بانک ها از کاهش نرخ سود بانکی تاثیر چندانی را در بازار ارز شاهد نبودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج