۵۹۷۰۹۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

مردم کمتر لوازم‌ التحریر می‌خرند

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار در خصوص وضعیت فروش لوازم التحریر در روزهای منتهی به بازگشایی مدارس اظهار داشت: امسال بیش از پیش رکود در صنف ما خود را نمایان کرده به طوری که با توجه به اینکه کمتر از دو هفته دیگر به بازگشایی مدارس مانده اما هنوز خبری در بازار نیست.

خبرگزاری ایلنا: رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار در خصوص وضعیت فروش لوازم التحریر در روزهای منتهی به بازگشایی مدارس اظهار داشت: امسال بیش از پیش رکود در صنف ما خود را نمایان کرده به طوری که با توجه به اینکه کمتر از دو هفته دیگر به بازگشایی مدارس مانده اما هنوز خبری در بازار نیست.

موسی فرزانیان ادامه داد: رکود باعث شده که در بسیاری از اقلام لوازم التحریر افزایش قیمت نداشته باشیم. در برخی اقلام نیز افزایش قیمت کمتر از میزان تورم است اما به طور کل نمی‌توان گفت که امسال قیمت فلان نوشت افزار افزایش محسوسی داشته است.

وی تصریح کرد: البته با توجه به موج ایجاد شده در حمایت از تولید داخل و حمایت‌هایی که دولت از واحدهای تولیدی کرده است اندکی تولید کنندگان لوازم التحریر جان گرفته اند. اما واقعیتی که وجود دارد این است که قدرت خرید مردم پایین آمده و مردم کمتر لوازم‌التحریر برای فرزندان خودشان می‌خرند.

وی در خصوص اجناس موجود در بازار گفت: اقلام اساسی لوازم التحریر از قبیل مداد، پاک کن، تراش و خط کش در داخل تولید می‌شود. از طرف دیگر با سخت گیری هایی که شده و اخذ تمام عوارض گمرکی از وارد کنندگان لوازم التحریر، امسال شاهد هستیم که بیشتر نوشت افزار موجود در بازار ایرانی هستند. از طرف دیگر تولید کنندگان خارجی نیز کیفیت کالای خود را بالا برده‌اند و از لحاظ قیمتی نیز پایین‌تر از کشورهای دیگر ( به غیر از چین ) تولید می کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم ظرف روزهای آینده وضعیت فروش بهتر شود علاوه بر تهران, شهرستان‌ها نیز وضعیت خوبی ندارند و فکر می کنیم با نزدیک شدن به آخر ماه و دریافت حقوق کارمندان, موقع شاهد تحرک در بازار باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      وزیر رفاه چند روز پیش فرمودند که علت اصلی طلاق، فقر و بیکاری نیست .... این خبر با سخنان ایشون خیلی ارتباط داره ... لازمه کمی فکر کنید .... بنده مجردم و بیکار و به همین خاطر به سمت ازدواج نمیرم ... برای خانواده هایی که در اثر نداری و فقر نمیتونن لوازم پیش پا افتاده ی فرزندشون رو برای تحصیل فراهم کنند خیلی ناراحت میشم و متأسفم هم از این لحاظ که کاری از دستم برنمیاد و هم از لحاظ اینکه اونهایی که باید به فکر باشند نیستند

    • محمد

      بابا پول نیست کارنیست نفس نمیتونم بکشیم گرانی بیکاری ای خدا

    • بدون نام

      پسربچه ها خیلی به رنگ ونوع لوازم مدرسه شون اهمیت نمیدن پسرمن امسال سومین ساله که ازکوله پشتیش استفاده میکنه،اما دختربچه ها حساسترن وخانواده هاشونوبیشترتو خرج میاندازن خداکنه هیچ پدری شرمنده بچه ش نشه(میدونم آرزوم تواین کشور هیچ وقت برآورده نمیشه)

    • بدون نام

      پدر مردم درومده

    • بدون نام

      به خدا قسم پول نیست مردم باید پول داشته باشند خرید کنند وقتی پول نیست چه خرید کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج