۵۹۶۴۱۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تبلت گلکسی تب ای ۲۰۱۷ معرفی شد

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۲۰۱۷ Samsung Galaxy Tab A (۲۰۱۷) سرانجام به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه مشخصات فنی و ویژگی ها و قیمت محصول را بررسی می‌کنیم.

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۲۰۱۷ Samsung Galaxy Tab A (۲۰۱۷) سرانجام به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه مشخصات فنی و ویژگی ها و قیمت محصول را بررسی می‌کنیم.
تبلت گلکسی تب ای 2017 معرفی شد

سامسونگ گلکسی تب ای ۲۰۱۷ تبلت اندرویدی جدید این شرکت بوده و به تازگی معرفی شده است. تراشه دستگاه شامل یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز است که انتظار داریم در کنار ۲ گیگابایت رم، عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد. صفحه نمایش تبلت جدید سامسونگ ۸ اینچی است و رزولوشن آن اچ دی در نظر گرفته شده است.

ظرفیت داخلی این تبلت کمی ناامیدکننده است، چرا که امروز در کمتر دستگاهی به ۱۶ گیگابایت فضای داخلی ذخیره‌سازی بسنده می‌شود. همانند سایر تبلت‌ها، در گلکسی Tab A ۲۰۱۷ نیز دوربین‌های آن‌چنان باکیفیت و پروضوحی دیده نشده و شاهد به کار رفتن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی هستیم.

تبلت گلکسی تب ای 2017 معرفی شد

ابعاد تبلت سامسونگ گلکسی تب ای جدید ۲۱۲.۱ در ۱۲۴.۱ در ۸.۹ میلی‌متر بوده و ۳۶۴ گرم وزن دارد. دستگاه به صورت پیش‌فرض به همراه اندروید ۷.۱ نوقا عرضه می‌شود. یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این تبلت، مجهز شدن به یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که با توجه به سخت افزار نه چندان بالارده آن، دوام چندین و چند روزه دستگاه حتی حین استفاده مداوم را تضمین می‌کند.

قیمت سامسونگ گلکسی تب ای 2017

سامسونگ گلکسی تب ای 2017 در حال حاضر فقط در ویتنام عرضه شده است و به قیمت 285 دلار به فروش می‌رسد. هنوز درباره زمان عرضه آن در بازارهای سایر کشورها خبری در دسترس نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج