۵۹۴۳۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آماری جالب از اپلیکیشن های موبایل

گزارشی که اخیرا توسط موسسه مطالعاتی comScore منتشر شده نشان می دهد ۵۷ درصد زمان سپری شده کاربران با دستگاه های دیجیتالی در اپلیکیشن های موبایلی صورت می گیرد.

مجله سخت افزار: اپلیکیشن های مورد استفاده در تلفن های هوشمند همان چیزی هستند که این دستگاه ها را از نسل قدیمی تر گوشی های موبایل متمایز می کنند. به کمک این اپلیکیشن ها می توان هر کاری را با یک تلفن هوشمند انجام داد و از عکاسی گرفته تا مصاحبت با مردم سراسر جهان و از انجام محاسبات ریاضی گرفته تا مطالعه کتاب را تنها به وسیله یک ابزار کوچک امکان پذیر کرد.
آماری جالب از اپلیکیشن های موبایل
با این وجود و با همه این تعاریف به نظر می رسد تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های آنها در شرایطی نه چندان جالب به سر می برند.

گزارشی که اخیرا توسط موسسه مطالعاتی comScore منتشر شده نشان می دهد 57 درصد زمان سپری شده کاربران با دستگاه های دیجیتالی در اپلیکیشن های موبایلی صورت می گیرد. نکته جالب آنکه 50 درصد از این زمان متعلق به گوشی های موبایل و تنها 7 درصد متعلق به تبلت ها است. پلتفرم دسکتاپ 34 درصد از زمان کاربران را به خود اختصاص می دهد و وب موبایل نیز تنها در 9 درصد از زمان های سپری شده توسط کاربران با آنهاست.
همچنین در بخش دیگری از این گزاش نیز آمده است که استفاده از اپ ها در بین کاربرانی با سن کمتر رایج تر از کاربران مسن تر است. ظاهرا کاربرانی با سن بین 18 تا 24 سال تقریبا دو سوم از زمان خود را که معادل تقریبا 3 ساعت در روز است در اپلیکیشن ها می گذرانند؛ این آمار با افزایش سن کاهش می یابد تا جایی که کاربرانی با سن 65 سال و بیشتر تنها 27 از زمان روزانه خود را با اپلیکیشن ها پر می کنند.
آماری جالب از اپلیکیشن های موبایل

اما بخش جالب گزارش از همین جا آغاز می شود. به گفته comScore تقریبا ۵۱ درصد از کاربران تلفن های هوشمند هیچ برنامه جدیدی در طول ماه بر روی گوشی خود نصب نمی کنند. ۱۳ درصد از کاربران تنها ۱ برنامه در ماه و ۵ درصد از آنها بیش از ۸ برنامه جدید به صورت ماهانه بر روی گوشی خود نصب کرده اند. همچنین ۶۶ درصد از کاربران در طول ماه هیچ برنامه پولی بر روی گوشی خود دانلود نمی کنند و ۵۸ درصد نیز هرگز از خریدهای درون برنامه ای استفاده نکرده اند.
آماری جالب از اپلیکیشن های موبایل

از بین برنامه های مشهور جهان نیز فیسبوک پر کاربردترین اپلیکیشن بین کاربران است که بر روی گوشی های ۸۱ درصد از آنها نصب شده و پس از آن یوتیوب با ۷۱ درصد، فیسبوک مسنجر با ۶۸ درصد، جست و جوی گوگل با ۶۱ درصد، نقشه گوگل با ۵۷ درصد و اینستاگران با ۵۰ درصد در رده های بعدی قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج