۵۹۹۱۲۳
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

فرمانده هوافضای سپاه: قالیباف، باعث گسترش صنعت موشکی شد

فرمانده هوافضای سپاه گفت: کسی که باعث شد صنعت موشکی اینگونه گسترش پیدا کند و نامش تا کنون برده نشده و حالا می‌توانیم نام اورا ببرم سردار قالیباف.

خبرگزاری تسنیم: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه عصر امروز پنج شنبه طی سخنانی در جشن ۴ سالگی دکتر سلام با بیان این مطلب که ما نیز مشتری دکتر سلام هستیم، گفت:‌ اگر امروز موشکی به اینجا رسیده نمادش شهید تهرانی مقدم است.

وی افزود: کسی که باعث شد موشکی اینگونه گسترش پیدا کند و نامش تاکنون برده نشده و حالا می‌توانیم نام او را ببرم، سردار قالیباف است.

فرمانده هوافضای سپاه گفت:‌ دوره فرماندهی ایشان تدبیری اندیشیده شد تا در هر شهر و استان یک پایگاه موشکی احداث شود.

حاجی‌زاده درباره تقدیر از جایگاه شهید حججی گفت: شهید حججی یک نماد است. ما از هر پایگاهی که سرکشی می‌کنیم شاهد حضور صدها حججی هستیم؛ حججی نماد انقلابیون و عزیزان جهادگر و نیروهای ارزشی است که از این نیروها بی نهایت در نظام مقدس ما وجو دارد.

وی اضافه کرد: امروز در مقابل ما جبهه انقلابیون، جبهه صهیونیست‌ها و غرب گرایان است؛ اگر بخواهیم با استکبار جهانی مبارزه کنیم باید مملکت به شکل جهادی اداره شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاسم

      خوب به هم نان قرض میدید

    • بدون نام

      قالیباف یک غده سرطانی است دربین جامعه بردوش ملت ونامزدهای انتخابات سنگینی میکند

      پاسخ ها

      • تمنا

        خخخخخخخخخخخ نامزد های انتخابات هنوز تو فاز انتخاباتی غده سرطانی خودتی دیوانه همه را به کیش خود پندارد

    • آرش

      اصلا حق اینه که آقای قالیباف با تغییر نام خانوادگیشون به گسترش این موضوع رو برای همیشه ثبت کنن، ایشون فقط صنعت موشکی رو گسترش ندادن، آپارتمان سازی در تهران، آلودگی هوا در تهران، برچیدن باغات در تهران، اصلا خود تهران که الان دیگه کم مونده برسه به کرج، ترافیک در تهران و صدها نمونه دیگر رو هم گسترش دادن، به هر حال ان همه گستسرش حاصل سالها کار و تجربه و دانش هست که ایشون به رایگان در اختیار ما مردم تهران قرار دادن، همونطوری هم که با روحیه ایشون آشنا هستید که انسانی به غایت سخاوتمند هستند، اخیرا هم اعلام فرمده اند که حاضر به اشتراک گذاشتن تجربیاتشون با دیگران هستند، خداوند به اندازه خدماتشون در این دنیا و آن دنیا به ایشان جزای خیر عطا بفرمایند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آلودگی هوا در تهران از ناکارآمدی های خانم ابتکاره رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست در زمان قالیباف بهترین پارکها و فضای سبز ساخته شد از جمله پارک نهج البلاغه مساله ترافیک را معاون جدید جناب نجفی اعلام کرد خود مردم علل اصلی هستن ترافیک در همه جای وجود داره و فقط مربوط به یک جا نیست در ضمن اشاره کنم ایشون خیلی هم شهردار خوبی هستن حتی برخی از اصلاح طلبان هم به این نکته اعتراف کردن مثل حسن خمینی موسوی خوئینی ها و علی مطهری و چند نفر دیگه خواهشا به خاطر جناح های سیاسی بی انصاف نباشیم

    • عادل

      این سندافتخارکشوراست درودو رحمت خدا به آن سردارپاک نظام که بعضیها بدانندرجال برجسته خادم مردمند ونفرت به کسانیکه اهانت کردند وفرزندان پاک میهن را نمیشناسند

    • فرید

      درود بر اقای قالیباف

    • بدون نام

      اشتباه نوشتید دوست عزیز ، اسراییل غده سرطانی است ، آقای قالیباف مرد کار و عمل هستند ویکی از مدیران موفق و خدوم کشور ، شما یچندتا مدیر موفق و پرکار برا من بگو تا منم بشناسمشون ،

      پاسخ ها

      • البرز

        به ایرانی بودنش افتخار میکنم. به خاک وطن قسم این مرد اسوطوره هست. اعتبار بخش اباد گر سازنده، جدی، اینا بخشی از صفات این مرد هست.
        قدمش ب شهر ما که نه به استان ما برسه رکود فراری میشه.
        ایشون در کنار شهید صیاد، دکتررضایی، دریادارشمخانی،امیرسیاری،شهیدتهرانی مقدم، الگوهای ویژه این خاک هستن اونایی ک فقط ارمانها رو نمیخان ارمانها رو با کشورشون میخوان.

    • بدون نام

      از نظرات مردم محبوبیت قالیباف مشخصه٬٪

    • بدون نام

      دوستان عزیزی ک اقای قالیباف رو مورد حمله قرار میدین برین پیشینه این سردار بزرگ رو ی بار مرور کنین اونوقت میفهمین ک ایشون چقدر ب این مملکت خدمت کرده و چقدر موقع جنگ با رژیم بعث عراق تدبیر اندیشیده و جلوی هجوم دشمن ب خاک پاک کشور عزیزمون رو گرفته. ما باید قدردان امثال سردار قالیباف سردار رضایی سردار سلیمانیو......... باشیم ک ب لطفشان داریم در امنیت کامل زندگی میکنیم.

    • بدون نام

      ایشون مدیر موفقی هستن شکی هم درش نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج