۵۹۷۴۹۸
۱۱ نظر
۵۴۷۴
۱۱ نظر
۵۴۷۴
پ

حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

وب سایت واندروال فهرستی از سوپرمدل های محبوب دهه هشتاد و نود تهیه کرده تا ببیند این خانم های زیبا با گذشت سال ها چه تغییری کرده اند (و آیا اساساً تغییری کرده اند؟!)

برترین ها: می گویند با بالا رفتن سن، از زیبایی کاسته می شود، ولی اگر یکی از استثنائات خلقت (!) باشید قضیه فرق می کند. وبسایت واندروال فهرستی از سوپرمدل های محبوب دهه هشتاد و نود تهیه کرده تا ببیند این خانم های زیبا با گذشت سال ها چه تغییری کرده اند (و آیا اساساً تغییری کرده اند؟!) به خواندن ادامه دهید تا از حال و روز مدل هایی همچون نائومی کمپل، لیندا اوانجلیستا، هلنا کریستنسن و دیگر چهره های سابق دنیای مدلینگ با خبر شوید.

با ژیزل بوندچن، سوپرمدل برزیلی، آغاز می کنیم که حرفه مدلینگ را در ۱۳ سالگی آغاز کرد و در ۱۴ سالگی آژانس مدلینگ الیت او را کشف کرد. وی برای بزرگترین برندهای دنیای فشن از جمله ورساچه، میسونی و ولنتینو روی سکوی فشن شو راه رفته است. در سال ۲۰۰۰ قراردادی ۲۵ میلیون دلاری با ویکتوریاز سیکرت امضا کرد و یکی از برجسته ترین فرشته های تاریخ ویکتوریاز سیکرت شد.

این خانم هنوز هم به اندازه سال های دهه نود زیبا و جذاب است، ولی در سال 2015 از دنیای مدلینگ خداحافظی کرد. در سال 2001، خط تولید صندل و دمپایی به نام خودش راه اندازی کرد که سالانه 25 میلیون جفت صندل و دمپایی می فروشد. در سال 2010 نیز خط تولید محصولات مراقبت از پوست راه اندازی کرد. در سال 2016، وی با کمپانی برزیلی تولید کفش ارزو قرارداد امضا کرد.
آخرین کمپین تبلیغاتی بزرگی که با آن همکاری کرده در سال 2014 با کمپانی آندر آرمور بوده است. وی طرفدار سرسخت کمپین های زیست محیطی است و در شماره ماه اوت 2017 مجله ووگ پاریس، در حمایت از خزهای مصنوعی، ظاهر شد. پس از رابطه ای پر حرف و حدیث با لئوناردو دی‌کاپریو، وی در سال 2009 با تام بریدی، کوارتربک تیم تیم پتریوتز ازدواج کرد و حالا آنها دو فرزند به نام های بنجامین و ویوین دارند.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

سیندی کرافورد در ۱۷ سالگی مدل شد، یعنی وقتی که آژانس مدلینگ الیت، مسابقه «تیپ سال» را برگزار کرد که سیندی در آن دوم شد. پس از آن سیندی برای برندهای بزرگ دنیا مدلینگ انجام داد و از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ مجری برنامه «خانه استایل» از شبکه ام تی وی بود. سیندی کرافورد یکی از پنج سوپرمدل اصلی و اولیه دنیاست و در سال ۱۹۹۵ مجله فوربس او را پردرآمد ترین مدل روی کره زمین نامید. با آنکه کرافورد در سال ۲۰۰۰ گفته بود که از مدلینگ بازنشسته شده، ولی بعد از آن هم برای برندها و مجلات زیادی کار کرده است.

این سوپرمدل سابق که در دهه نود مدت کوتاهی همسر ریچارد گیر بود، یک خط تولید محصولات آرایشی و یک خط تولید مبلمان هم راه اندازی کرد. در سال 1998 با رندی گربر ازدواج کرد و حالا از دو فرزندش، کایا و پریسلی که هر دو وارد دنیای مدلینگ شده اند، مراقبت می کند.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

کریستی ترلینگتن 17 ساله بود که در موزیک ویدئوی موفق دوران دوران با عنوان Notorious ظاهر شد. این دختر کالیفرنیایی مدتی بود که مدل شده بود و با همسر مدل سایمون لوبان یعنی یاسمین لوبان دوست بود. وی در موزیک ویدئوی جورج مایکل با عنوان Freedom! '90 در کنار سوپرمدل های دیگری مانند لیندا اوانجلیستا، سیندی کرافورد، نائومی کمپل و تاتیانا پاتیتز نیز ظاهر شد. موفقیت در مدلینگ برای ترلینگتن کافی نبود و در سال 1994 او در دانشگاه نیویورک ثبت نام کرد. پنج سال بعد، این خانم با مدرک فلسفه شرقی و مذهبی تطبیقی از این دانشگاه دانش آموخته شد.

در سال ۲۰۰۳ وی با اد برنز (بازیگر) ازدواج کرد که از او دو فرزند دارد. در سال ۲۰۱۴ این زوج در یک کمپین تبلیغاتی برای عطر و ادکلن کلوین کلاین ظاهر شدند. کریستی که هنوز هم بطور منظم به عنوان مدل فعالیت دارد، یک موسسه غیرانتفاعی به نام Every Mother Counts بنیان نهاد که وقف امن نمودن بارداری و زایمان برای مادران شده است. در فوریه ۲۰۱۷ او و همسرش با کلوین کلاین قرارداد امضا کردند تا برای دو عطر و ادکلن این برند مدلینگ انجام دهند. در آوریل ۲۰۱۷ روی جلد مجله ووگ پاریس ظاهر شد.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

کلودیا شیفر با مدلینگ برای برندهایی مانند گِس و شنل در دهه نود تبدیل به یکی از مدل های نام آشنای این دهه شد. این زیباروی آلمانی که بیش از 1000 بار روی جلد مجلات ظاهر شده است، بین سال های 1994 تا 1999 نامزد دیوید کاپرفیلد شعبده باز بود. وی به این حرفه ادامه داد، هر چند که در سال های اخیر کم کار شده است. در سال 2002 این خانم سوپرمدل با متیو وان، کارگردان فیلم «مردان ایکس: کلاس اول» ازدواج کرد که از او سه فرزند (پسری به نام کاسپار و دو دختر به نام های کلمنتاین و کازیما) دارد.

کلودیا در سال ۲۰۰۳ در فیلم کمدی رمانتیک موفق «در واقع عشق» نیز ظاهر شد و در سال ۲۰۱۱ خط تولید پوشاک کشمیر راه اندازی نمود. در همان سال با شرکت در جشنواره کن با بدنی به شدت لاغر و مردنی، نگرانی هایی در مورد سلامتی اش در بین عموم برانگیخت. برای تبریک سی امین سال تولدش، ریزولی قرار است برای شماره اکتبر ۲۰۱۷، کلکسیونی از لحظات محبوب فشن او به نام «کلودیا شیفر» منتشر کند.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

هلنا کریستِنسن در سن 20 سالگی راه رفتن روی سکوی فشن شو ها را آغاز کرد. در عرض تنها چند سال، وی تقریباً برای همه برندهای مهم و مشهور دنیای فشن مدلینگ انجام داد و با برند رِولون قرارداد امضا کرد. در سال 1991 در موزیک ویدئوی کریس آیزاک با عنوان Wicked Game ظاهر شد. اوایل دهه نود، این زیباروی پروئی-دانمارکی که یکی اولین فرشته های ویکتوریاز سیکرت نیز بود، با مایکل هاچنس از INXS آشنا و دوست شد. نورمن ریداس، ستاره سریال محبوب «مردگان متحرک» که در سال 1999 از او پسری به نام مینگاس به دنیا آورد، از سال 1998 تا 2003 در کنار او موضوع حرف و حدیث های زیادی بود.

وی هنوز هم به مدلینگ ادامه می دهد، ولی در سال های اخیر در عکاسی نیز موفقیت هایی داشته است. عکس هایی که او انداخته در مجلات ووگ، اِل، هارپرز بازار، بلک بوک و ... منتشر شده اند. از سال ۲۰۰۸ تابحال او و پل بنکس با هم هستند. در مورد نسل جدید مدل های مشهور در شبکه های اجتماعی مانند کارا دلوین و کندال جنر وی به تلگراف گفت: «واقعاً خیلی خوشحالم که زمان ما شبکه های اجتماعی وجود نداشتند. خیلی راضی بودم از اینکه شخصیت اسرارآمیزی باقی موندم که فقط در فتوشوت ها دیده می شود.»
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

نائومی کمپل قبل از آنکه مدل شود، یک بچه ستاره بود: در 7 سالگی وی در موزیک ویدئوی باب مارلی با عنوان This Is Love ظاهر شد و در 12 سالگی در موزیک ویدئوی Culture Club با عنوان I'll Tumble 4 Ya دیده شد. یک استعدادیاب رسماً این زیباروی بریتانیایی را هنگام خرید در 16 سالگی کشف کرد. مدتی بعد روی جلد مجله ال بریتانیا قرار گرفت. بقیه داستان را همه می دانند. نائومی در کنار کریستی ترلینگتن و لیندا اوانجلیستا، مثلث سوپرمدل ها را تشکیل دادند که برای بزرگترین برندها و مجلات فشن روی کره زمین مدلینگ انجام دادند. وی همچنین پیشگام در شکستن موانع نژادی در دنیای مدلینگ است.

نائومی کمپل که تا به امروز تصویرش روی بیش از ۵۰۰ مجله چاپ شده است، هنوز هم یکی از تاپ مدل های دنیا محسوب می شود. اخیراً وی در بازیگری نیز موفقیت هایی کسب کرده است و در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در سریال «امپراتوری» نقش کامیلا مارکس را بازی کرده است. سابقه روابط رمانتیک این خانم سوپرمدل نیز قابل ذکر است. نائومی روابط رمانتیکی با مایک تایسون، رابرت دنیرو، آدام کلیتون (نوازنده باس گروه U۲) و ولادیمیر دورونین (میلیاردر روس) داشته است.
این خانم در امور نیکوکارانه و خیریه نیز فعالیت دارد و حتی نلسون ماندلا او را نوه افتخاری اش نامید. در جولای ۲۰۱۷ گزارشاتی شنیده شد مبنی بر اینکه وی مخفیانه با لوئی سی. کامیلری، تاجر تنباکوی مولتی میلیاردر مصری، رابطه دارد. در حال حاضر نام او جزو سکان داران مجله ووگ آمریکایی نیز ثبت شده است.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

پائولینا پوریزکوا فقط 18 سال داشت وقتی مدل شماره لباس شنای مجله Sports Illustrated در سال 1984 شد. همان سال این زیبای چک در موزیک ویدئوی The Car با عنوان Drive ظاهر شد. او و ریک اوکازک در سال 1989 با هم ازدواج کردند و یک سال بعد او چهره تبلیغاتی برند استه لودر شد. پائولینا به مدلینگ ادامه داد و طی سال ها در چند فیلم نیز نقش آفرینی نمود. در سال 2007 مدت کوتاهی در مسابقه «رقص با ستارگان» شرکت کرد و اولین نفری بود که از مسابقه آن فصل حذف شد. بین سال های 2008 تا 2010 در «تاپ مدل بعدی آمریکا» داور بود.

در دهه نود پائولینا یک کتاب کودکان منتشر کرد و در سال ۲۰۰۷ رمان او با عنوان «تابستان یک مدل» منتشر شد. او همسرش ریک اوکازک دو پسر به نام های جاناتان و الیور دارند. در ژوئن ۲۰۱۷ وی مقاله ای در مورد فمینیسم و مهاجرت برای نیویورک تایمز نوشت.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

پس از برنده شدن در مسابقه مدلینگ در کشور زادگاهش یعنی چکسلواکی در سن 16 سالگی، ایوا هرزیگوا به پاریس مهاجرت کرد تا حرفه اش را ادامه دهد. وی برای برندهایی مانند گِس، ویکتوریاز سیکرت، شماره لباس شنای مجله Sports Illustrated و کمپین تبلیغاتی واندربرا در سال 1994 مدلینگ انجام داد. ایوا در سال 1996 با تیکو تورس، درامر بون جووی ازدواج کرد، ولی زندگی آنها دوام نیاورد و دو سال بعد جدا شدند.

ایوا هنوز هم به عنوان مدل فعالیت دارد. در سال های اخیر او بطور مداوم روی جلد مجلات اروپائی ظاهر شده است و برای آتلیه ورساچه و دیور بیوتی مدل شده است. او و گرگوریو مارسیاژ، تاجر ایتالیایی، سه پسر به نام های جورج، فیلیپ و ادوارد دارند و پس از سال ها بالاخره در مارس ۲۰۱۷ نامزدی شان را اعلام کردند.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

تایرا بنکس در 15 سالگی حرفه مدلینگ را آغاز کرد و فقط در عرض چند سال به میلان نقل مکان کرد تا این شغل را بطور حرفه ای ادامه دهد. در هفته مد پاریس در سال 1991 که اولین فصل کار او به عنوان مدل بود، وی روی سکوی 25 فشن شو راه رفت و معروف شد. تایرا اولین زن سیاهپوستی است که روی جلد کاتالوگ ویکتوریاز سیکرت رفته و دو بار برای شماره لباس شنای مجله Sports Illustrated مدل شده است. زندگی شخصی او نیز جالب توجه است: وی در اوج دوران شهرتش به عنوان یک سوپرمدل، با سیل، جان سینگلتون و ویل اسمیت رابطه داشت.

خانم بنکس فقط یک مدل بازنشسته یا فقط یک بازیگر نیست. وی در سال ۱۹۹۳ نقش ثابت در سیتکام The Fresh Prince of Bel-Air داشت و از آن به بعد در چندین فیلم نقش آفرینی کرد. وی یکی از شخصیت های بانفوذ رسانه ای است. این سوپرمدل سابق مجموعه «تاپ مدل بعدی آمریکا» را خلق، تهیه و اجرا کرد که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ برای ۲۲ فصل پخش شد. برنامه «شوی تایرا بنکس» که بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ برای ۵ فصل پخش شد حتی جایزه امی را برد. تایرا یک خط تولید محصولات زیبایی و آرایشی به نام تایرا بیوتی هم دارد. کتاب «مدل لند» که رمانی با موضوعات مربوط به جوانان است در سال ۲۰۱۱ در لیست پرفروش ترین نیویورک تایمز قرار گرفت.

تایرا یک رشته نه هفته ای را نیز در سال 2012 در دانشکده مدیریت هاروارد به پایان رساند. او و عکاس فشن مشهور نروژی، اریک اسلا، از سال 2013 تابحال با هم هستند و در ژانویه 2016 از طریق رحم اجاره ای صاحب پسری شدند که نامش را یورک گذاشتند. در سال 2017، تایرا به فصل دوازدهم «تاپ مدل بعدی آمریکا» پیوست و مجری گری آن را به عهده گرفت. از ماه جولای 2017، وی در لیست شخصیت های تاپ تلویزیونی هالیوود ریپورتر قرار دارد.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

لیندا اوانجلیستا، مدل کانادایی - که یک بار گفته بود او و دیگر همکاران سوپرمدلش برای کمتر از ۱۰ هزار دلار در روز از خواب بیدار نمی شوند - مدلینگ را در زادگاهش آغاز کرد قبل از آنکه یک ایجنت بین المللی او را در مسابقه دختر نوجوان شایسته نیاگارا کشف کند. درست است که او در این مسابقه برنده نشد، ولی ظرف چند سال این مدل زیبارو برای بزرگترین برندهای فشن دنیا مدل شد. در سال ۱۹۸۵ او حتی منبع الهام کارل لاگرفلد شد! سه سال بعد لیندا موهایش را کاملاً کوتاه کرد و رسماً تبدیل به یک سوپرمدل شد.

حرفه مدلینگ لیندا اوانجلیستا هنوز هم علیرغم وقفه کوتاهی که بین سال های 1998 تا 2001 داد و علیرغم شهرت به «ملکه درام و جنجال»، ادامه دارد. در سال 1993 وی همسرش جرالد ماری که سرپرست دفتر آژانس مدلینگ الیت در فرانسه بود را ترک کرد تا با کایل مک‌لاکلان (بازیگر) باشد.
این دو تا سال 1998 با هم بودند و مدت کوتاهی هم نامزد شدند. در سال 2006 لیندا صاحب پسری شد که اسمش را آگوستین گذاشت ولی از نام بردن از پدر فرزندش خودداری کرد تا اینکه هویت پدر فرزندش طی دعوی حضانت بچه لو رفت (پدر بیولوژیکی آگوستین، فرانسوا-هنری پینو، میلیاردر فرانسوی و همسر فعلی سلما هایک است). اخیراً یعنی بین سال های 2006 تا 2013، این خانم سوپرمدل با پیتر مورتون، یکی از موسسین هارد راک کافه دوست بود و در حال حاضر یک خط تولید مراقبت از پوست به نام Erasa XEP 30 دارد.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

اِل مک‌فرسون در اصل می خواست وکیل شود، ولی مدلینگ را در دهه هشتاد آغاز کرد تا برای تأمین پول کتاب های درسی اش، پول بدست آورد. بعد از آن در یک آگهی تبلیغاتی مشهور برای نوشابه Tab نقش آفرینی کرد که به او کمک کرد تا روی جلد مجلات فشن بیشماری قرار گیرد. وی همچنین طی این سالها از سال ۱۹۸۶ تابحال، پنج بار روی جلد شماره لباس شنای مجله مشهور Sports Illustrated قرار گرفته است.
سه سال بعد مجله تایم نام مستعار «بدن» را برایش انتخاب کرد. او، لیندا اوانجلیستا، کریستی ترلینگتن، سیندی کرافورد، نائومی کمپل، هلنا کریستنسن و کلودیا شیفر، «هفت دلاور» دنیای مدلینگ را تشکیل می دهند. در اواخر دهه هشتاد، ال مدت کوتاهی همسر ژیل بنسیمون، عکاس فشن فرانسوی، بود که ۲۰ سال از او بزرگتر بود.

ال که در نهایت نام تجاری اسم مستعارش را گرفت، چندین تقویم و ویدئوی تمرین و نرمش در دهه نود منتشر کرد. وی همچنین یک خط تولید موفق لباس زیر راه اندازی کرد و در چندین فیلم نقش آفرینی نمود و در سریال های «دوستان» و «زندگی زیبا: تی بی ای» بین سال های 2010 تا 2012 بازی کرد و همان سال به عنوان داور «ستاره فشن» از شبکه ان بی سی ظاهر شد. در سال 2005 این سوپرمدل و ارپاد بوسون، سرمایه گذار فرانسوی، بعد از حدود یک دهه زندگی و دو فرزند به نام های فلین و اورلیوس، از هم جدا شدند. در سال 2013، ال با جفری سوفر، مشاور املاک میلیاردر ازدواج کرد که در ژوئن 2017 از هم جدا شدند.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

دختر همسایه زیبارو با کاریزمای غیر قابل انکار عبارتی است که برای نیکی تیلور بکار می برند و همین بود که باعث شد نیکی حرفه مدلینگ با موفقیت باور نکردنی داشته باشد. وی اولین بار در ۱۴ سالگی روی جلد مجله سونتین رفت و پس از آن برای کاورگرل، نوکیا و شماره لباس شنای مجله Sports Illustrated مدل شد. وقتی ۱۵ ساله شد، جوانترین مدلی بود که تصویرش روی جلد مجله ووگ می رفت.

زندگی نیکی تیلور پر از تراژدی است. در سال 1996، خواهر کوچکش، کریسی تیلور که مدل بود، در 17 سالگی از حمله آسم غیر منتظره ای از دنیا رفت. در سال 2001 نیکی در تصادفی نزدیک بود جانش را از دست بدهد. پس از سال ها بهبودی، به دنیای سرگرمی بازگشت و در سال 2011 در The Apprentice ظاهر شد و در سال 2015 در یکی از اپیزودهای «به لباس عروس بله بگو» شرکت کرد.
در سال 2017 وی چهره کمپین تبلیغاتی بهار 2017 جواهرات جنیفر فیشر شد و در کنار اشلی گراهام، مدل پلاس سایز، در کمپین تابستان 2017 لباس شنا برای همه، مدلینگ انجام داد. نیکی قطعاً هنوز هم استعداد مدلینگ دارد. در سال 2006 وی با برنی لامار، راننده نسکار که بعدها خلبان شد، ازدواج کرد و از او دو فرزند دارد. وی دو پسر دوقلو از مت مارتینز، همسر سابقش دارد.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

شالوم هارلو ، مدل کانادایی، حرفه اش را زمانی آغاز کرد که یک استعدادیاب او را در 17 سالگی در کنسرت The Cure دید. تیم بلنکس، ژورنالیست فشن بدن او را «ساخته شده برای کوتور» توصیف می کند و بدین ترتیب او تبدیل به مدل محبوب برندهای مشهور کوتور یعنی شنل و دیور شد. شالوم در آگهی تبلیغاتی برای کلکسیون «مد من» برای بنانا ریپابلیک ظاهر شد و برای برندهای دیگری مانند تیفانی اند کو و محصولات مراقبت از پوست شنل نیز مدلینگ انجام داد و دستی هم در بازیگری برد.
پس از وقفه ای چهار ساله در راه رفتن روی سکوی فشن، وی برای فشن شوی پائیز 2012 جیسون وو بازگشت. در آوریل 2017 او با آژانس مدلینگ لاینز دوباره کارش را آغاز کرد و اخیراً در شبکه های اجتماعی نیز حضور پررنگی دارد. درباره زندگی شخصی اش اطلاعات زیادی موجود نیست.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود

هایدی کلوم ، مدل آلمانی، با تبدیل شدن به یکی از فرشته های ویکتوریاز سیکرت در سال ۱۹۹۷ و قرار گرفتن تصویرش روی شماره لباس شنای مجله Sports Illustrated در همان سال، به شهرت رسید. پس از آن بود که هایدی تبدیل به یکی از بزرگترین مدل های دنیا شد و حتی با مک دونالدز، براون، فولکس واگن و غیره قرارداد بست.
با آنکه هنوز هم او مدل است، ولی رزومه اش را گسترش داده و کارهای دیگری غیر از مدلینگ نیز انجام می دهد که از آن جمله می توان به مجری گری مجموعه Project Runway، طراحی لباس زیر، راه اندازی خط تولید عطر و همچنین داوری مجموعه «آمریکا استعداد دارد» اشاره نمود. این خانم که چهار فرزند دارد، در سال ۲۰۱۲ از همسر خواننده اش، سیل، پس از حدود ۷ سال زندگی مشترک، جدا شد. از سال ۲۰۱۴ تاکنون وی با ویتو اشنابل، تاجر آثار هنری، رابطه دارد.
حال و روز سوپرمدل‌های دهه‌ی هشتاد و نود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من توی چهره این ستاره ها اصالتی هست که توی ستاره های جدید نیست ...

    • بدون نام

      خوشم میاد همه سه تا چهار تا فرزند رو دارند ماشالله بعد میگن اگه آزادی بدیم ازدواج نمیکنید و فرزندآوری کم میشه

    • بدون نام

      من به شخصه هیچکدوم رو نشناختم . اصلا حتی یکبار هم قبلا در موردشون نشنیده بودم

    • بدون نام

      چقدر هم اصالت..!!!!!!! از روابط بی حد ومرزشون اصالت می باره البته احتمالا منظور شما اصالت شغلیشون باشه

    • زند

      اکثراچهره ی طبیعی ودست نخورده دارن مثل عروسکای عملی مانیستن نمونش زن محسن فروزان

    • بدون نام

      ناعومی کمپل واقعا چهره ی گیرایی داره من تا حالا بدون چتری موهاش ندیده بودمش

    • بدون نام

      کدوم اصالت اینا معلوم نیست ریشه شون چیه

    • دراکولا تا به تا

      حالشون خوب بود، خیلی بهتر از من :)

    • زهرا گل

      من برنامه ی تایرا بنکس شو رو همیشه می دیم دوازده سیزده سالم بود خیلی قشنگ بود تقریبا به سبک اوپرا وینفری بود ولی تایرا خیلی باحال تر و شادتر بود

      پاسخ ها

      • رزیتا

        منم عاشق برنامه اش و خوشگلی خودش بودم

    • رزیتا

      هلنا کریستنسن رو باید تو ویدئو کلیپ کریس آیزاک ببینید واقعا محشر و خوشگله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج