۵۹۷۳۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ اخبار برگزیده ماه

خط ۸ متروی تهران هم به مدد آقای قالیباف افتتاح شد و ایشان مساحت جدید متروی تهران را با انتگرال محاسبه و اعلام کردند.

ماهنامه خط خطی - مهرشاد مرتضوی:

اخبار انتگرالی
خط ۸ متروی تهران هم به مدد آقای قالیباف افتتاح شد و ایشان مساحت جدید متروی تهران را با انتگرال محاسبه و اعلام کردند. البته، بدخواهان شهردار سابق اصرار دارند که مترو، علاوه بر مساحت، به پارامترهای دیگری از قبیل، برق، ریل و واگن هم نیاز دارد که قرار شده است شهردار بعدی تهران زحمتش را بکشد تا در این پروژه عظیم دوران آقای قالیباف، سهم کوچکی هم داشته باشد.

آقای قالیباف همچنین، اعلام کردند خط 9 مترو را هم از شمال شرقی به جنوب غربی کشیده اند و در پاسخ به سیاه نمایانی که می گفتند: «پس چرا ما نمی بینیم؟» خطی را که از شمال شرقی تا جنوب غربی روی نقشه تهران کشیده بودند نشان دادند.

اخبار رادیکالی

اطرافیان رییس جمهور سابق، که خیلی تاکید دارند همه شان زیر رادیکال جمع شوند، یکی پس از دیگری در دادسرا حاضر می شوند، پاکدستی و حقانیت خودشان را ثابت می کنند و سپس به زندان می روند. آخرین قهرمان این جمع تا لحظه نگارش متن، آقای بقایی است که بعد از ۲۰ روز بازداشت، بیرون آمد و به اندازه ۵۰ سال خاطره تعریف کرد و بعد بر سر همه فریاد کشید و حضار هم لایک زدند و بعضی هایشان هم برگ افشاندند. بعد هم مقرر شد برای شاخ و شانه های جدیدی که کشیده اند مجددا احضار شوند. خود آقای احمدی نژاد هم همچنان توی دوربین لبخند می زند و روی جیبش دست می کوبد که یعنی اسامی اینجاست!

اخبار معادله ای

رییس جمهور در واکنش به مطالبات مردمی برای چینش کابینه، که از وی خواسته بودند دولت دوازدهم را ضعیف تر از دولت قبل نچیند، به معادله بسیار سنگین «رحمانی فضلی- رحمانی فضلی» رسید و نتیجه گرفت که چون برابرند، پس ضعیف تر نیستند. مردم در حالی که از پاسخ مانده بودند و کلمات «24 میلیون» و «وزیر زن» داخل سرشان می چرخید، مدتی به روحانی خیره شدند و سپس گفتند: «هیچی» و رفتند.

اخبار حسابی

چهلمین روز درگذشت مریم میرزاخانی، یک آدم حسابی و حسابی، فرا می رسد. به همین مناسبت، مردم از مسئولان درخواست کردند تا امکانات بیشتری را برای نخبگان فراهم کنند. مسئولان هم بعد از کلی فکر، به این نتیجه رسیدند که اول از همه، کیفیت اتوبوس ها را بالا ببرند تا به دره سقوط نکند. سپس، وزارت راه و شهرسازی تصمیم گرفت برای آن ها خانه بسازد، اما چون گران در می آمد، ترجیح داد همان راه را بسازد و نخبگان هم راه را گرفتند و رفتند که رفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج