۵۹۳۵۸۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جدیدترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ

شرکت سامسونگ در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ سه محصول جدید معرفی کرد. گیر اسپرت (Gear Sport) یک ساعت زیبا و چندکاره که با محوریت تناسب اندام طراحی شده و ضد آب است، گیر فیت ۲ پرو (Gear Fit۲ Pro) که مدل بروز شده از مچ‌بند ورزشی با امکان اتصال به GPS و قابلیت‌های هوشمند است، و گیر آیکون ایکس (Gear IconX) که نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت سامسونگ در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ سه محصول جدید معرفی کرد. گیر اسپرت (Gear Sport) یک ساعت زیبا و چندکاره که با محوریت تناسب اندام طراحی شده و ضد آب است، گیر فیت ۲ پرو (Gear Fit۲ Pro) که مدل بروز شده از مچ‌بند ورزشی با امکان اتصال به GPS و قابلیت‌های هوشمند است، و گیر آیکون ایکس (Gear IconX) که نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ است. سری جدید دستگاه‌های گیر سامسونگ با این هدف طراحی شدند تا در داشتن زندگی سالم‌تر و متوازن‌تر به کاربران کمک کنند.
جدیدترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ

در راستای بهینه‌سازی این محصولات، سامسونگ توانمندی‌های جدیدی را به گیر اسپرت و گیر فیت۲ پرو خود اضافه کرده است:
  • ضدآب با قابلیت رهگیری شنا: همراهی ایده‌ال برای شنا (از شنای حرفه‌ای تا بازی در استخر) این ابزارها تا فشار ۵ اتمسفر ضدآب هستند.
  • اکنون و با استفاده از جدیدترین برنامه آموزش شنای اسپیدو به نام Speedo On، گیر اسپرت و گیر فیت۲ پرو نیز به شما امکان می‌دهند معیارهای کلیدی شنا مانند شمارش رفت و برگشت‌ها، زمان آنها، نوع شنا و غیره را رهگیری کنید.
  • برترین مراقب ضربان قلب: این دستگاه‌ها با افزایش دقت، امکان نظارت آنی بر ضربان قلب را فراهم می‌کند. به شما کمک می‌کنند همواره فعالیت قلب خود را تحت نظارت داشته باشید، چه در زمان چرت بعد از ظهر با آرامش بالا یا در زمان دوچرخه سواری با فشار بالا.
  • همکاری‌های برتر: همکاری‌های بروز شده با Under Armour و اسپاتیفای می‌تواند مکملی برای این فعالیت‌های روزانه باشد. هردوی این دستگاه‌ها امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های تناسب اندام Under Armour از جمله Under Amour Record, MyFitnessPal, MapMyRun و Endomondoرا برای فعالیت‌های تغذیه‌ای و جمعی فراهم می‌کند. حالت آفلاین اسپاتیفای به شما امکان می‌دهد به صورت آنلاین یا آفلاین و یا حتی بدون دسترسی به گوشی هوشمند، به موسیقی گوش داده و فارغ از اینکه کجا هستید، از موسیقی‌های دلخواه‌تان لذت ببرید.
  • تشخیص خودکار فعالیت: قابلیت تشخیص خودکار فعالیت در این دستگاه با بدن شما هماهنگ بوده و می‌توانند این فعالیت‌ها را تشخیص دهند: قدم زدن، دویدن، دوچرخه‌سواری یا فعالیت‌های پرتحرکی از رقص تا بسکتبال.
  • انگیزه‌های شخصی: می‌توانید برنامه سلامتی خود را متناسب با اهداف و هشدارهای اختصاصی، تنظیم کنید.
گیر اسپرت: ساعت هوشمند چندکاره برای سبک زندگی فعال و متوازن

گیر اسپرت دستگاهی زیبا اما در عین حال کاربردی است. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر ۱.۲ اینچی سوپرآمولد گرد است که در کنار رابط کاربری بهینه شده آن، مشاهده اطلاعات را حتی در حال حرکت، بسیار ساده می‌کند. با استفاده از گیر اسپرت، کاربران می‌توانند برای رسیدن به اهداف خود در حوزه سلامت و رفاه فعالیت کرده و حتی در زمان‌هایی که آفلاین هستند نیز هشدارهایی برای مدیریت تغذیه خود و پیشنهاداتی برای نوع فعالیت دریافت کنند.
جدیدترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ
این دستگاه با کیفیتی عالی طراحی شده و می‌تواند در محیط‌های گوناگون دوام بیاورد. با توجه به ظاهر زیبا و ارگونومیک و سادگی تعویض بندهای ۲۰ میلی‌متری این دستگاه، می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف به دست بست. به همین دلیل این دستگاه برای هر موقعیتی مناسب بوده و از زمان تمرین در باشگاه تا تفریح شبانه با دوستان، همراه شما خواهد بود. گیر اسپرت در رنگ‌های آبی و سیاه عرضه شده و قابلیت‌های اصلی گیر شامل موارد زیر خواهد بود:
  • کنترل محصولات سامسونگ که امکان اتصال به اینترنت اشیا دارند با استفاده از سامسونگ کانکت
  • استفاده به شکل کنترل از راه دور برای ارائه پاورپوینت یا هدست‌ واقعیت مجازی گیر وی‌آر (Gear VR) سامسونگ
  • پرداخت هزینه کالا تنها با چرخاندن مچ دست و با استفاده از سامسونگ پی (فقط برای NFC)
گیر فیت۲ پرو: مچ‌بند GPS پیشرفته برای تناسب اندام

گیر فیت۲ پرو علاوه بر توانمندی‌های جدید برای نظارت بر شنا و ضربان قلب، دارای GPS داخلی پیشرفته‌ای برای رهگیری دقیق مسیر دویدن یا دوچرخه سواری شما است. نمایشگر خمیده سوپرآمولد ۱.۵ اینچی این دستگاه در کنار صفحه لمسی رنگی با رزولوشن بالا، خواندن فوری بروزرسانی‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را بسیار ساده می‌کند. بند کاملا جدید و مطمئن این دستگاه سبک و برای هر نوع فعالیتی راحت است.
جدیدترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ
این دستگاه در رنگ‌های مشکی و قرمز عرضه شده و طراحی انعطاف‌پذیر، آن را به یک وسیله جانبی زیبا بدل می‌کند.

گیر آیکون ایکس: هدفون‌هایی راحت و بی‌سیم

هدفون‌های بی‌سیم آیکون ایکس به شما امکان می‌دهد به راحتی به موسیقی دلخواه‌تان گوش کنید. به این ترتیب مسیر‌های روزانه‌تان لذتبخش شده و می‌توانید بهره بیشتری از نرمش‌هایتان ببرید. با انتقال موسیقی از گوشی‌ هوشمند سامسونگ یا کامپیوترهای خانگی، می‌توانید به صورت آنلاین یا آفلاین، و با اتصال از طریق بلوتوث به موسیقی گوش کنید. این هدفون‌ها به بیکسبی سامسونگ نیز متصل می‌شوند. تنها با یک ضربه ساده روی هدفون و نگه‌داشتن آن، می‌توانید از صدا برای کنترل موسیقی و گوشی‌تان استفاده کنید، بدون آنکه آن را دست بگیرید.
جدیدترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ

طراحی‌های بروز شده این دستگاه در رنگ‌های مشکی، خاکستری و صورتی ارائه شده و حتی ارگونومیک‌تر و سبک‌تر از قبل شده است. لذا استفاده از آنها بسیار امن، راحت و زیبا خواهد بود. برای کسانی که به تناسب اندام علاقه دارند، گیر آیکون ایکس به صورت خودکار مسیر‌های دویدن کاربران را رهگیری می‌کند و تنها با یک ضربه روی هدفون، یک مربی دو مستقل فعال می‌شود که از طریق صوت موقعیت تمرین را به صورت فوری و بدون نیاز به گوشی به شما اعلام می‌کند. قابلیت شارژ سریع، عمر بالای باتری، تا پنج ساعت استریم و هفت ساعت موسیقی و نیز ۴ گیگابایت حافظه داخلی به شما امکان می‌دهد بدون مشکل و بصورت کاملا مستقل از تجربه گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج