۵۹۳۳۰۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

نسل جدید بنتلی کانتیننتال GT معرفی شد

کمپانی بنتلی پیش از نمایش عمومی در نمایشگاه فرانکفورت، همه اطلاعات راجع به کوپه لوکس خود یعنی کانتیننتال GT را اعلام کرد.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: کمپانی انگلیسی بنتلی، از نسل جدید کوپه لوکس کانتیننتال GT رونمایی کرد.
نسل جدید بنتلی کانتیننتال GT معرفی شد
کمپانی بنتلی پیش از نمایش عمومی در نمایشگاه فرانکفورت، همه اطلاعات راجع به کوپه لوکس خود یعنی کانتیننتال GT را اعلام کرد.

اجازه دهید با اعداد مهم شروع کنیم:
  • موتور ۶.۰ لیتری کانتیننتال GT از نوع خورجینی ۱۲ سیلندر توربو است که می‌تواند ۶۲۶ اسب بخار قدرت و ۸۹۷ نیوتن متر گشتاور تولید کند.
  • زمان لازم برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون، تنها ۳.۷ ثانیه است.
  • حداکثر سرعت، ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
  • این نیروی عظیم از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌ها انتقال می‌یابد.
نسل جدید بنتلی کانتیننتال GT معرفی شد
بنتلی از محصول جدید خود اطمینان دارد تا جایی که مدیرعامل این کمپانی، محصول خود را «نقطه اوج» مهندسی کمپانی و تلاش‌های آنها برای طراحی می‌داند. البته سخن بعدی این مدیرعامل؛ احتمالا به مذاق بسیاری از کمپانی‌های خودروساز خوش نخواهد آمد. او می‌گوید: «ما سردمدار خودروهای لوکس در دنیا هستیم و محصولات ما، سطح جدیدی از لوکس بودن را برای خودروها معرفی می‌کند.»
نسل جدید بنتلی کانتیننتال GT معرفی شد

بنتلی سعی داشته که تکنولوژی روز دنیا را با المان‌های سنتی خو ترکیب کند. به عنوان مثال، یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در مرکز داشبورد قرار دارد ولی آمپرها از نوع سنتی آنالوگ هستند. همچنین سیستم اپل کار پلی به صورت استاندارد برای کانتیننتال GT عرضه می‌شود.

به لطف سیستم باتری 48 ولتی فولکس واگن، کانتیننتال GT از سیستم‌های استارت-استاپ، حرکت در سراشیبی و خاموش کردن سیلندرها برای کاهش مصرف سوخت بهره می‌برد. میزان مصرف سوخت ترکیبی کانتیننتال GT به لطف همراهی جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دو کلاچه، به 10.1 لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش یافته است در حالی که در نسل قبل، این عدد 11.8 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر بود.
نسل جدید بنتلی کانتیننتال GT معرفی شد
آلایندگی خودرو هم با کاهش 16 درصدی، به 278 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر کاهش یافته است. همچنین سیستم اگزوز جدید است و به تازگی توسعه یافته که با کنترل الکتریکی سوپاپ‌ها، صدای خروجی را برای حالات مختلف رانندگی تغییر می‌دهد.

بنتلی یک سیستم چهار چرخ متحرک فعال را هم توسعه داده که جایگزین سیستم قبلی می‌شود که نسبت انتقال نیرو در عقب به جلوی آن، 60 درصد به 40 درصد بود. سیستم جدید، وضعیت را مرتبا از طریق کامپیوترها پایش می‌کند و نیرو را به هر جایی که لازم است، ارسال می‌نماید. به گفته کمپانی بنتلی، این بدین معنی است که نیرو تا حداکثر ممکن به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.
نسل جدید بنتلی کانتیننتال GT معرفی شد

سیستم فرمان دارای دستیاری مجهز شده که شرایط راننده را بررسی می‌کند و به او در موارد مختلف کمک خواهد کرد. البته تا قبل از آزمودن عملی این خودرو، نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر کرد اما می‌توان به عملکرد کمپانی با سابقه بنتلی اطمینان کرد و از حضور روح اسپرت در این گرندتورر مطمئن بود.

سیستم تعلیق جدید با باتری‌های ۴۸ ولتی کنترل می‌شود و هدف آن، این است که بین حالت‌های مختلف رانندگی، یعنی اسپرت و راحت تفاوت ایجاد کند. دمپرهای تطبیق پذیر، شرایط رانندگی را بهتر از هر زمان دیگری می‌کنند. به علاوه بنتلی با استفاده گسترده از آلومینیوم، سعی در کاهش وزن خودرو داشته است.

مانند همیشه، ترمزهای جلو کانتیننتال GT از ترمزهای به کار رفته در چرخ‌های عقب بزرگتر هستند تا بتوانند این خودروی سنگین قدرتمند را حفظ کنند. ترمزهای جلو با افزایش ۱۵ میلی متری، اکنون اندازه‌ای عادل ۴۲۰ میلی متر دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساسان

      کلاسیکی در آمیخته با مدرنیته ! با ظاهری با پرستیژ ، جزئیات فراوان و کیفیتی مثال زدنی ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج