۵۹۷۱۰۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro معرفی شد

شرکت شیائومی در جریان معرفی از گوشی بدون حاشیه Mi Mix ۲، لپ‌تاپ جدیدی را با نام Mi Notebook Pro معرفی کرده است که با پردازنده‎ی نسل هشتمی اینتل عرضه خواهد شد.

وب سایت جی اس ام - محمد جهانی: شرکت شیائومی در جریان معرفی از گوشی بدون حاشیه Mi Mix ۲، لپ‌تاپ جدیدی را با نام Mi Notebook Pro معرفی کرده است که با پردازنده‎ی نسل هشتمی اینتل عرضه خواهد شد.
لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro معرفی شد

شرکت شیائومی، امروز رویداد خبری را در شهر پکن در چین برگزار کرده و در جریان این نمایشگاه، لپ‏‌تاپ جدید شیائومی با نام Mi Notebook Pro معرفی شده است. می نوت‌بوک پرو، نسخه ارتقا یافته از نسل اول لپ‌تاپ‌های شیائومی است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد.

می نوت‌بوک پرو به پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i۷ اینتل موسوم به Kaby Lake Refresh با چهار هسته پردازشی مجهز شده است و از کنترلر حافظه رم دو کاناله با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD استفاده می‏کند.

شیائومی، لپ‎تاپ جدیدش را به GPU جدید انویدیا که برای محصولات رده‎پایین تولید شده است، مجهز کرده؛ به همین جهت، Mi Nootebook Pro از تراشه‌ی گرافیکی Nvidia GeForce MX۱۵۰ بهره می‎گیرد. لپ‌تاپ جدید شیائومی به حسگر اثرانگشت مجهز شده است که از سیستم احراز هویت Windows Hello پشتیبانی می‎کند. شرکت شیائومی برخلاف سازندگان دیگر، حسگر اثرانگشت را با تاچ‌پد ادغام کرده است و به همین جهت، نیازی به فشردن دکمه‌ی پاور به منظور احراز هویت خود ندارید.
لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro معرفی شد

لپ‌تاپ می‌ نوت‌بوک پرو برای اینکه در پردازش محتوای گرافیکی خنک باقی بماند و حرارت بالا به اجزای سخت‏افزاری این مدل آسیب نرساند، به سیستم خنک‎کننده بزرگ‎تری مجهز شده است که می‌تواند حرارت اضافی را دفع کند.

می نوت‌بوک پرو با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD عرضه خواهد شد؛ صفحه‌نمایش شیائومی Mi Notebook Pro توسط پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و پوشش ۷۲ درصدی از طیف رنگی NTSC دارد.
لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro معرفی شد

شرکت شیائومی در هنگام رونمایی از لپ‌تاپ Mi Notebook Pro، آن‌را با مک‌بوک پرو ۲۰۱۷ اپل مقایسه کرد و به برتری لپ‌تاپ جدیدش در مقایسه با مک‌بوک جدید اپل اشاره نمود. شیائومی ادعا می‌کند که Mi Notebook Pro یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازار است و مقاومت بالای در برابر ضربه دارد. شرکت شیائومی اشاره کرده است که لپ‌تاپ جدیدش، ۱.۹۵ کیلوگرم وزن و ابعاد ۳۶۰.۷ در ۲۴۳ در ۱۵.۹ میلی‏متری دارد؛ عدد سوم یعنی ۱۵.۹ میلی‌متر مربوط به ضخامت لپ‌تاپ جدید شیائومی است.
لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro معرفی شد

بلندگوهای شخصی‎سازی Harman Infinity و فناوری صدای Dolby Atmos از دیگر مشخه‌های Mi Notebook Pro به شمار می‎رود. این لپ‌تاپ از یک باتری با ظرفیت ۶۰ وات ‌ساعت استفاده می‎کند و شارژر سبک‌ آن، می‎تواند لپ‎تاپ را تا ۵۰ درصد تنها با گذشت ۳۵ دقیقه شارژ نماید. برای لپ‌تاپ جدید شیائومی، دو پورت یواس‎بی تایپ سی، جک صدای ۳.۵ میلی‎متری، پورت HMDI، دو پورت یواس‌بی Type-A (یواس‌بی ۳.۰ و یواس‌بی ۲.۰) و اسلات کارت حافظه SD درنظر گرفته شده است. این مدل از وای‌فای دو بانده ۸۰۲.۱۱ac نیز پشتیبانی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      murf

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج