جاباما
۵۹۶۷۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سه خبر تئاتری

اجراهای «عصر تجربه»، «نواهای اسرار آمیز» در رشت، افتتاحیه‌ی یک جشنواره تئاتری در شهرزاد سه خبر تئاتری هستند.

خبرگزاری ایسنا: اجراهای «عصر تجربه»، «نواهای اسرار آمیز» در رشت، افتتاحیه‌ی یک جشنواره تئاتری در شهرزاد سه خبر تئاتری هستند.

اجراهای «عصر تجربه» از دوشنبه ۲۰ شهریور ماه با برگزاری افتتاحیه آغاز خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی مجموعه مستقل تهران، جدیدترین ویژه برنامه مجموعه تئاتر مستقل تهران در سال جاری، اجراهای «عصر تجربه» است که در قالب آن چهار گروه نمایشی جوان و تجربه گرا آثار خود را در بازه زمانی سه ماه به اجرای عمومی می‌رسانند.

در همین راستا مراسم افتتاحیه «عصر تجربه» فردا دوشنبه ۲۰ شهریور ماه ساعت ۱۶ با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و جمعی از هنرمندان فرهیخته تئاتر برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم از لوگوی جدید مجموعه تئاتر مستقل تهران که کاری از مهدی دوایی است، رونمایی خواهد شد و گالری مستقل نیز با نمایشگاه عکس عباس کوثری با آثاری از گروه تئاتر مهر افتتاح خواهد شد.

در ادامه نمایش «۱۹۷۸» به نویسندگی و کارگردانی محمد شجاعی ساعت ۱۷ اجرای خود را به صحنه خواهد برد.

«نوای اسرارآمیز» در رشت به روی صحنه می‌رود

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی «هامون»، نمایش نوای اسرارآمیز با طراحی و کارگردانی «ساقی عطایی»، پس از اجرای موفق تیر ماه سال جاری در تهران، از ۲۲ شهریور، هر شب ساعت ۲۰، در تماشاخانه‌ی خصوصی هامون به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه‌ی بلیت این نمایش به سایت www.haftsaz.com مراجعه کنند
.
هومن کیایی و پویان درزی بازی‌گران این نمایش‌اند؛ متن این اجرا نوشته‌ی اریک‌ امانوئل اشمیتِ فرانسوی است و شهلا حائری آن را به فارسی برگردانده.
عطایی طراح و کارگردان این نمایش، سابقه‌ی دستیاری کارگردانانی چون علیرضا نادری، محمد یعقوبی، اصغر دشتی، رضا گوران، کوروش نریمانی، مسعود رایگان و ... را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.
همچنین «کاوه آفاق» خواننده و آهنگسازی که در سال‌های گذشته با گروه The ways فعالیت می‌کرد، آهنگسازی این نمایش را برعهده دارد.
نمایش «نوای اسرارآمیز» از چهارشنبه ۲۲ شهریور از ساعت ۲۰ هر شب در تماشاخانه هامون به نشانی رشت، خیابان سعدی، خیابان شهید فرقان‌بین، جنب هلال‌احمر استان گیلان، کوچه‌ی نوروزی اجرا می‌شود.

افتتاحیه‌ی یک جشنواره‌ی تئاتری در شهرزاد

افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی_ دانشجویی تئاتر «ثمر» در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره «ثمر»، ششمین جشنواره مردمی_ دانشجویی تئاتر «ثمر» سه شنبه، ۲۱ شهریور ماه در پردیس تئاتر شهرزاد با حضور اساتید، هنرمندان و فرهیختگان آغاز به کار می‌کند.
شورای سیاست گذاری جشنواره برهمین اساس شعار امسال این رویداد هنری را باعنوان "سینما ثمر تئاتر" انتخاب کرده است.
این جشنواره به مدت هشت روز از ۲۱ تا ۲۸ شهریور ماه، میزبان علاقمندان است و مخاطبان می توانند به صورت رایگان صندلی خود را در تیوال رزرو کرده و به تماشای آثار نمایشی این جشنواره بنشینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج