۵۹۵۶۳۲
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

مطهری: جنایت‌های میانمار جز با نیروی نظامی متوقف نمی‌شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویکرد کشورهای اسلامی و همچنین جمهوری اسلامی ایران در قبال کشتار و اخراج مسلمانان در میانمار گفت: چرا ما مسلمانان به فکر تشکیل یک نیروی مشترک نظامی شبیه ناتو نیستیم که در اینگونه موارد وارد عمل شود.

ایسنا: نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویکرد کشورهای اسلامی و همچنین جمهوری اسلامی ایران در قبال کشتار و اخراج مسلمانان در میانمار گفت: چرا ما مسلمانان به فکر تشکیل یک نیروی مشترک نظامی شبیه ناتو نیستیم که در اینگونه موارد وارد عمل شود.

در یادداشت علی مطهری با عنوان "ما و مسلمانان میانمار" آمده است:

امروز مسلمانان میانمار مظلوم‌ترین مردم دنیا هستند و عکس العمل مسلمانان درباره آنها جالب است که کمترین بوده و حداکثر چند تظاهرات انجام شده است. خبری از تشکیل جلسه سازمان همکاری اسلامی نیست. معلوم نیست چرا ما مسلمانان به فکر تشکیل یک نیروی مشترک نظامی شبیه ناتو نیستیم که در اینگونه موارد وارد عمل شود. جنایت‌های دولت میانمار جز با نیروی نظامی متوقف نمی‌شود. از ایران اسلامی انتظار بیشتری می‌رود. متاسفانه ما بیشتر به فکر شیعه هستیم تا اسلام که شامل شیعه و سنی است. اقدام ترکیه بهتر از ما بود که به بنگلادش اعلام کرد مسلمانان اخراج شده از میانمار را بپذیرد و ترکیه هزینه اقامت آنها در بنگلادش را خواهد پرداخت. این چندمین بار است که دولت میانمار دست به اخراج مسلمانان بومی می‌زند و کشورهای اسلامی چند روز آه و ناله می‌کنند و دیگر تمام. معلوم می‌شود ما معنی همبستگی اسلامی را نفهمیده‌ایم که پیغمبر اکرم فرمود: "هرکس صدای تظلم و دادخواهی و کمک خواهی مسلمانی را بشنود و به یاری او نشتابد او مسلمان نیست." اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بهتر از ما مسلمانان به این دستور رسول اکرم درباره خودشان عمل می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای مطهری تو را خدا دیگه بسه ملت دارن از گشنگی هم دیگرو میخورن یک کم هم به فکر ملت ایران باشید تا مثل سومالی نشیم

    • بهزاد

      باز بگید اردوغان داعش پرست بعد بگید ترکیه بده.دیگه وقتی ما از اردوغان تعریف میکنیم ناراحت نشید، چون بدون ذره ای ریا به اسلام و مسلمین کنک میکنه.خدایا به جناب اردوغان طول عمر باعزت عنایت بفرما و سایشو از سر مسلمانان جهان کم نکن.درود بر اردوغان پرچمدار امپراتوری عظیم و باشکوه عثمانی

    • علی

      احسنت بر شما مرد بزرگ و اندیشمند

    • محمد

      با این نظر مطهری کاملادموافق هستم

    • بدون نام

      کاملا با نظرمطهری موافق هستم. باید خیلی سریع اقدام کنن تا بیشتر از این دیر نشده

    • بدون نام

      هرگز این اتحادبین کشورهای اسلامی انجام نمی شود موقعی که کشورهای اسلامی در درون کشور خود اخلاف دارند هرگز نمی توانند باهم متحد شوند فرمانده این ارتش هم کی می خواهد باشد ایران عربستان مصر ترکیه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج