۵۹۹۲۸
۴۶۰ نظر
۵۰۷۲
۴۶۰ نظر
۵۰۷۲
پ

احسان علیخانی و ماه عسلش

به گفته خودش هشت سال است كه در لباس ماه عسل به مهماني لحظه‌هاي افطار مردم دعوت شده. مجري برنامه ماه عسل مي‌گويد كه برخي از قصه‌ها هستند كه بايد گفته و شنيده شوند. قصه‌هايي كه قهرمان‌پرورند و قهرماناني كه از زندگيشان قصه ساخته‌اند.

روزنامه تهران امروز: به گفته خودش هشت سال است كه در لباس ماه عسل به مهماني لحظه‌هاي افطار مردم دعوت شده. مجري برنامه ماه عسل مي‌گويد كه برخي از قصه‌ها هستند كه بايد گفته و شنيده شوند. قصه‌هايي كه قهرمان‌پرورند و قهرماناني كه از زندگيشان قصه ساخته‌اند. «احسان عليخاني» طراح، مجري و تهيه‌كننده برنامه ماه عسل اين روز‌ها ديگر حس و حال مخاطبانش را در واپسين دقايق مانده به اذان خوب مي‌شناسد و مديريت يك برنامه زنده و گفت‌و‌گو‌محور را از بر است. وي در گفت‌و‌گو با تهران امروز از سوژه‌سازي و ايده‌پردازي در برنامه، از قد كشيدن برنامه و بزرگ شدن خودش پا به پاي آن مي‌گويد.

احسان علیخانی و ماه عسلش

فكر مي‌كنم ماه عسل بعد از سال‌هاي متعدد توليد و پخش خود ديگر به عضو ثابتي از كنداكتور پخش تلويزيون تبديل شده است و يك ضرورت به نظر مي‌رسد. اين ضرورت حتي در طراحي و چينش آيتم‌ها هم به چشم مي‌خورد. براي مثال در اين برنامه شاهد آن هستيم كه آيتم‌ها در خدمت قصه مهمانان برنامه هستند و اين مسئله به يكدستي برنامه كمك كرده است.

ما در اين برنامه سعي مي‌كنيم كه پرتره كار كنيم و شخصيت محور پيش برويم. سوژه را مي‌بينيم و بررسي مي‌كنيم. احساس مي‌كنم ماه عسل همه جاي ايران تقسيم شده و اين اتفاق خوشايندي است.

پيش از اين، شما تهيه‌كنندگي و اجراي برنامه «پشت صحنه» را بر عهده داشتيد. برنامه‌اي كه سوژه خاصي را دنبال مي‌كرد و به گروه مشخصي مي‌پرداخت و به تبع توانست نظر مردم را هم به خود جلب كند. نمي‌خواستيد اين اتفاق در رابطه با ماه عسل هم بيفتد؟ براي مثال در اين برنامه از افرادي دعوت شود كه در واقع نمايندگاني از گروه‌هاي اجتماعي‌اند؟

من در بخش تهيه‌كنندگي و اجراي برنامه پشت صحنه سختي‌هاي زيادي را پشت سر گذاشتم. در واقع ما نيمي از سال را درگير ساخت پشت صحنه بوديم. از شهريور سال ۹۱ كارمان را شروع كرديم و تا اسفندماه سال قبل درگير توليد اين برنامه بوديم. در آن برنامه موضوع مشخص بود. سفر‌هايمان سه ماه طول كشيد و تقريبا مي‌توانم بگويم كه به همه مناطق ايران سر زديم. از بندر گناوه گرفته تا مشهد و بشنويه و سيستان را رفتيم. چارچوب و محور برنامه پشت صحنه مشخص بود. قهرمانان و مدال‌آوران المپيك و پارالمپيك در برنامه حاضر مي‌شدند.

ايده من اين بود كه به اين افراد در برنامه اختيار داده شود كه با هر كسي از آشنايان، اقوام، اعضاي خانواده و نزديكان خود كه خودشان تمايل دارند، در برنامه حضور داشته باشند. اگرچه ساخت آن كار سنگيني بود، اما عناوين برنامه براي من شفاف و روشن بود. ماه عسل اين ويژگي را ندارد. نمي‌توان اين برنامه را محدود و از اول براي آن ۳۰ موضوع انتخاب كرد. براي من و ديگر عوامل، برنامه ماه عسل اين طور تعريف شده است كه مبتني بر قصه آدم‌هاست. البته آن دست قصه‌هايي كه جذابيت داشته باشند.

اين جذابيت بر اساس چه معيارهايي تعريف مي‌شود؟

خانم نوابي‌نژاد سوژه‌ها را كار‌شناسي مي‌كنند. خود من و ديگر عوامل برنامه اخبار و شرايط اجتماعي را بررسي مي‌كنيم. يك سري سوژه‌ها را خودمان انتخاب مي‌كنيم. علاوه بر آن آرشيو‌هايي از مراكز استان‌ها و شهرستان‌ها به دستمان مي‌رسد. از بعضي از دوستانم هم در ارتباط فرم برنامه مشاوره مي‌گيرم. سه نفر از دوستان عزيز من در اين بخش به من كمك مي‌كنند.

آيا نبوغ اين افراد در حوزه‌هاي كاري و رفتاريشان براي شما در اولويت قرار دارد؟

نه، ويژگي مهمانان براي ما در اولويت قرار ندارد. تاكيد ما بر قصه زندگي آنهاست. متاسفانه خيلي وقت است كه ديگر قصه‌هاي جذابي نمي‌شنويم يا اين نوع قصه‌ها كمتر برايمان روايت مي‌شود. خيلي از سريال‌ها حتي قصه ندارند و فاجعه از جايي شروع مي‌شود كه تو يك سكانس را مي‌بيني و مي‌تواني سكانس بعد را حدس بزني. يا اينكه از قسمت اول نتيجه كار را متوجه مي‌شوي. به نظر من جذاب است كه مخاطب در يك برنامه زنده تلويزيوني قصه‌اي واقعي مي‌شنود. ما در اين برنامه تا همين جا يك قصه گروگان‌گيري داغ داغ تعريف كرده‌ايم. يك هفته است كه مبين آزاد شده است.

احسان علیخانی و ماه عسلش

نوجواني ۱۲ ساله كه با‌‌ همان صداقت و لحن خاص خودش مقابل دوربين مي‌نشيند و از تنهايي و نزديك شدن به لحظه‌هاي پايان زندگي‌اش حرف مي‌زند در حالي‌كه من، پدر و مادرش ساكت هستيم. زندگي از نظر من همين است. مگر شوهاي تلويزيوني معروف دنيا چه كار مي‌كنند؟! اما ماه عسل يك تفاوت عمده دارد؛ مزيت اين برنامه در آرامش لحظه‌هاي قبل از افطار است. اساسا اين احساسي كه در اتمسفر و فضاي ماه رمضان جريان دارد، باعث مي‌شود تا مخاطب برنامه ماه عسل با نوعي لطافت طبع اين برنامه را دنبال كرده و حرف‌هاي مهمان تو را گوش كند.

پخش چندين ساله اين برنامه و رفتن به سراغ موضوعات و مهمانان مختلف باعث نشده احساس كنيد كه بعضي از سوژه‌ها كليشه و تكراري شده‌اند يا حتي اينكه بخواهيد سوژه‌اي را دنبال كنيد كه برايتان امكان‌پذير نبوده؟

تا همين حالا كه با شما صحبت مي‌كنم سوژه‌اي نبوده است كه بخواهيم كار كنيم و نشود. اما نكته سوال اولتان درست است. من تا حالا دويست قسمت برنامه ماه عسل را تهيه و اجرا كرده‌ام. حافظه تاريخي مخاطبان بسيار بالاست. وقتي مقابل تلويزيون مي‌نشينند و برنامه شروع مي‌شود ابتدا به اين توجه مي‌كنند كه سوژه آشناست يا نه. آيا مشابه آن پيش از اين در برنامه كار شده و آن را با موضوعات برنامه‌هاي سال‌هاي قبل مقايسه مي‌كنند. اين اتفاق كار را براي ما سخت مي‌كند.

به هر حال مگر ما چقدر در اطرافمان قصه داريم كه بخواهيم به آن بپردازيم كه هميشه هم جديد و نو به نظر برسند! اين در حالي است كه مثلا براي ساخت يك سريال چند ماه وقت صرف مي‌شود و تنها يك يا چند قصه در آن روايت مي‌شود. اما اينجا قرار است هر روز يك قصه بگوييم. طبيعي است كه يك جاهايي به تكرار هم دچار مي‌شويم. اما همه تلاش‌مان اين است كه از زاويه‌اي جديد به موضوع نگاه كنيم و به تفاوت و تنوع توجه داشته باشيم.

فكر مي‌كنم روي مواجهه ناگهاني و غيرمنتظره مهمان برنامه با سوالات و درگير شدن در گفت‌و‌گو تاكيد زيادي داريد. زيرا مي‌ديدم كه پيش از شروع برنامه با مهمانان هماهنگي نمي‌كنيد!

درست است. اين كار را دوست ندارم. تنها كاري كه در اين رابطه انجام مي‌دهم اين است كه مستندي را كه از زندگي مهمانان برنامه ساخته شده است، مي‌بينم. همين. حتي اگر مهمان برنامه خودش هم بخواهد قبل از شروع توضيحي بدهد از او مي‌خواهم كه نگويد.

يعني نمي‌خواهيد كه قبل از شروع برنامه يك پيش‌زمينه از محوريت مباحث داشته باشيد؟

تجربه به من ثابت كرده است كه صحبت و هماهنگي با مهمانان برنامه قبل از شروع آن، مصاحبه را از پويايي و يگانگي خود خارج مي‌كند. گذشته از اين ممكن است در اين هماهنگي‌ها بين مجري و مهمان انرژي مثبت يا منفي رد و بدل شود كه سوگيري ايجاد مي‌كند و به صحبت‌ها جهت مي‌دهد. در برنامه مهماني داشته‌ايم كه وسط ضبط از من پرسيده است كه برنامه كي شروع مي‌شود. اين غيرمنتظره بودن گاهي تا اين حد شديد است.

با اين وجود سوالات هم بداهه است؟

مهم اين است كه من از قبل قصه زندگي مهمانان را در مستندي كه توسط همكارانم ساخته شده است، ديده‌ام. من مي‌خواهم يك قصه را كالبد شكافي كنم. خودم را جاي بيننده مي‌گذارم. نه سوال تخصصي عجيبي مي‌كنم، نه اينكه به بيراهه مي‌روم. مي‌خواهم به اصل مطلب برسم و به دل قصه نفوذ كنم. اما اين روند را آهسته طي مي‌كنم تا به هر سوال و كاوشي كه در ذهن مخاطب است، پاسخ داده شود.

احسان علیخانی و ماه عسلش

اما به‌نظر مي‌رسد تعليق سري‌هاي قبلي ماه عسل بيشتر بود! مثلا ما دير‌تر وارد متن قصه زندگي مهمانان برنامه مي‌شديم و دقايق بيشتري مي‌گذشت تا به اصل مطلب برسيم.

شايد زمان عامل اين اتفاق است. در سال‌هاي قبل پرتره بودن برنامه جنبه‌اي تك بعدي داشت. اما در قسمت‌هايي از برنامه امسال دو، سه، چهار و گاهي بخش‌هاي گفت‌و‌گوي بيشتري در برنامه داريم. اما در ماه عسل‌هاي قبلي بعضا فقط تمركزمان روي يك‌‌سوژه و مهمان بود. بنابراين خيلي جزئي‌تر و مبسوط به آن پرداخته مي‌شد. اين حالت را امسال به سوژه‌هايي اختصاص مي‌دهيم كه جذابيت زيادي دارند. مثلا همين موضع گروگان‌گيري كه آنقدر از لايه‌هاي مخفي، تودرتو و جذاب برخوردار بود كه كشش يك ساعت و نيم گفت‌و‌گو را داشت.

يعني موضوع برنامه، تعيين‌كننده ميزان زماني است كه بايد به آن بپردازيد؟

بله. اما بعضي قصه‌ها در حد خبر است و جاي كار زيادي ندارد. زيرا ممكن است ريتم برنامه افت كند.

چقدر به اصول روايت يك قصه در برنامه توجه داريد؟ اينكه داستان‌ها آغاز، خاتمه و اوج و ميانه و فرود داشته باشند؟

اين مسئله به سوژه برنامه و قصه‌اش بر مي‌گردد. يك روزهايي در بيان قصه خيلي موفق هستيم. سوژه پا به پاي من حركت كرده يا من را پا به پاي خود كشانده است.

حتما سوژه‌هاي سمج و بدقلق را هم تجربه كرده‌ايد. آنهايي كه سخت و غيرقابل نفوذند!

بله. اين اتفاق هم گاهي پيش آمده است!

وقتي حرف از احسان عليخاني مي‌شود، مخاطب ناخودآگاه ياد برنامه ماه عسل مي‌افتد. اين هويت بخشي يك رابطه دو سويه بين اين برنامه و اجراي شماست؟

من در اين برنامه بزرگ شده‌ام. سنم بالا‌ رفته است و تجربه‌ام بيشتر شده. هشت سال است كه لباس ماه عسل تن كرده‌ام. مخاطب هم به ديدن اجراي من در برنامه عادت كرده است.

به‌نظر مي‌رسد در مسير اين بزرگ شدن صراحت كلام‌تان هم تعديل شده!

احسان علیخانی و ماه عسلش

جسارت براي يك مجري شاخصه مهمي است. من هيچ‌وقت اين جسارت را كم نكرده‌ام. اما پشت سنگر جسارت من در سال‌هاي ۸۶ تا ۸۸ احساس و هيجان بود. اما پشت سنگر جسارت اين روز‌هايم وزنه به سمت عقلانيت مي‌چرخد. الان در آزمون و خطا‌هايم به اين شناخت رسيده‌ام كه چه سوالي مي‌تواند چه واكنشي را به‌دنبال داشته باشد و كدام سوال مي‌تواند من را زود‌تر به مقصد برساند. تاثير اين برنامه بزرگ‌تر شدن خودم است. حالا با اين آدم‌ها زندگي كرده‌ام و مي‌شناسم‌شان. شايد سال‌هاي اول عقبه‌اي از آنها در ذهن نداشتم. اما حالا از وضعيت زندگيشان هم اطلاع دارم.

اگر اشتباه نكنم همان سال‌ها خيلي به صراحت كلام‌تان انتقاد مي‌شد...

به هر حال اين يك اتفاق طبيعي است. من هيچ نقاش، نويسنده، شاعر و هنرمندي را نمي‌شناسم كه همه آدم‌ها بدون استثنا كار يا هنرش را دوست داشته باشند. وقتي در ويتريني و در معرض نگاه‌هاي عمومي قرار مي‌گيري بايد منتظر نقطه نظرات مختلف هم باشي و ذائقه‌هاي مختلف مردم را هم بپذيري. اما نكته جالب توجه در برنامه ماه عسل اين است كه حتي آنهايي هم كه اجراي من را دوست ندارند، اين برنامه را مي‌بينند و پاي صحبت‌هاي مهمان برنامه ما مي‌نشينند.

انگار مدتي هم درگير توليد يك مجموعه مستند بوديد. درست است؟

مقطعي به اين فكر مي‌كردم كه ماه عسل را به صورت مستند توليد كنم. آن را از فضاي تاك شو در بياوريم و اين بار من در فضايي خارج از استوديو به سراغ سوژه بروم.

بعدش چه شد؟ به نتيجه نرسيد؟

نه.

چرا؟

احساس كردم براي فضاي ماه رمضان همين قالب مناسب‌تر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا اصغران

      عالیه اقای علیخانی حرف نداره...

      پاسخ ها

      • بی تو

        ++++++++++++++++++++++++++++

      • zakiyeh

        +++++++++

    • بدون نام

      سلام ماه رمضان با ماه عسل قشنگتره یعنی عالیه

      پاسخ ها

      • بی تو

        درود بر تو ++++++++++++++++++++

    • بدون نام

      آقا احسان بشنویه جیه؟ اشنویه

      پاسخ ها

      • بی تو

        سخت نگیر عزیزم

    • بی تو

      برنامه اش فوق العاده است خودشم مجری خوبی است

      پاسخ ها

      • sirvan

        بی تو بپرس سوالتو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هیچ مشکلی پیش نمیاد....

      • sirvan

        بی تو نمیپرسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • sirvan

        بی تو سوالت چی شد پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!نمیپرسی؟؟؟؟؟؟؟؟2روزه منتظرم....

      • sirvan

        یک بار دیگه میگم........ولی منتظر دفعه ی بعدنباش......بی تو جان.....عزیزم بپرس سوالتو.................

      • بی تو

        نمشود سواستفاده میشه از جواب تو و از سوال من .....

      • sirvan

        نمیشه........بپرس.....اگه نپرسی دیگه نمیام تومجله...........جدی میگم...............

      • بی تو

        بیا سایت همراهان ادرسش زیر فال روزانه نوشته انجا ایمیل من هست برام ایمیل بزن

      • بی تو

        سیروان جان چکار کنم مجله چاپش نمی کند تقصیر من نیست بیا سایت همراهان ادرسش زیر فال روزانه است ادرس ایمیل من انجا است

    • Houria

      به نظر من احسان علیخانی عجوبه ای فراموش نشدنی در عرصه اجراست
      من با اینکه یکی از فنای علی ضیام ولی میتونم به صراحت بگم استاد همه یمجریای تلویزیون حالاست

      پاسخ ها

      • رویا

        برو بابا تو که فن علی ضیا هستی از این بیشتر هم ازت توقع نمیشه داشت
        حالا تو کوچولو گفتی استاد اونم شد استاد اجرا
        خیلی خود کم بین هستید
        استاد اجرا فقط فرزاد حسنی عزیز

      • Houria

        من ب آقای حسنی توهین نکردم ولی شخصیت آقای علیخانی به مردم خیلی نزدیک تره...
        سوسول بودنو میگم...

      • sirvan

        رویا بازتوشروع کردی؟؟؟؟!!!!!!!بس کن دیگه........فرزاد حسنی خوبه.................اره...........خوبه؟؟!!!!!!راحت شدی؟؟؟!!

      • مهربون

        سیروان شما از رویا جون خوشت اومده راستش بگو لطفا

      • احسان

        علیخانی وحشی به نمام معنا

      • کاربر

        مهربون خجالت بکش

      • sirvan

        به همین ماه عزیز نه.........مهربون جون جاش نیست بگم ولی من خودم درحال حاضرباکسی دوست هستم وفکرمیکنم ارزشش بیشترازاین حرفاباشه......اگه خدابخواد 1ماه دیگه میرم خواستگاری فقط دعاکن مهربون جون.....ایناروهم بخاطراین گفتم که برداشت بدی نداشته باشید....

      • رویا

        مهربون جان این چی حرفی شما زدی
        اوه اوه تو ر خدا تو از من خوشت نمیاد سیروان اگر شما جنتلمن روگار از من خوشت نیاد میرم خودم در جا حلقه آویز میکنم !!!!!!:))))
        میخوام خوشت نیاد همون بهتر که خوشت نمیاد دل به دل راه داره
        خوش اومدن از من لیاقت میخواد انقدر از من خوششون اومده که شما توش گمی

      • sirvan

        من نه گفتم ازتون خوشم میاد نه گفتم بدم میاد که انقد سریع جوگیرمیشید.......گفتم نامزد دارم...

      • بدون نام

        سیروان جان حق داری بخدا...اه اه اه دختر چندش خودخواه

      • آراس

        اه اه این رویاهم که حال آدموبهم زده بچه کوچول هق هق هق!!مهربون جان توام یه چیزی گفتیاداداش سیروان ما خیلی آقاومرده که نخوادازیه دخترپروی معلوم نیست چ کاره خوشش بیاد!!!!!!وداداش سیروان خودم که مخلص دربستشم ای جانم پس به سلامتی میخوای رخت دامادی روبه تن کنی جونم مبارک باشه ایشالاماهم برات دعامیکنیم اگه قسمتت باشه حتمابه مراددلت برسی فدات جیگرایشالاماروهم عروسیت درآینده دعوت کن خوش حالم میشیم خوش حالیتوببینیم عشقی عزیزبازم فقط احسان

      • رویا

        حال بهم زن بهتر بگم دستگاه حال بهم زن تویی آراس
        گفتم که دل به دل راه خوشوقتم

    • shaghayegh

      eshghmaniiiiiii to taki hame chiz mayiiiiiiiiii

    • حسام

      اگه این ماه عسل نباشه نمی دونم چه طوری گرسنگی لحظات آخر رو تحمل کنم
      به حدی شده که من روز هایی افطاری جایی دعوتم و نمی تونم ماه عسل ببینم دیونه میشم
      و حتما برنامه رو چند روز بعد از سایت دانلود می کنم
      ماه عسل محشری

    • ستاره

      برنامه ات فوق العاده است من و شوهرم عاشق کارات هستیم ممنون از ماه عسل!

    • رها

      دوست داشتنی

      پاسخ ها

      • ...............

        عزیزم.......چقدر خوبه که ساده نظردادی.....ممنون ازت......حداقل مثه بعضیا نیستی...مزخرف باشن.......

    • بدون نام

      بابا خوش تیپ. بابا تعریف. چه عکسایی ازش گرفتین به هر دختری نشون بدین نههههههههه نمی گه به خدا. خوش تیپ مجری دارای صراحت کلام پولدار........

      پاسخ ها

      • رویا

        لطفا از جانب خودت حرف بزن نه همه دخترا
        بنده خودم اصلا از این آقا خوشم نمیاد به نظر من نه خوش تیپ نه خوض قیافه معمولی هستش
        خوش تیپ ترین مجری دنیا فقط فرزاد حسنی عزیز هستش
        شما ها بی جنبه هستید همه رو مث خودتون نبینید فک کردید همه مث خودت ندیده هستند که این جوری داری ازش تعریف میکنی تعریف کنند

      • ناشناس

        متأسفانه همه ي طرفداراي عليخاني دخترا هستن.
        اگه چيزي هم بود ادم نميسوختا اخه اين چيه تو روخدا خپلوووووووووو

      • zahra

        وا رویا جان تو چرا انقدر موضع میگیری

      • sirvan برای رویا

        همون فرزاد حسنی به دردت میخوره............ انقد شلوغش میکنی...........باز شروع نکن رویا

      • MSM

        ففففففففففففففففففففففففرزااااد حــــسنی!!!؟؟؟؟

      • بدون نام

        چند سالته رویا؟خیلی بچه ای فک کنم.حرفات که مثل دخترای 14 ساله اس

      • sirvan

        کاربرجون خیلی بچه اس شک نکن............

      • رز

        این رویا چفدر وحشیه اینجا دادگاه که نیست هرکس حق داره نظرشو بگه بقیه هم نباید پاچه بگیرند

      • رکسانا

        کاربر جون با نظرت موافقم .شدید.
        به این حرفای رویا هم گوش نکن.
        بترکه چشم حسود و بخیل که نمیخواد موفقیت احسان مارو ببینه...

      • رویا

        رز وحشی خودتی و هفت ......
        میبنی من مث شما ها انقدر کوته فکر و بد سلیقه نشدم از این یارو علیخانی نچسب خوشم بیاد دارید سکته مکینید
        آخی

      • هتی

        یعنی این دختره که اسمش رویا ارزش داره شماها به نظراتش پاسخ میدین؟؟ بابا ولش کنین معلوم نیست از چی داره میشوزه احتمالا احسان حالشو یه جایی گرفته!!!

      • آراس

        آفرین کاربرجون گل گفتی جان!!!ناشناس خیلی چرت میگی پس حتماتوهمه پسرارودخترمیدونی چ خنده دارمعلومه اصلابه اسمانگاه نمی کنی پس منوسیروانورضاومجیدو....چییم اینجاهان وای وای چقدرحرفت خنده داره کوته فکر!!!!!!!این رویاهم که یه بچه کوچوله که تازه به بلوغ رسیده احساسات الکی زیادداره هی بیخودی ازیه کس هیچی نداردفاع میکنه ولش کنیدبددهنو!!!!!!ازداداش سیروان و رز ورکساناجان تشکرزیادمیکنم بخاطرحمایتشون چاکریم جووووونی احسان

      • رویا

        هتی لابد فقط تو ارزش داری آره
        به جا نمیارم
        آهان
        قاشق نشسته هستی دیگه ها ها ها

      • بی تو

        رویاخانم زشته بخدا

      • آراس

        هتی جون به این دختره رویامحل نده صدرصدهمینه که تومیگی بی توجون توهم خودتوناراحت برااین دختره نکن این به هیچ صراطی مستقیم نمیشه فقط احسان

    • زهرا سلیمانی

      برنامه امسال فوق العادست ........... ممنون از احسان علیخانی و تیم همراهش در برنامه خوب ماه عسل 92 ..... از شما دوستانهم ممنونم

    • palizban

      سلام به آقای علیخانی عزیز مرسی از برنامه خوبت امیدوارم همیشه موفق باشید

    • الهام

      سالهای پیش چون چند مورد بداخلاقی (مثل احترام درخور به مهمانان نگذاشتن، یکه تاز بودن در صحبت کردن، وسط حرف دیگران پریدن، تحمیل کردن نظرش به مهمان و ...) دیده بودم دیگه این برنامه رو نمی دیدم ولی امسال دوباره مشتری پروپاقرص این برنامه شدم آقای علیخانی واقعا بزرگ و با تجربه شدن امیدوارم موفق باشن

    • یبفلبل

      انقدر از برنامتون بدم میاد

      پاسخ ها

      • sirvan

        خب که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!اینا که منتظرنبودن تو بیای بهشون نظربدی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!اصلا کی هستی؟؟هوم؟؟؟!!!

      • آراس

        آی قربونت داداش سیروان خوب جوابشودادی بچه پرواومده چی میگه فقط احسان

      • احسان

        هر کس حق داره نظر شخصیشو بگه ادب حکم می کنه کسی به کسی نپره

      • .....................

        منم بدم مياد!! با اون ژستهاي به اصطلاح معنوي ! مي دونين واسه اجرا چقدر دستمزد مي گيره ؟ اگه بفهمين مي بينين چقدر به معنويات اهميت مي ده!! ديگه حالم از دو رويي به هم مي خوره!

      • محدیث

        اقا سیروان شما و دوستاتون نبودید که میگفتید هر کی میتونه نظرشو بده؟؟؟؟و به رویا گیر میدادید،این عزیزم نظرشو گفته دیگه!!!!بد میگم

      • هتی

        ..... عزیز لابد اجراش می ارزه که اینقد پول میگیره... همه ی ما به موقع اش آدمهایی دورویی هستیم... به تو هم اگه به قول خودت اینهمه پول میدادن رو پیشونت جای مهر هم میزدی
        فک کنم این یبفلبل همون رویا باشه ها؟ خواست بگه فقط من مخالفش نیستم
        فرزاد اگه مجری بود باید میدیدیمش تو رسانه اما کجاس؟ دیگه کسی بهش نیگا نمیکنه

      • رویا

        به تو که قطعا نگاه نمیکنند اما فرزاد حسنی عزیز چرا همیشه دیدنیه
        آخه علیخانی هم پارتی داره هم که بله قربان گو بایدم باشه
        به امید دیلیت شدن و ممنوع التصویر شدن علیخانی

      • فرزانه

        ببین خانم رویامطمئن باش آقای علیخانی هیچ وقت بی ادبی وتوهین وهزارجورکاردیگه ای که آقای حسنی انجام میدن رو;انجام نخواهنددادوشماهمچنان درامیدممنوع التصویرشدن و دیل شدن آقای علیخانی بمونید آرزوبرجوانان عیب نیست حالاشماآرزوی غیرممکن بکن.درضمن آقای علیخانی فقط باسیاست خاص خودشون صحبت میکنند وبله قربان گو هم نیستن بلکه میدون حرفشون روکجابایدبزنن ومثل آقای حسنی هرچی اومدبه ذهنشون روبدون فکرنمیگن.درموردپارتیشون هم ماکه چیزی نشنیدیم شمامیدونیدبگو.........

      • آراس

        هتی جون وفرزانه عزیزمطمئن باشیدهمونه که شمامیگیدوتورویاخدایی چقدرحسودی وبه احسان جون زورت اومده که دنبال ممنوع التصویرشدنشی بروخودتوجمع کن که فعلا مجری نالایقت ممنوع التصویریه هرییییییی فقط جون احسان

    • reza

      برنامه بدلیل صراحت وصداقت کلام عالیه .چرا سید نورالدین عافی پسر ایرانی را در برنامه نمی اورید .ایشان را اگر 100بار هم بیاورید هر بار تاثیر مثبت وجذابیت مخاطبین زیادی دارد .امیدوارم عملی شود.

    • میلاد از گرگان

      1392/5/2 با عرض سلام و خسته نباشی وقبولی طا عات وعبادت فقط خواستم بگم احسان جان برنا مه ات فوق العاده ست خودتم خیلی با حالی

    • باران

      با سلام
      من اینقدر برنامتون دوست دارم که نگو سرساعت به همه زنگ میزنم ببینن و اگه نباشم حتما ضبط میکنم
      ماه عسل یه دونه ای

      پاسخ ها

      • بی تو

        احسنت

    • ندا

      برنامه تون عالیه، دست احسان و گروهش درد نکنه

      پاسخ ها

      • سیمین

        برنامه رو دوس دارم ولی علیخانی رونه

    • taraneh

      اقای علی خوانی شما فوق الاده هستید.

      پاسخ ها

      • بی تو

        +++++++++++++++++++++++

      • رکسانا

        این که شکی توش نیست...

    • aref

      با رویا موافقم!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • رویا

        مرسی آقا عارف

      • احسان

        پریدن به نظر های دیگران اصلا احتیاج به تایید نداره
        اینجا که دادگاه نیست رویا خانم که همه را پاره می کنی نظر های مخالف حرفات را هم پیدا کن
        ذوق نداره

      • کاربر

        به به عارف از رویا خوشش امده مبارکه

      • رضا

        منم با رویا موفقم، به کوری چشم کاربر و علیخانی، به قول طرفداراش "علی خوانی!!!"

      • رویا

        آقا رضا از شما هم سپاسگذارم مرسی

      • فرزانه

        کلا شما چار،پنج نفربریدیه گوشه پیداکنید هرچقدرخواستید درموردآقای فرزادحسنیتون حرف بزنید شماروچه به سایت آقای علیخانی خوندن مطالب این صفحه واس شما مناسب نیست واس خودتون میگم یه وقت دیدید از ح-س-و-د-ی ترکیدید.آقارضا چشم های آقای علیخانی وطرفداراش با موافقت شمابا خانم رویا کورنمیشه هنوزخیلی هاهستن که عاشق اجرای آقای علیخانی هستن.

      • رضا

        فرزانه جان، میدونم که چشم های آقای علیخانی وطرفداراش با موافقت من و رویا و ... کور نمیشه، خوب واسه همینه مخالفت میکنیم دیگه...

    • مجید کوثری ثابت

      نظر دوستان رو خوندم، به نظر من سبک اجرای علیخانی و ضیا به نوعی جالب و خاصه و مخاطب های خاص خودشون رو دارن ولی واسه امثال من، "فرزاد حسنی" بیشتر به لقب "استاد" نزدیک تره...""کوله پشتی" های فرزاد حسنی حرف نداشت...

      پاسخ ها

      • آراس

        استادحیف این لقب که به یه آدم عقب افتاده عین فرزادبدی بروبابااین عقایدپوچتوتوکله مردم نکن فقط احسان

      • فرزانه

        آقای حسنی یه مجری رک وبی ادبه ولی آقای علیخانی یه مجری رک وباادب وباشخصیته که قلق مخاطباش دستشه من که اجراش روخیلی دوست دارم میدوارم موفق باشه.

      • رویا

        معلومه که استاد پ نه پ علیخانی دست چندمی مقلد استاد هستش
        الان چندین ساله که ابشون استاد اجراست خواب تشریف بودید جماعت خواب زده
        حیف لقب مجری که بخواد به علیخانی داده شه شومن از سرش زیاده
        استاد که دیگه بماند
        خانم فرزانه جسارت فرزاد حسنی عزیز اون علیخانی چندش نداره داری میسوزی نه
        علیخانی یه مجری بدرد نخور ضعیف کشکی بیش نیست
        رک بودنشم تو گستاخی تحقیر مهمون جیگر جسارت داشتن مث استاد فرزاد حسنی عزیز نداره که

      • فرزانه

        من باهیچ کدوم ازحرفاتون نسوختم این شمایی که دارید میسوزید واین کاملا ازلحن مسیجتون معلومه شمابهتر برید توسایت فرزادحسنی عکس های عروسیش رو با لوس ترین و مزخرف ترین مجری دنباببینید.شمابمونیدتوهمون حس وحال مجری جسوووووورتون.با اون زیرابروهاش آخه کجاش به آدمای جسور شبیه من موندم؟؟؟؟درضمن من درکمال ادب نظرمودادم وبی ادبی آقای حسنی رویکی ازخصلت هاشون گفتم مثل شماهم اینقدرتوهین نکردم بهشون که چمیدونم دست چندمی وچندش وبدردنخور و...درهرصورت آدمای نمونه وخوب طرفدارای نمونه وخوب و..........با ادبی........هم دارن شمادیگه شخصیت خودتون ومجری محبوبتون رونشون دادید نکنه جسااااااااارت وبی ادبی رو هم ازایشون یادگرفتید........

      • رویا

        فرزانه خانم عکسای عروسیشم دیدم و دلم برای آقای حسنی واقعا سوخت در این یه مورد که نامداری نچسب خیلی لوسه و غیره با شما موافقم
        علیخانی هم میتونه بره ابروش برداره ولی مطمئنم زشت تر از الانش میشه
        خب شما که مخاطب برنامه هاش نبودی نمیدونی که با جسارت قبلا همه رو در یه پست دیگه برای آراس توضیح دادم میتونید بخونید
        برنامه سر دار ردان ایشون که دیدی حتما همون مهر تایید بر جسارتش
        در ضمن حقیقت تلخه نه
        خب درجه سومی و مقلده دیگه

      • آراس

        ای فدات فرزانه جون حرفت حسابه وجواب نداره باریکلااین رویاهم جزبددهنی کاردیگه ای بلدنیست بزارتوهمون خواب رویایی وخریت دوران بچکیش بمونه توحرف حقو گفتی وحرف حق همیشه تلخه که این رویا نمیخوادتوگوشش کنه باباباروبندیلتوازاین جاجمع کن برورویای بی حیا اینجاهمه طرفداراحسانن توشلغمی پس هرییییییییی کوچول فقط جوووووووووون احسان

      • مجید کوثری ثابت

        ای بابا، کوتاه بیاید فرزانه خانم، حالا دیگه چرا به خانم آزاده نامداری توهین می کنید، اون طفلک با اون وقار و بانمکی که دیگه جای بحث نداره!

      • فرزانه

        ممنون آقا آراس،آقای کوثری ثابت من فقط میخواستم به خانم رویابگم که خلایق هرچه لایق لیاقت آقای حسنی همون خانم نامداریه نه بیشترحالاچه خوب چه بد......برای چی آقای علیخانی بایدیرن زیرابرو بردارن همین طورکه هستن بسیارهم عالیه لازم نیست برای جلب توجه واینکه چارنفربهشون نگاه کنندبرن قیافشون رو شبیه خانم ها کنند.هنوزهم میگم آقای حسنی یه مجری فوق العاده بی ادبن

      • آراس

        فرزانه جون بازهم ممنون واقعا حرفت حسابه جون احسان

    • sirvan

      فقط احسان عززززززززززززززززززززززیییییییییییییییییییییییییییییززززززززززززززززززززززززززززززز.......................نفسه......برنامه هاش فوق العادس......موفق باشه.............همیشه

      پاسخ ها

      • آراس

        ای جانم قربونت برم داداش سیروان گل فقط احسان

      • بی تو

        کاملا موافقم

      • sirvan

        خدانکنه داداش اراس.........اختیارداری......

      • sirvan

        بی تو جون دیگه نمیخواد زیرنظرای من نظربدی.......لطف میکنی....شماب حرف من اهمیت ندادی.....من گفتم سوالتو بپرس مشکلی پیش نمیاد......اما اهمیت ندادی.....

      • بی تو

        واقعا متاسفم اقا سیروان . من می نویسم مجله لعنتی چاپ نمی کند با دیدن این کامنتت قلبم شکست خداحافظ

      • بی تو

        بخدا من جواب دادم ولی مجله چاپ نکرد دلم را شکستی سیروان خداحافظ

      • sirvan

        حالا چراخدافظی میکنی؟؟؟؟؟!!!!!!!معذرت که دلتونو شکوندم......خوبه؟؟؟؟!!!!!!بی تو دوست دخترم نمیزاره بیام.............تمامه حرفایی روهم که اینجامیزنم رو زیرنظرداره........1ماه دیگه میخوام برم خواستگاری فقط دعاکن......

      • sirvan

        مگه چه سوالی پرسیدی؟؟؟؟؟اگه سنمو میخوای 22 سالمه.....متولد بهمن ماه هم هستم...

      • sirvan

        اگرهم میبینی پافشاری میکنم سوالتو بدونم بخاطر اینه که نامزدم میخواد سوالتو بدونه!!!!!!!!!!

      • ققنوس

        سیروان چطوری دلت امد قلب بی تو را بشکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • کاربر

        سیروان خدا به دادت برسه با نامزدت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • sirvan

        ای بابا ققنوس جان اش نخورده ودهن سوخته................من که عذرخواهی کردم که.........

      • آراس

        باباباداداش سیروان گل ماچکارداریدمن مخلصم داداش سیروان گل گلابم هستم عشقییییییییییی جوووووونی بازم فقط داداش احسان

    • sirvan

      فققققققققققققققققققققققققققققققط احسان علی خانی....................

      پاسخ ها

      • بی تو

        هزارتا ++++++++++++++++++++++++

      • رکسانا

        بزن لایکو

      • آراس

        جیگری تودوست دارم سیروان عشق فقط داداش احسان

      • محیا

        شدییییییییییییییییید باهات موافقم یه سوال شماها قبیله ای هستید؟

      • بی تو

        نه محیا جان کدام قبیله ما فقط طرفدار هستیم ان هم طرفدار احسان علیخانی

    • هلن

      من شخصا برنامه فرزاد حسنی رو قبول ندارم .پر مدعاست.انگار طاق اسمون باز شده این یه مجری افتاده پایین.اجراش درحد احسان علیخانی.
      احسان علیخانی اجراش با تواضع تر هست.البته سال های قبل توی اجرا کمی میلنگید جو زده میشد.گاهی طرف مقابل رو مسخره هم میگرد زیرکانه ولی در کل مردم پسند تر هست.
      علی ضیا که هیییییییچ.برنامه مردمی نباید بش داد.در حد همون گزینه دوخوب بود.

      پاسخ ها

      • رویا

        والا این علیخانی که فک کرده تافته ی جدا بافته است
        فرزاد حسنی که عالیه به جاش جدیه به جاش هم مهربون و شوخی های دوستانه داره
        تازه خودشم خیلی آدم مهربون و متواضع هستش برعکس اون علیخانی
        علیخانی اجراش در حد علی ضیاست
        توهین به فرزاد حسنی نکن لطفا فرزاد حسنی استاد اجراست

      • رویا

        در ضمن عزیزم انقدر برنامه شو قبول دارند که شما توش گمی ببخشید البته

      • آراس

        مرسی هلن ولی بگم هیچ جای اجراش نمیلنگه خداروشکرواصلا تومرامش مسخره کردن نیست وتورویاواقعاکه کمبودداری این فرزادمفت سگم نمی ارزه مسخره پرمدعافقط احسان

      • رز

        تو هم در حد نظر دادن نیستی

      • رویا

        مدیریت محترم سایت چرا نظرات بی ادبانه و توهین آمیز و بهتر بگم اراجیف آراس تایید میکنید
        آراس حرف دهنتو بفهم در مورد فرززاد حسنی عزیز درست صحبت کن البته اگر متوجه میشی و میفهمی که بعید میدونم
        اون موقع که شعور نقسیم میکردند تو کجا بودی که بهت نرسیده
        علیخانی مسخره کردن تو خونشه ولی نمیدونه خودش از همه مسخره تر با اون طرز شلوار پوشیدن مسخرش
        استاد فرزاد حسنی عزیز آقاست با حرفای آدمای بی ارزش و حسودی مث تو چیزی ازش کم نمیشه دختر خانم

      • آتنا

        رویا از اینکه اقای فرزاد حسنی طرفداری مثل تو دارد متاسفم
        من خودم طرفدار ایشون هستم ولی الان که می بینم تو هم طرفدارش هستی متاسفم

      • هتی

        خانم با ادب نظرات شما خیلی محترمانه که حرف های آراس رو بی ادبانه می دونی؟ پریدن به دیگران و پاچه گرفتن شما به چشمتون نمیاد؟ ها؟ شما مهربونیه فرزادو کجا دیدی؟ شوخی های دوستانه اش رو کجا دیدی؟؟؟

      • آراس درجواب رویا

        تولازم نکرده به مدیرسایت بگی چکارکنه چکارنکنه هان چون حقیقتوگفتم فازونول پروندی باباتودست هرچی بی ادبه ازپشت بستی بابااینجاهمه میگن خیلی بی ادبوبددهنی حالابه مدیرسایت میگی حرفای منوتاییدنکنه تواصلاکی هستی دختره ... تو عین فرزادت چندشو بی خاصیتی همون خوبه همه برات متاسف باشن دخترم انقدرگستاخ وزبون نفهم حسودیت شدتواون کامنت بلندبالاجوابتودادم تاییدشدهرکامنتی میذارم تاییدمیشه چشم نداری ببینی ،این طرفاپیدات نشه بی ادب حقت بودجواب چرندیاتتوندم آخه چرت زیادمیگی حرفم نداری بزنی دروغ میبافی بهم میگی ولی گفتم بزاربهت بگم شایداین دفعه حیاکردیورفتی گرچه میدونم انقربی حیایی که بازدوباره میای فحاشی میکنی برووووووومن تووامثال توروخوب میشناسم حالاهم نمیخوادانقدرازدختربودنت ناراحت باشی همه رودخترصدامیکنی عقده ای فقط احسان

      • رویا

        آراس انقدر داری به خودت فشار میاری سکته میکنیا
        بدو برو یه لیوان آب بخور خاموش شی
        بی خاصیت و بدرد نخور همون احسان علیخانی منتهی به توان بینهایتش
        هر چند ریاضیتم باید افتضاح باشه مث خودت

      • فرزانه

        آقاآراس ازشماکه طرفداریه مجری باادب وبافهم وکمالات وباشخصیت هستی بعیده فک نمیکنی توجواب دادن به کامنت خانم هلن یکم بدصحبت کردید اینجورصحبت کردن مختص مجری بی ادب وطرفدارای بی ادب ترازخودشه ر-و-ی-ا- نه شما.ماطرفدارای آقای علیخانی برای اثبات چیزی حرف نمیزنیم که حالاشمابخواییدتندرفتارکنید این امثال رویاهستن که با زور وفحش وبی ادبی میخوان نشون بدن آقای حسنی بهتره وگرنه حرفی که شمازدید ح...ق...ی...ق...ت...ه م...ح...ض..ه.

      • آراس

        هتی جون مرسی ازحمایتت تشکر،وفرزانه جان من درجواب هلن بدصحبت نکردم میتونی یه باردیگه کامنتموبخونی تواین جمع یه دختربسیاربی ادب وبی حیا(رویا)وجودداره که من فقط جواب فحاشی های اونودادم همین عزیز!مطمئن باش که من هم دوست ندارم اینطورصحبت کنم البته بایدبگم بدم صحبت نمیکنم درجواب فحاشیای این دختره تازه ایناکمم هست ولی این دخترانقدربی ادبی وتوهین وبی احترامی بارداداش گل ما احسان جون میکنه که واقعا حق نیست جلوی این بی ادبیشونگیریم ومن اینطوری فقط ازداداش گلم احسان عزیزدفاع میکنم این دخترهیچ زبونی حالیش نمیشه ومن بایداینطورجوابشوبدم تابفهمه باکیاطرفه گرچه بی ادب ترازایناست که مافکرشومیکنیم ولی من هم دوست دارم ازمجری محبوبم حمایت کنم واینجاجای طرفدارای احسانه نه کسی که چشماش چپ میبینه واینجاروباسایت طرفدارای فرزادقاطی گرفته ولی بااین حال بخاطرگل روی احسان جون وتوفرزانه به این دختره کاری ندارم ولی بدون هرموقع خواست فحاشی به احسان کنه جلوشومیگیرم ههههه ازاین دختره همین انتظارم میره آخه کسی که طرفداریه بی ادبه ازش انتظاری نمیره خودشم بی ادب میشه ههههه همین طرفداراین باش برات کافیه رویا!وتورویا نمیخوادانقدرنمک شی حال میکنم حرفام اعصاب برات نمیذاره که حال وروزخودتوبه من نسبت میدی بدبخت توخیلی وقته سکته کردی بچه حسودی نکن بابااااااااااااااااااهمینی که گفتم واقعالیاقت خودتواون فرزادته دخترکوچولوی رویایی ههههه بازم حسودیت شده انقدرقشنگ جوابتومیدم قاطی کردی وصلش کردی به ریاضی خداروشکرمامثل داداشمون ریاضیامون عالیه چشمت درآدازجاش که داداشمون روآنتن انقدرخوب حساب کتاب میکنه چشم امثال حسودایی مثل تورودرمیاره ای جانم احسان

      • فرزانه

        آقاآراس نظرشماتوپاسخ های خانم هلن بودمن ازاون جهت گفتم توجواب خانم هلن ببخشیدکه منظورم روخوب نرسوندم.درضمن اصلا لازم به توضیح نبودکه شماآدم بی ادبی نیستید.من وهمه ی طرفدارای آقای علیخانی اینومیدونیم که بی ادب نیستید.بازم به خاطراینکه گفتم بدصحبت کردیدمعذرت میخوام منظورم روبدخدمتتون رسوندم.راستی من خیلی خوشحال میشم که شمانسبت به آقای علیخانی اینقدرتعصب داریدفقط اگرامکانش هست یکم محترانه جواب کامنت های بی ادبانه روبدیدتاازطرزگفتارتون بفهمن طرفدارآقای علیخانی هستیدهمونطورکه ازگفتارخانم رویامیشه فهمیدطرفدارآقای حسنی هستن.

      • آراس

        مرسی فرزانه جان چشم فقط بخاطرشماواحسان عزیزهرچی شماگفتیدفقط داداش احسان

    • بدون نام

      کیا میگن احسان زشته و چرا؟

      پاسخ ها

      • sirvan

        حسودا میگن چون مرض دارن.................بله......عشق احسان

      • آراس

        دقیقاهمینه که داداش سیروان گفت قربون دهنت

      • بدون نام

        عاقلا چون عقلشون میرسه

      • sirvan

        قربون داداش اراس...........همه اونایی که برعلیه احسان جون هستند رو میخوایم بترکونیما......قبول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • محدیث

        اصلا زشت نیست،جای برادری خیلی هم خوشگله و دوسداشتنیه

      • آراس

        قبول داداش گلم سیروان
        قبول تا تهش..........

      • محیا

        کاربر جان اگه تو عاقلی پس اینجا چیکار میکنی الان باید چند تا مدال بچسبونی به خودت که

        :))))))))))))) انیشتین

    • صادقی

      واقعا آقای علیخانی براتون متاسفم.شما با صحبت شب گذشتتون توهین بزرگی به دختر خانم ها نمودید.با وجود بلاغت کلامی که دارید در حد یه نفر بیسواد وحتی کمتر سخن گفتید. امیدوارم این بیهوده گویی ها مجدد تکرار نشود.

    • عادله

      اقای علیخانی تک هستن

    • بدون نام

      عالیه

    • Alma

      من اجرا کردن رک اقای علیخانی رو دوست دارم

    • بدون نام

      واقعا خسته شدي واسه ماه عسل واقعا حرف نداره يه دونه أي ييييييييييييييييييييييي اقاي عليخاني درسته كه شما اراكي هستين!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • آراس

        نه عزیزتهرانیه تهرانین

      • سرخوش

        بله اراکی هستن /البته منم شنیدم ولی منبع آدم سن وسال داری بود که عموی ایشونو میشناخت!!!!!

    • بدون نام

      سلام آقای علیخانی برنامه اتون خوبه ولی شب گذشته با توهینی که به دختر خانم ها کردید مخاطبانتون بسیار کم شد چون اکثر مخاطبان شما خانم ها هستند آقا پسرا به نظرتون اون وقت روز مخاطب شما هستند ؟ نه، فقط خانمها نظراتشون رو به برنامه میدن پس در برنامتون موضع گیری نفرمایید چون برنامه شما بدون مخاطبایی مثل ما یعنی هیچ..........

      پاسخ ها

      • آراس

        هیچ چیزبدی نگفت چرابیخودی حرف واسش درمیارین یه خرده وجدان بدنیست بخدافقط دخترابرنامه رونمی ببین پس مااینجاچییم؟باباولم کن بیکارشدین ازاین حرفابرااجسان درنیاریدجونه احسان

      • ليلي

        مته به خشخاش نذار. اون فقط يه شوخي بود . منم يه دخترم ولي اصن مثه شما فكر نمي كنم !

      • احسان

        کلا ایشون فقط توهین می کنه

      • بی تو

        اینقدر سخت نگیر

    • رکسانا

      برنامه دیشب که فوق العاده بود
      حال کردیم بسی.
      احسان دمت گرم.

      پاسخ ها

      • بی تو

        دم توهم گرم

    • parisa

      ehsan eshghe mane
      lotfan kasi azash bad nage khahesh khahesh khahesh

      پاسخ ها

      • بی تو

        باریکلا

    • علی

      سلام هر بیننده ای را در موقع خودش به وجد و بعضی اوقات به گریه می اورد.

      پاسخ ها

      • بی تو

        به نکته مهمی اشاره کردی احسنت ++++++++++

    • مهسا

      چاکرتیم احسسسسسسسسسسسان علیخانی .عاشششششششششششقتم

      پاسخ ها

      • بی تو

        دمت گرم ++++++++++++++

    • HEIYA

      عاشقتم احسان جون بخاطر اعتماد به نفس بالات و رک گوییت اصلا با این چرت و پرتایی که بعضیا میگن به خودت شک نکن...تو بهترینی..مطمئن باش همه بخاطر تو ماه عسلو نگاه میکنن.. دوست دارم.

      پاسخ ها

      • بی تو

        دمت گرم ++++++++++++++++++++++

    • الهه

      سلام اقای علیخانی برنامتون عالیه من اصلا اهل تلویزیون و نگاه کردن برنامه ها نیستم اما وقتی برای اولین بار پای برنامه شما نشستم واقعا لذت بردم و جذب برنامتون شدم و دلیلشم صمیمیتی که برنامتون داشت بود که باعثش شما بودید واقعا ازتون ممنونم

      پاسخ ها

      • بی تو

        احسنت

    • مهسا

      سلام و خسته نباشید به همه ماه عسلیا.
      من خودم از طرفدارای پروپاقرص ماه عسل هستم اما 2 شب پیش آقای علیخانی توهین زشتی به خانم ها کردند والا اگه خبری ز شوی نیس خب مردی پیدا نمیشه که آدم بتونه بهش تکیه کنه و مسولیت پذیر باشه همشون به فکر ظاهر و .... هستند. اما در کل برنامتونو دوست دارم و خیلی خوبه.

    • ماهچهره

      مجری توانمندیه
      ولی خیلی پر حرفه

    • بدون نام

      بابا مگه چى گفت شوخى كرد،حتماً بايد جدى باشه تا خوشت بياد!در ضمن خوب راست گفت ديگه تعداد دختر هاي مجرد بيشتر از پسرهاست به همين دليل دخترها با كمبود همسر مواجهن
      ولى اينم بگم ها امسال خيلى مؤدبتر شده سال هاى پيش بيش از اندازه رك بود من كه خودمو ميذاشتم جاى طرف خيلى ناراحت ميشدم

    • هادی

      سلام؛ به جاي اينکه با هم كل کل كنيد كه فلاني خوبه؛اون يکي خوشکله؛ ببينيد چي ازشون ياد ميگيريد؛تعصبهايي كه هيچ وقت و هيچ جابدرد نميخوره؛بجاي طرفداري كردن از اونها؛سعي كنيد خودتون احسان عليخاني؛يا فرزاد حسني هاي ديگري بشيد؛ با آرزوي موفقيت براي چنين برنامه هايي؛ هادي از شيراز

      پاسخ ها

      • فرزانه

        آقاهادی هیچ کس دیگه ای نمیتونه مثل آقای علیخانی باشه آقای حسنی رونمیدونم شایدیکی دیگه هم پیدابشه که بلدباشه تقلیدکنه.....خداروچه دیدی.......

    • هستی

      وقتی که بیاد کمبود زن /بشینو فقط خودتو بزن .این هم جواب اون بیت شعری که خوندی اقای علیخانی در ضمن شوهر کم نیست مردای این زمونه لیاقت ندارن البته استثنا هم داره راستی دختر خانم های محترم خودتون راکنترل کنید غیرت و حیا کجا رفته اینجوری فکرمی کنن خوشگل ندیدید

    • حسینی

      خرابی حال کساییکه نمیدونند چه جوری حالشون رو خوب کنند با ماه عسل گاهی به یه کورسو میرسند با دنیای مهمانهای ماه عسل ، که میگه زندگی یعنی همینی که الان صاحبشی....نه گذشته
      آقای علیخانی و گروه ماه عسل خسته نباشید.

    • somy

      عاشقتم احسان جون

    • عطیه

      عاشقتم اقای علیخانی ومتشکرم از اجرای خوبتون.

    • بهار

      خیلی برنامشو دوس دارم واقعا بعضی از قسمتاش آدمو به خودش میاره...

    • Ramin

      احسان جون خیلی باحال و دوست داشتنی هستی.

    • صحرا

      لطفا اینقدر سر مجری های مغروری مثل علیخانی یا فرزاد حسنی یا...دعوا نکنید اونااصلا مارو قبول ندارند و تحویل نمی گیرند واقعا متاسفم.

    • سپیده

      من که ماه عسل با اجرای احسان علیخانی خیلی دوست دارم ..............
      برای او و تیم همکارش آرزوی بهترینها را دارم ....... ممنون از شما

    • هلن

      من برنامشو دوست داشتم اما از اون شب که به دختر ها توهین کرد دیگه دوست ندارم.
      واقعا دخترها خیلی بی غیرت هستین که صداتون در نمیاد و اجازه میدین این آقای به اصطلاح محترم بهتون توهین کنه و همچنان بگین خوبه خوبه...متاسفم!
      من با اینکه 24 سالمه و خودم دوست ندارم با پسرای این دور زمونه ازدواج کنم جلوی پدرم خجالت کشیدم...
      یکم غیرت لطفا...

      پاسخ ها

      • مجید کوثری ثابت

        آفرین، خوبه حداقل یه خانم پبدا شد که توازن بین عقل و احساس رو رعایت کرد...

      • رهام

        چی گفته بود مگه هلن عزیز؟؟

    • فاطیما

      برنامشون عالیه.من میخواستم بدونم چطور میشه با برنامشون تماس گرفت؟؟؟

    • فاطیما

      برنامشون عالیه.من میخواستم بدونم چطور میشه با برنامشون تماس گرفت؟؟؟

    • محیا

      امیدوارم سال های بعد هم همین تیم ماه عسل ماهمونو عسل کنن سه بار که ماهمون به خاطر اون مجریا زهر شد اگه قبول داری بکوب لایکو

    • mahla

      محتوای برنامشو بگیرید به تیپو قیافه چکار دارید اون واسه خودنمایی جلو دوربین نیومده که واسه یه چیز دیگه زحمت میکشه انقد سطحی نگر نباشید

      پاسخ ها

      • رضا

        درسته، واسه پول زحمت میکشه...

      • آراس

        رضا لطفاچرت نگواحسان خودش تهیه کننده برنامه هاشه نفسشم برامردم درمیره پس حرف الکی نزن جوووونی احسان

      • رویا

        شما خوت سمب نظرات چرتی آراس

      • رضا

        باشه آراس، من جرت نمیگم تا شما بگید، بفرمایید لطفا...

      • فرزانه

        آره راست میگی آقارضا واس پول زحمت میکشن ولی مگه عیبی داره آدم واسه پول زحمت بکشه نوش جونشون.

      • علی

        رضا حیا کن اینقد دنبال این دختره رویا نباش زبون درازه

      • رضا

        برادر علی، عفت کلام داشته باش،
        فعلا که جسارتا دنبال توام...

      • رویا

        آقا رضا ار شما حیاش خیلی بیشتر ه نیازی به تذکر شما نداره

      • رضا

        ممنون رویا، مرسییییییییییییییییییییییی...

      • رویا

        خواهش میکنم اقا رضا
        کاری نکردم که

    • ارتتوس

      سلام منم طرفدار احسان علیخانیم
      چطور داداش سیروان دمت گرم
      داداش سیروان ادرس ایمیلت را خواستم اگر بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • sirvan

        برای چی میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • ارتتوس

        دوست دارم داشته باشم لطفا اگه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • sirvan

        عذرمیخوام ولی من تواین جمع فقط به بی تو اعتماد دارم...وکمی هم به اراس جون داداشم...ببخش رفیق...چون به دردت نمیخوره تا چندوقته دیگه هم دیگه نمیام تومجله.....نمیشه....

      • sirvan

        درضمن دوست ندارم میلم روهرکسی داشته باشه...خداحافظ

      • بی تو

        سیروان جواب ارتتوس را بده و ادرس را بهش بده من تازهخ ادرس ایمیلم را دوباره درست همراهان نوشتم با اسم طناز ( بی تو )

      • بی تو

        منم ادرس ایمیلت را میخواستم فقط همین

      • ارتتوس

        داداش این ایمیل من است حتما بهم سر بزن باهات کار مهم دارم
        arttos.aka@mehr.ir

      • آراس

        قربونت برم داداش سیروان من تماما به تواعتماددارم تاآخرخط تاپای جون حالاتومیگی یه کم به من اعتمادداری واقعاگلی به جمالت تویعنی داداش خودمی باشه......باشه ای دنیای بی وفا فقط عزیزدل احسان

      • بی تو

        سیروان برو به ایمیل ارتتوس ببین چکارت داره

      • sirvan

        ارتتوس جان داداش نوکرتم....بهتم سرمیزنم باکمال مید....فقطم به خاطرگل روی خودت......نه بخاطر شخص دیگه ای......وقت کردم حتما 1روز مزاحمت میشم داداش...........بچه ها که غریبه نیستن کار مهمتو همینجا بگو داداش گلم............مخلص خودتو داش احسانم هستیم............

      • آراس

        سیروان جون داداش چرا جواب مارونمیدی باباماهم دلمون برات تنگ شده فدات داداش مخلصیم اگه اومدی بازاینجاجواب ماروهم بده قربونت !داداشم انقدرناراحت نباش به حرف کسایی هم که یه چیزایی گفتن ناراحت شدی محل نده ماهنوز دوست داریم جیگری احسان عشقه

      • sirvan

        قربوووووووووووووووووووووووووون داداش اراس خودم برم نوکرخودتو داش احسلن..منم دلم برات تنگ شده بود......بیخیال من باهاش کنار اومدم.......فقط احسان..............

      • ارتتوس

        سیروان لازم نکرده دیگه بیای به ایمیلم
        خوبه من پسرم اگر دختر خوبم چطو برخورد می کردی
        از بی تو جونم تشکر می کنم که از من حمایت کرد

      • آراس

        فدای توسیروان گلم دوست دارم عشق احسان

      • sirvan

        ارتتوس من به ایمیلت اومدم 3تاهم پیغام گذاشتم ولی خبری ازت نشد.باشه داداش هرجورتوراحتی ولی من اومدم.

      • sirvan

        قربونت داداش اراس...فقط احسان

      • sirvan

        ارتتوس داداش این ایمیل منه خواستی شما منو اد کن داداش....
        sirvanpakan@yahoo.com

    • maryam

      چقد از آدمایی ک برا بقیه تاسف میخورن بدم میاد...

      پاسخ ها

      • علی

        بشین بابا حال نداری

    • ترانه

      برنامتون یکی از بهترین برنامه هایی است که من تا به حال دیدم،مخصوصا با سوژه های جذاب و اجرای بی نظیر آقای علیخانی...

    • ترانه

      برنامتون یکی از بهترین برنامه هایی است که من تا به حال دیدم،مخصوصا با سوژه های جذاب و اجرای بی نظیر آقای علیخانی...

    • بی تو

      سلام
      من به دلیل ناعدالتی این مجله امشب از این مجله میروم !!!!!!!!!!!!
      چطور استکه تمام حرفای زشت همه را چاپ می کنید ولی کامنتهای مرا همه سانسور می کنید اگر راست میگید فحشهای رویا خانم را سانسور کنید که پاچه می گیره نه کامنتهای مرا که همیشسه ادب را رعایت کرده ام مدیریت سایت و تمام مسئولان سایت قلبم را شکستی در این شب قدر نمی بخشمتان و واگذارتان می کنم به خدا!!!!!!!!!!!!!
      جناب سیروان خان دست شما درد نکند این بود جواب خوبی های من !!!!!!!!! دشمن شادم کردی!!!!!!!!! فردا است که رویا به خودش اجازه بده هرچیزی را که لاغیق خودش است را بار من کند حلالتان نمی کنم قلبم را به درد اوردید
      خداحافظ مجله خداحافظ مدیریت سایت خداحافظ اقا سیروان خداحافظ..............

      پاسخ ها

      • رویا

        سلام بی تو خانم خوشت امد سیروان خان چطوری باهات رفتار کرد نوش جانت تا تو باشی از ادم بی ادبی مثل سیروان طرفداری نکنی

      • sirvan

        رویا زیادی داری حرف میزنی ها....حالا من هیچی نمیگم....بی تو جان دوست عزیزم من رواین چیزا خیلی حساسم...لطف کن یه کامنت بده وبگو که من رو بخشیدی...جمعیت من اصن نامزد ندارم...فقط میخواستم درموردم فکربدی صورت نگیره...من از کسی خوشم نمیاد وفقط یه چیز متحیرم کرد اونم ادب بی تو بود...رویا لطف بزرگی به من وبی تو میکنی اگه که باماکاری نداشته باشی...وگرنه یه جوردیگه برخورد میشه....بی تو تنها دختری بودکه من برای اولین بار بدون اینکه ببینمش ازش خوشم اومد همین.....بی تو من چندبار سعی کردم ایمیلت روپیداکنم امانشد بخدا.....منم ازهمتون خداحافظی میکنم وببخاطربی تو عزیز دیگه نمیام تومجله.....بی توبازم معذرت میخوام......خداحافظ

      • رویا

        چرا با اسم من کامنت میذارید
        سیروان باور کن این رویایی که کامنت گذاشته من نیستم یه آدم بی مزه دیگه است
        من غیر از بحث اجرا و استاد فرزاد حسنی عزیز با کسی وچیزی کاری ندارم
        خانم یا اقای بی مزه لطفا با اسم من کامنت نذار من خاله زنک نیستنم مث شما

      • sirvan

        بی تو تو این شبای قدر منو رببخش......ازت خواهش میکنم یه کامنت بده وبگو که بخشیدیم..........لطفا....بزرگترین لطف رومیکنی درحقم...قراردیگه نیام تو مجله..اگه کامنت تورو ببینم که بخشیدیم دیگه نمیام مگراینکه توبیای.....

      • بی تو

        تو این کار را انجام نمیدی و بازم میای مجله

      • آراس

        باباآبجی بی توبخاطرگل روی سیروان ومن نرواین رویای پروهم مثل این خاک اندازاخودشوهی میندازه وسط بابابروبینیم توروسننه دخترکوچولوبیابزن تودهن این رویای دیوونه داداش سیروان به این رویای روانی کاری نداشته باش داداش سیروان توام بمون من عاشق شمادوتام جون احسان

      • بی تو

        پایین برایتان کامنت گذاشتم بروید بخوانید

    • ققنوس

      منم طرفدار احسان علیخانی و برنامه ماه عسل هستم

    • بدون نام

      احسان علیخانی بادوکترین مرد سال 92

    • پریا

      آقای علیخانی ممنون ازبرنامه خوبتون خسته نباشید
      رویاخانوم کمترواسه فرزادحسنی سرودست بشکون بیخوددل خودتوخوش کردی ولله زن داره

      پاسخ ها

      • رضا

        یعنی تو مطمئنی علیخانی زن نداره؟ نامزد چی؟؟؟

      • رویا

        خانم پریا فضوبیش به شما نیومده من مث شما نیستم که دنبال اهداف خودم باشم من ایشونو برای خودش دوست دارم
        ولی مطمئن باش علخانی با تو ازدواج نمکنه پس بیخودی زحمت نکش
        فعلا که شما همه زورتو داری میزنی واقعا که دخترایی مث شما خیلی حقیرند

      • رکسانا

        اق رضا احسان مجرده...اینو خودشم تو برنامه عیدش گفت...
        پریا با نظرت موافقم صد درصد

      • آراس

        اوی رضاهمه مثل این دختره جل رویانیستن!!بروبابا

      • رویا

        اقا رضا این آراس کلا آدم راحت و آرادی البته از ناحیه مخ
        محلش نده جوابشو نده ارزش نداره
        بعدشم اراس عمرا دختر مث من پیدا شه
        فعلا دخترا دیگه دارند خودشونو برای علیخانی میکشند خیلی حقیرند عین تو که خودتم دختری

      • رضا

        طرف شما این جوری خطاب میکنن همو: "اوی"؟ یا اینم از احسان جونت یاد گرفتی؟

      • بی تو

        اراس و اقا رضا زشته بخدا
        شما انسانهای با شخصیت نباید اینگونه به هم توهین کنید

      • رضا

        بی تو جان، من توهین نکردم، آقا و یا خانم اراس فرمودند: "اوی رضا"، این یعنی چه؟؟؟

      • بی تو

        من از شما عذر خواهی می کنم از طرف اراس
        شما ببخش

      • رضا

        شما چرا؟؟؟ من که کوتاه اومدم، ولی دوباره میام اینجا می بینم از من اسم بردن، میگم جواب بدم ناراحت نشن و نگن تحویل نگرفت، همین.

      • رویا

        آقا رضا ادب و فهم یه نعمته که خیلیا ندارند
        شما به دل نگیر
        اوی ادبیات بی ادباست

      • رضا

        خوب الحمدلله که فحش ها خوابید...ممنون رویا

      • بی تو

        بزار تا بهت بگم که چرا من معذرت خواهی کردم چون مطمئن بودم اراس سر حرف من حرف نمی زند و این بحث را تمامش می کند

      • رویا

        خواهش میکنم آقا رضا

      • آراس

        یه بارجوابتو دادم رضااومدم یه باردیگه جوابتوبدم:اولاکه بهت گفتم اوی تابادخترپاک وصادقی مثل پریادرست صحبت کنی دومارویاتوکلامتوهم ودیوونه ای که انقدربه جواب دادنای من زورت اومده که باتوهین وبی ادبی داری خودتوخالی میکنی خب ازناتوانایی مثل توانتظاری نمیره،بابابیخیال گوش ماازاین حرفاپره که میگی من اینوبخاطرخودش دوست دارم هههههه همون که توزورت اومدفرزادنیومدتوروبگیره بسه الان داری خودتوجرمیدی بروجمش کن رویایی کوچول به دخترپاک پاک پریابی ادبی نکن اون باتوزمین تاآسمون فرق داره ماهی وپاک بودنش تحسین داره که توازااین نعمت هابی بهره ای!آره خب دختربی ادب وفحاشی مثل تواصلاپیدانمیشه مخ تعطیل کاملا مشخصه چقدرحسودی ماشالاانقدرهم اطلاعاتتون (رویاورضا)کمه که نمیدونیدمن پسرم ، انقدرهم پروتشریف داریدکه مییایدجای که اصلابه شمامربوطی نیست ازیه نالایق حرفایی میزنیدکه خیلی احمقانه است.رویاتونمیخوادازنعمت ادب وفهم حرف بزنی که ماشالاخداروشکرهمه فهمیدن توتواین جمع ازهمه بی ادب ترومزخرف ترتویی ، خوب واقعاهمین براتون کافیه ههههههههه!ازپریاورکساناوبی توی عزیزتشکرمیکنم مرسی ازتون!بی توجون توعزیزنمیخوادعذرخواهی کنی کسی که به یه دخترپاک باعقایدپاکش توهین کرده بایدعذرخواهی کنه بی توجون من روحرفای قشنگ وبزرگوارانت حرفی نمیزنم ولی کسی که خودش بی ادبه لازم نکرده ادبوبه دیگران یادبده براشون واقعامتاسفم وبخاطرتوی گل بی توجون وداش احسان گلم جلوی بی ادبارومیگیرم جووون احسان

      • فرزانه

        آقاآراس مثل همیشه عالی بودید.پریاخانم ماطرفدارای آقای علیخانی همیشه هوای هموداریم.خیالت تخت آبجی گلم.

      • رضا در جواب اراس

        با عرض معذرت از بی تو::: ببین، اراس عزیز، اولا من کجا گفتم آراس دختره که میگی اطلاعات من کمه؟؟؟ ثانیا اگه برای کسی حق اعتراض صادر بشه، خود پریاست, نه شما جسارتا. در ضمن اراس جان من بادخترپاک وصادقی مثل پریادرست صحبت کردم، فقط چون من شناختی روی کسی ندارم، سعی می کنم از روی نظر هرکسی، هم طراز باهاش صحبت کنم. ولی از اونجایی که نمی تونم با ادبیات تو باهات صحبت کنم، یه سری از کلام خودت رو دقیقا کات کردم و بهت تقدیم می کنم: (البته من تایپ نکردم، دقیقا توی حرفهایی که بالا زدی اینا بود...) "دیوونه ای- زورت اومده - بی ادبی - الان داری خودتوجرمیدی- بروجمش کن -پروتشریف دارید- اصلابه شمامربوطی نیست- حرفایی میزنیدکه خیلی احمقانه است- همه فهمیدن توتواین جمع ازهمه بی ادب ترومزخرف ترتویی-بی توی عزیزتشکرمیکنم مرسی ازتون!بی توجون توعزیزنمیخوادعذرخواهی کنی کسی که به یه دخترپاک باعقایدپاکش توهین کرده بایدعذرخواهی کنه بی توجون من روحرفای قشنگ وبزرگوارانت حرفی نمیزنم ولی کسی که خودش بی ادبه لازم نکرده ادبوبه دیگران یادبده براشون واقعامتاسفم وبخاطرتوی گل بی توجون جلوی بی ادبارومیگیرم"

      • فرزانه

        آقارضا خوب بلدیدتقلیدکنیدا.....واقعابه این پی بردم که طرفدارآقای حسنی هستیدچون مثل ایشون تقلیدکردن روبلدید.وقتی این کامنت رونوشتید باکامنت های قبلی آقاآراس یه چک می کردید...........احساس نکردید همش مثل کامنت ایشون بود.....فکرکنم شماهمه ی حرفهای ایشون روکات کردید.

      • رضا در جواب فرزانه

        ببین فزانه جان، تقلید با انعکاس فرق داره،
        مثلا آینه تقلید نمیکنه، فقط خودتو به خودت منعکس میکنه...

      • آراس

        رضاجون داداش برگردویه باردیگه درست وبادقت کامنتویخون اونایی که من گفتم وتویه باردیگه توکامنت خودت تایپ کردی مربوط به رویابودنه تو،خط اول ووسطی تقریباوخط آخرمربوط به توئه همین

      • آراس

        فرزانه جان مرسی آبجی گل

      • فرزانه

        خواهش میکنم آقاآراس ماها هوای همونداشته باشیم که طرفداراآقای علیخانی نیستیم اینجورچیزاتومعرفت همه ی طرفدارای آقای علیخانی هست.

    • maryam

      only EHSAN

    • بی تو

      سیروان ادرس ایمیلت را به ارتتوس بده لطفا

    • tirdad

      من کسی نیستم که بخوام دخالت کنم...ولی بنظرمن هرکسی یه عقیده ای داره...شماها چراانقدر به هم توهین میکنید؟؟!بنظرمن چیزی جز دلشکستگی به وجود نمیاد....ارادتمند همگی هستم...

      پاسخ ها

      • بی تو

        اتفاقا شما کسی هستید چرا اینقدر خودت را کوچک می کنی وقتی میخوای حرفای بزرگ بزنی باید با تمام جسارتت بگویی
        هرکس برای خودش نظری دارد شما هم بهترین نظر را دارید پس با قاطعیت نظرتان را بگویید جناب تیرداد خان

      • بی تو

        جناب تیرداد امیدوارم از حرفام ناراحت نشی همه ما ازاد هستیم که نظرمان را بیان کنیم همینطور شما

      • tirdad

        ممنون از لطفتون دوست عزیز...من فقط بااین کار میخواستم دل شکستگی به وجود نیاید.باتشکر

      • بی تو

        نه بابا دلشکستگی چی . شما که حرف حق را گفتی

      • tirdad برای همه

        ممنون بازم شما...ولی دل چندنفرشکسته شده است......من کامنت های سیروان راخواندم به این دلیل که بیشترجاها حرف از سیروان بود.حقش نبود.به خاطراینکه کسی درموردش فکربدی نکند گفته که نامزد دارد...من نمیدانم چراباید اینطور باشد.من نیز اگرجای او بودم دیگر تمایلی به بازگشت نداشتم.شماهم بنظرم نباید این کاررا بااو میکردید.اورابیشتربچه ها تحت فشارقرارداده اند.لطفا کسانی که دل او راشکستند ازاوعذرخواهی کنند.من قصد دخالت ندارم ونخواهم داشت فقط یک نظربود.

      • کاربر

        حالا چرا اینقدر خودت را می گیری بده بهت راهنمایی کرد

      • ققنوس

        تیرداد با بی تو درست صحبت کن فهمیدی

      • بی تو

        من قبول دارم که تند رفتم ولی اول سیروان شروع کرد
        چرا سیروان باید به من بگه زیر نظرای من نظر ننویسم این بزرگترین توهین به من است چرا یکبارم که شده حق را به من نمیدی ؟ من فقط یک سوال داشتم ولی مجله چاپش نمی کرد ولی سیروان بدون دانستن علت نپرسیدن من سریع نوشته دیگه زیر نظرای من نظر نده اخه خودتان باشید بهتان فشار وارد نمیشه ؟
        شما که اینقد منصف هستید چرا انصافتان را یکطرفه بکار می برید من ادم نیستم؟ از حرفهایتان ناراحت شدم اما منتظر جوابتان می مانم ! نمی خوام دوباره از روی ناراحتی چیزی را بگم که بعدا از گفتن ان پشیمان شوم
        فکر می کنی دل من نشکست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        نمی دانم چرا فقط دل شکسته سیروان و رویا را دیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس من دل ندارم ؟؟؟؟؟؟
        واقعا متاسفم

      • علی

        بی تو منظور تیرداد از کامنتی که نوشته بازم شما ممنون یعنی میگه بی تو دیگه دهنت را ببند و برای من کامنت نده یه سوال منظورش را نفهمیدی یا خودت را زدی به بفهمی ؟!

      • آراس

        بی توجان ناراحت نباش ماهمه باهم دوستیم ماتووداش سیروان روخیلی دوست داریم پس سخت نگیرعشق احسان

      • tirdad

        بی تو خانوم یا همون طناز خانوم بنظرمن شما انقدرمحکم هستید که نخواد دلتون سراین چیزا بشکنه........سیروان ازشما عذرخواهی کرده بود...من منظورم این بود.لطف میکنید اگرکه به دل نگیرید حرفمو.....ازتون عذرمیخوام خوبه؟؟؟؟!!!!!

      • tirdad

        علی لطف میکنی اگرکه جای من حرف نزنی..............ن بی تو خانوم من اصلا منظورم این نبود خواهر عزیزم.........مرسی بی تو ازتوجهاتت

      • sirvan

        علی جا تیرداد حرف نزنا......عشقه به مولا...........بی تو تیرداد بچه خوبیه....این علی زیاد میحرفه....

      • بی تو

        سلام به اقا تیرداد تشکر از توضیحاتت . بله این چیزها ارزش ناراحت شدن ندارند علی هم راست میگه شما هرچی گفتی فقط من جوابتان را دادم بخاطر همین برای شما و علی اقا سوتفاهم شد دیروز نیامدم سایت خواستم کمی از فضا دور باشم امروز که امدم از دیدن توضیحاتتان خوشحال شدم تشکر از لطفتان

    • بی تو

      سلام بر همگی
      من معذرت میخوام که ان کامنت را نوشتم حسابی اعصابم بهم ریخته بود شرمنده
      از رویا هم میخوام که مرا ببخشد من اشتباه کردم که ان حرف را در کامنتم نوشتم
      از سیروانم معذرت میخوام شرمنده اعصابم بهم ریخته بود
      بهت بگم تو هیچ جا نمیری و همیشه میای مجله یادت باشه
      دستور میدم چون من از تو بزرگترم من 27 سالم است
      محض اطلاع همه هرکس با کس دیگه کمی راحت بود یا باهم یکیس به دو کردن که ملاک این نیست که از هم خوششان ادامه یا اینکه منظور بدی دارند ما اینجا همه باهم دوست هستیم بین دوستها اختلاف سلیقه به وجود میاد پس همچیز را به حساب خوش امدن یا چیزهای بد نگذاریم
      در جواب سیروان باید بگم من اصلا از کسی ناراحت نیستم فقط دیشب در اوج عصبانیت ان کامنت را نوشتم ببخشید که موجب ناراحتیت شدم
      اگر می بینی من ادبم اینگونه است بخاطر این است که من فرزند یک معلم هستم و این باعث میشه که همیشه مودب باشم و کمتر از کلامت زشت استفاده کنم وقتی کلامت زیبا وجود دارند چرا باید از کلامات زشت استفاده کنیم
      مدیریت سایت و اعضای سایت برترینها من از شما معذرت میخوام ببخشید
      من فقط سوالم این بود که ادرس ایمیلت را بهم بدهی همین من چیز بدی نپرسیدم چون اصلا چیز بدی وجود ندارد که من بخواهم از تو بپرسم

      بهرحال من بازم میگم من از کسی نماراحت نیستم و ان حرفها را فقط در اوج عصبانیت نوشتم
      سیروان من همیشه منتظر کامنتات هستم

      موفق باشید

      پاسخ ها

      • آراس

        خیلی زیباکامنت گذاشتی حیفم اومدازت تشکرنکنم خیلی بزرگواری اینوبدون این خصلت طرفدارای احسانه مهربون وعزیزندداش سیروانم خیلی گله مطمئن باش اگه کامنتتوخوندحتماجواب خوبیهات ومهربونیاتومیده قربانت جیگره داش احسان

      • sirvan

        فربووووون داش اراس وبی تو جون خواهربزرگه ی خودم برم....داش تیرداد نوکر شماهم هستیم......داداش اراس قربونت برم ک انقد هوامارو داری

      • بی تو

        اراس جان خواهشا دیگه به اقا رضا توهین نکن

      • بی تو

        اراس جان عزیزم یادت نرود تو به من قول دادی که دیگه توهین نکنی و این بحث را تمامش کنی

      • بی تو

        اقا سیروان از شما هم تشکر می کنم که زیر نظر من نظر نوشتید
        از تیردادم تشکر بخاطر همه تلاشهایش

      • آراس

        خدانکنه سیروان جونم ماتومرام ومعرفتمونه ازرفقای گلمون تاپای جون حمایت کنیم وهواخواهشون باشیم دوست دارم به مولا عشق خودمی!بی توجان خیلی وجودت برام ارزش داره وحرفات برام عزیزه چون تومیخوای باشه عزیزولی اگه توهین کردن توروخدابزاریه جوردیگه جوابشونوبدم من پای حرفام میمونم قربانت فقط داش احسان

    • فرزانه

      روووووویاااااا حیاکن/این مجله رورهاکن.
      همه ی طرفدارای آقای علیخانی لایک کنندلطفا...........

      پاسخ ها

      • بی تو

        زشته فرزانه جونم گناه داره اذیتش نکن

      • رضا

        خوب، دیگه جواب ندارید، کم آوردید آخرش..

      • بی تو

        اقا رضا زشته خواهش می کنم کوتاه بیایید

      • فرزانه

        ببین بی توجان اصل اصل اصل قضیه روبدونی من با طرفدارای آقای حسنی مشکلی ندارم ایشون هم یه مجریه باتوانمندی های خودش من فقط یه خصلت ازایشون گفتم خودت شاهدبودی که چقدرخانم رویابه آقای علیخانی توهین کردندکه دست سومی ومقلدوچندش وضعیف وکشکی و... اگه انقدرازشون بدتون میادخب نمیومدید تواین سایت کسی مجبورتون نکرده.والا.....

      • رضا

        باشه بی تو، ولی آخه مگه فرزانه میذاره؟

      • رویا

        فرزانه خانم منم منتظر دستور شما بودم برو بابا
        آقا رضا معلوم کم میارند من استاد کم اوردن دیگران هستم البته اگر شما هم باشید که چه بهتره
        بی تو جان خیلی ممنووونم عزیزم ولی نیازی به تذکر نیست چون بنده خوشبختانه خیلی پرو و سرسخت هستم اصلا اذیت نمیشم
        این بقیه هستند که اذیت شدند و میخوان من برم
        راستی بی تو عزیزم ببخشیبد اگر حرفی زدم که رنجیدی ولی حرفم بی قصد و غرض بود فقط در حد یک نظر بود به هر حال ببخشید و از حمایتت ممنوووونم

      • علی

        رضا برو دنبال عشقت رویا خانم و این بحثو تمومش کن
        ما را هم دعوت کن عروسی

      • بی تو

        ببین فرزانه جانم درسته که رویا بد حرف می زند ولی جواب بدی که با بدی نیست
        نمی شود که چون طرفدار اقای حسنی است نیاید این سایت هرکس با هر تفکری ازاد است که بیاید به این سایت ..... اینقدر خودت را ناراحت نکن عزیزم
        ممنون از اقا رضای گل من از شما سپاسگزارم

      • رضا در جواب علی

        تو بگو هرچی دلت خواست
        من که سنگرم سکوته

      • رضا

        ولی علی آقا اینم بدون، دارم بهت علاقه مند میشم...

      • رویا

        علی شما با آقا رضا چی کار داری
        چشم دیدن آدم باشعور نداری نه

      • آراس

        این رویابااین پروگیش کاردسته خودش میده خوبه خودشم میگه پروئه بدبخت کسی هم نیست باش همراه بشه بیخودهی اسم رضارومیاره باش همراه بشه بروبابا وای وای وای عجب دختریه اه اه اه!فرزانه جان فرزاداصلاهم مالی نیست ولی بقیه حرفات درسته موافقم باهت زییییییییادبی توجون خودتواذیت نکن فقط داش گلم احسان

      • رضا

        اراس جان، اولا رویا خانم احتیاج به همراهی کسی نداره، ماشاءالله یه تنه حریف همه شده...ثانیا این "مالی نیست" رو بیشتر توضیح بده!!!

      • فرزانه

        خب خانم رویااگه منتظردستورمن بودی دستوروصادرکردم تشریفتون روببرید.شمااستادکم آوردن دیگرانی اصلن خودتون فهمیدیدچی گفتید.برعکس شمااستادیدتوگستاخی وبی ادبی آخ که من چقدردیرفهمیدم منظورتون ازاستادفرزادحسنی که نوکامنت های قبلی گفتیدتخصص تو بی ادبیه.راستی آقا آراس شماکه نمیدونید من منظورم ازتوانمندی های آقای حسنی چیه؟؟؟؟؟بی توعزیزم کی گفته من خودم روناراحت میکنم......ولی به گل روی شماوبقیه طرفدارای آقای علیخانی چشم چون گفتی اذیتش نکن باشه.هرچی توبگی...

      • بی تو

        اراس خواهشا تمامش کن

      • رویا

        آقا رضا از شما بازم مننوووونم
        من گفتم شما باشید از این جهت که نظرات شما کوتاه و مودبانه و منطقی هست
        دوست داشتم نظرات شما رو بازم ببینم

      • رضا

        لطف داری رویا، متشکرم...
        من که تا آخرش هستم، شــــــــــــک نکن.

      • رویا

        خواهش میکنم نیازی به تشکر نیست کاری نکردم آقا رضا
        ممنووووونم که هستید
        منم اگر عمری باشه هستم تا آخرش

      • آراس

        رضاوالاماروکه خداروشکرحریف نیست رویاهاهاهادرضمن توضیحاتمودادم وقتی شماتواین مجله نبودی میتونی بری کامنت هاییم که درجواب رویابلندبالابودروبخونی انوقت متوجه میشی!بی توی عزیزبه منم حق بده سعیمومیکنم تمامش کنم دیگران نمیذارن جون احسان

      • رضا درجواب اراس

        به قول خودت: "توضیحاتمودادم وقتی شماتواین مجله نبودی میتونی بری کامنت روبخونی انوقت متوجه میشی!"

      • رویا

        آقا رضا شما لطفا تشریف ببرید همون پست علی ضا ببینید من کم اوردم یا این
        آخرش این کم اورد نتونست جواب بده
        حریف تو نمیشم مردم از خنده اصلا تو برای من عددی نسیتی نمیبینمت
        حالا که از رو بردمت

    • tirdad

      من تمام کامنت ها را خواندم..به نظرم هم دل سیروان وهم دل رویا شکسته شده دوستان....یه کم باملایمت بایکدیگر حرف بزنید.کمی ارامش هیچکس روازیت نمیکنه....

      پاسخ ها

      • مجید کوثری ثابت

        تیرداد جان، پناه بگیر تا دل تو رو هم نشکستن/نشکستیم...

      • وقت

        لطفا تو دخالت نکن

      • رویا

        tirdad جان مرسی ولی من اصلا دلم نشکسته
        یعنی من بیدی نیستم که به این راحتیا بلرزم
        کسیو اینجا در حدی نمببینم بخواددل منو بشکونه
        من فقط وقتی به فرزاد حسنی عزیز چیزایی میگند که لایق خودشونه ناراحت میشم همین
        بازم ممنووونم عزیزم

      • علی

        تیرداد حرف الکی نزن رویا یک عالمه حرف زشت زده به همه بعد میگی رویا دلش شکسته !
        سیروانم مشکلش با بی تو بود که حل شد پس الکی تز نده

      • sirvan

        مرسی داداش تیرداد که حواست به من بود.......خوشحالم از اشناییت......

      • tirdad

        باشه حتما هم همین کار رو میکنم مجید و وقت.......

      • sirvan

        به تیرداد کسی حرف نزنه ممنونش میشم......خوش اومدی داداش.......

      • رویا

        آقا تیرداد به حرف اینا گوش نده
        شما کار خودت کن

      • آراس

        داش تیردادعزیزسیروان جون چراولی رویافکرنکنم اون رویادل همه روشکوندالحق که علی درموردرویاراست گفت مرسی واقعاقربون داش سیروان خودم داش توکجایی؟مخلصیم سیروان!فدای احسان

      • tirdad

        خواهش رویا خانم..........

    • sirvan

      بزن لایکو من برگشتم.............................................رویا ازت معدرت میخوام وهمینطورازبی تو...اراس داداش ترکوندیا دمت گرم بابا ما نوکرتیم.......من اعتماد کامل به شما دارم خوبه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!محیاجون ماقبیله نیستیم فقط چندتادوست خوبیم.....تیرداد داداش گلم تا الان کجا بودی شما؟/!!!!!!!!نوکر شماهم هستیم.....مرسی که هوامونو داشتی........به به سلام به دوست عزیزمون فرزانه خانوم.........همه احسانی ها چاکریییییییییییییم...............فقط داداش احسان خودمون..........................................

      پاسخ ها

      • رویا

        معذرت برای چی آقا سیروان نیازی به عذر خواهی نیست
        ممنون

      • آراس

        ای جونه من عشق من خوش اومدی بازدوباره داش سیروان گلم ماچاکریم مامخلصیم باباچشم کف پات عشقی فقط بخاطرگل روت که برگشتی وهستی باهمه حرفات موافقم ازاول تاآخرپای خودتوحرفاتم هستم لایکشم زدم فقط بخاطرخودتوعزیزدلم داش احسان جوووووون

      • sirvan

        خب من قبول دارم یه کم تند باشمارفتار کردم...گفتم عزرخواهی کنم که حرفی واسه کدورت نمونده باشه.....درضمن خواهش میکنم

      • sirvan

        قربووووووووووووون داشی خودم برم بابا چوب کاری میفرمایید..خجلتمون نده دیگه......جووووووووونه احسان

      • فرزانه

        سلام آقاسیروان ماقسمت نشداول باهاتون آشناشیم فکرکنم قدم من بدبودشمااینجوری ریختیدبه هم درهرصورت ممنون ازخوشامدگوییتون.

      • sirvan

        سلام ازماست فرزانه خانوم....خواهش میکنم.من سیروان پاکان هستم.خوشوقتم ازاشناییتون...امیدوارم لحظه های خوبی رو تواین مجله باهم داشته باشیم.

      • آراس

        دوست دارم سیروان جون عاشششششششششششششقتم فقط احسان

      • فرزانه

        منم امیدوارم ولی مگه باوجوداین همه بی ادبی وفحاشی ودلخوری میشه؟؟؟؟؟؟من فرزانه حیدری هستم منم خوشوقتم آقاسیروان.

      • sirvan

        نوکرتم داداش اراس.......بهترین مجری احسان

      • sirvan

        فرزانه خانوم کافیه کمی ارامش داشته باشیم.

    • maryam

      اصن فرزاد حسنی شیربرنج چیه که در باره اش بحث می کنید ؛دنیا یه طرف احسان علیخانی یه طرف؛ با اون چهره ی جذاب و دوست داشتنیش همه عاشقشن؛و رویا خانم شما که زر زیادی میزنی میگی شما حقیرید پس خودتم که برا فرزاد حسنی داری خودتو جر میدی حقیری؛بعععله

      پاسخ ها

      • کارتر

        هموطن، آرام تر... من موندم چرا نظرات منو سانسور می کنید، ولی این طرز بیان رو توی ماه رمضون تایید میکنید، نه واقعا؟ خداییش؟ آدما همه واسه خودشون شخصیت دارن و باید بهش احترام گذاشت، حالا چه رئیس و وزیر باشن و چه مثل اکثر ما یه شهروند عادی...

      • رویا

        زر که خودت میزنی یک
        دو استاد فرزاد حسنی عزیز استاد حاضر جوابی ست و شیر برنج همین علیخانی که عین ماست وا رفته میمونه بلد نیست صحبت کنه
        سه فرزاد حسنی عزیز متاهله من طرفدارشم مث شما ها دنبال ازدواح نیستم که خودتونو دارید حقیر و کوچیک میکنید
        حالا گرفتی آی کیو که فرق من با خودتو

      • بردیا

        حالا میگید بنده خدا رویا بی ادب هست ......
        مریم با رویا خانوم کاری نداشته باش .......
        دختر خوبی هستش ..........
        خوش به حال فرزاد خان معلوم خیلی دوسش داری .......
        طرفدار مثل شما کم پیدا میشه ..........
        واقعا از رضا و تیرداد خوشم اومد معلوم خیلی آقاید .........
        دمتون گرم

      • رضا

        آقایی از خودته برادر بردیا.

      • فرزانه

        خانم رویادوتانوشابه هم واس آقای حسنی بازکن همچین میگید استادهرکی ندونه......لااله الا الله......بعدش کی مثلادنبال ازدواج باآقای علیخانیه؟؟؟؟؟؟مثل مجری محبوبتون فکرنکرده حرف میزنیداااااحالاخوبه خودت اعتراف کردی که ازازدواج آقای حسنی وخانم نامداری متاسفی وناراحت.

      • رویا

        کارتر جان مممنوووونم
        آقا بردیا ار لطف شما بینهایت سپاسگزارم

      • رویا

        فرزانه خانم از انتخابش متاسفم و ناراحت
        مطمئنم این دختر لوس نمیتونه خوشبختش کنه
        کاش با یکی ازدواج میکرد که نمیذاشت آب تو دلش تکون بخوره نه این خانم دست و پا چلفتی استاد سوتی دادن
        از خود ازدواجش نازاحت نیستم پشت بنده خدا انقدر حر ف و حدیث دراودند مجبور شد ازدواج کنه
        من اگر جای ایشون بودم حالا حالا ازدواج نمیکردم
        منم نگفتن شما دنبال ازدواجی در جواب اون خانم به این شکل جواب دادم

      • فرزانه

        خانم رویاممنون که اینقدرمحترمانه جواب دادید بدون هیچ توهین وفحاشی.......من به این دلیل اون کامنت رونوشتم چون شماگفته بودید..........مث شماها.....وجمع بسته بودید.درهرصورت ازکامنتتون خوشم اومدکه توش فحاشی نکردید.

    • پریا

      رویاخانم توکه طرفدارعلیخانی نیستی چرانظرمیدی هرکی اینجاس ازش تعریف میکنه توکه طرفدارحسنی هستی بروبه خودش بگو منم طرفدارحسنی هستم ولی فک نکنم اصلادوس داشته باشه طرفداری مثل توداشته باشه نترس من واسه علیخانی زورنمیزنم اه بزنم که میشم مث شما.

      پاسخ ها

      • رویا

        به کوری چشم شما البته اگر سکته نمیکنی میگما
        ایشون منو به عنوان هوادارش دوست داره و احترام میذاره به شدت
        حالا برو یه لیوان اب بخور نا آتیشت خاموش شه البته یه تانکر آب نیاز داری

      • بی تو

        پریا جان زشته

      • آراس

        پریاجان بااین دختره بی ادب رویاصحبت نکن توبزرگواریت بیشترازایناست که بخوای بابی ادبی مثل این دهن به دهن بشی جوون احسان

    • sirvan برای همه

      بچه ها اگربه عنوان یک دوست فقط یه کم براتون ارزش دارم فقط یه کم......لطفا بهم توهین نکنید......همه طرفدارمجریاشون بمونن ولی خواهش میکنم به توهین نکنید وهمینطوربحث.....داداش اراس بیخیال داداشم عشقی به مولا....رویا خانوم من ازت معزرت میخوام خوبه؟؟؟؟؟؟!!!!!!بس کنید لطفا...اگه میخواید بحث کنید به من ربطی نداره ولی به هم احترام بذارین.لطفا

      پاسخ ها

      • آراس

        باشه داشی توجونی فقط بخاطرگل روی تووداش احسان گلم البته من همون اولم بابی احترامی نیومدم جلوبعضیا بی ادبی کردندوتوهین که من جلوشونوگرفتم قربونت برم فدای تو وداش احسان گلمون

    • فرزانه

      من هرسال فقط ماه رمضانم با دیدن احسان عزیز و ماه عسلش برام میشه ماه رمضان.همیشه موفق سالم باشی احسان عزیززززززززززززززززززززز

      پاسخ ها

      • فرزانه

        خانم فرزانه خب بایه اسم دیگه کامنت میذاشتی یاپسوندی پیشوندی چیزی.....طرفداران آقای علیخانی من این نیستمامن اونیم که اولین کامنتم درموردرک بودن وبی ادب بودن آقای حسنی بود.ولی بات موافقم.........

    • maede

      fogholadas ejraaaaaash

    • مجید کوثری ثابت

      دوستان، عزیزان، برادران، خواهران طاعات قبول. به نظر حقیر این بحث مثل بحث استقلال و پرسپولیسه، حالا اگه تیم محبوب من به جای قهرمانی، بیاد و از آخر اول بشه، من بازم طرفدارشم!!! چون دلایل خاص خودم رو دارم و صحیح نیست کسی بخواد با توهین منو توجیه کنه چون نتیجه عکس میده و من هم ممکنه به اون و تیمش خدای ناکرده توهین کنم... حالا من خودم چون زمان اجرای فرزاد حسنی خیلی باهاش ارتباط برقرار کردم، میگم من به ایشون 20 میدم، حالا اگه کسی میخواد صفر بده، تاثیری توی 20 من نداره، چون معدل که نمی گیرم... در مورد احسان علیخانی هم من شخصا توهینی نکردم، ایشون هم با معیارهای من 19 می گیرن، حالا سزاوار نیست به خاطر این یه نمره اختلاف منو کباب کنید، اصلا شما می تونید آدرس بدید، من خودم میام منو بزنید، ولی تو رو خدا توهین نکنید، سزاوار نیست با زبون روزه به کسی توهین کنیم و اونم توهین کنه و ما هم ازش کینه داشته باشیم، همه تون الان اینجا واسه من دوستای عزیزید: تیرداد، رویا، سیروان، مائده، رضا، بی تو، علی، فرزانه، آراس، مریم و شما که اسم بزرگت توی ذهن کوچیکم نمونده... اردات

      پاسخ ها

      • رضا

        بارک الله...من متقاعد شدم.

      • بی تو

        سلام اقای مجید کوثری ثابت . خیلی خوب همچیز را بیان کردید تشکر از بزرگواریتان
        منم بر این اعتقادم که هر کس سلیقه ای دارد و می تواند از دیگری خوشش بیاید پس نباید به همدیگه توهین کنیم
        بازم تشکر از این همه روشن فکری

      • رویا

        آقا مجید ممنوووووونم از شما
        ولی باور کنید یه عده بی ادبانه برخورد میکنند منم مث خودشون جوابشونو میدم
        من یه آدمی هستم یه کسی در حقم خوبی کنه یه قدم برام برداره تا ده قدم براش برندارم ولش نمکنم
        اگر کسی بی ادبی کنه پرو بازی دربیاره نمیگم ده تا جوابشو میدم ولی مث خودش جوابشو میدم
        یادم سال گذشته در برنامه رادیویی فرزاد حسنی عزیز هم یه همیچین چیزی گفت مث من فک میکرد
        بازم از شعور و استدالال خوب شما ممنووونم
        ولی من نمیتونم علیخانی در حد و انداره فرزاد ببینم
        مرسی دوست عزیز

      • فرزانه

        من هم با بی توعزیزموافقم مانبایدبه هم دیگه توهین کنیم من هم اصلاقصدتوهین نداشتم ولی وقتی بی ادبی های خانم رویارودیدم مجبورشدم مثل خودشون باهاشون حرف بزنم.خانم رویابدون اعتقادات وعقایدوحتی علایق هرشخص به اندازه وسعت تفکراون شخصه.شمایی که آقای علیخانی رودرحدآقای حسنی نمیبینید به خاطروسعت فکرتونه چون بعیدمی دونم آقای علیخانی توذهن وتفکرات شماجابشه.

    • مجید کوثری ثابت

      دوستان، عزیزان، برادران، خواهران طاعات قبول. به نظر حقیر این بحث مثل بحث استقلال و پرسپولیسه، حالا اگه تیم محبوب من به جای قهرمانی، بیاد و از آخر اول بشه، من بازم طرفدارشم!!! چون دلایل خاص خودم رو دارم و صحیح نیست کسی بخواد با توهین منو توجیه کنه چون نتیجه عکس میده و من هم ممکنه به اون و تیمش خدای ناکرده توهین کنم... حالا من خودم چون زمان اجرای فرزاد حسنی خیلی باهاش ارتباط برقرار کردم، میگم من به ایشون 20 میدم، حالا اگه کسی میخواد صفر بده، تاثیری توی 20 من نداره، چون معدل که نمی گیرم... در مورد احسان علیخانی هم من شخصا توهینی نکردم، ایشون هم با معیارهای من 19 می گیرن، حالا سزاوار نیست به خاطر این یه نمره اختلاف منو کباب کنید، اصلا شما می تونید آدرس بدید، من خودم میام منو بزنید، ولی تو رو خدا توهین نکنید، سزاوار نیست با زبون روزه به کسی توهین کنیم و اونم توهین کنه و ما هم ازش کینه داشته باشیم، همه تون الان اینجا واسه من دوستای عزیزید: تیرداد، رویا، سیروان، مائده، رضا، بی تو، علی، فرزانه، آراس، مریم و شما که اسم بزرگت توی ذهن کوچیکم نمونده... ارادت

    • مجید کوثری ثابت

      دوستان، عزیزان، برادران، خواهران طاعات قبول. به نظر حقیر این بحث مثل بحث استقلال و پرسپولیسه، حالا اگه تیم محبوب من به جای قهرمانی، بیاد و از آخر اول بشه، من بازم طرفدارشم!!! چون دلایل خاص خودم رو دارم و صحیح نیست کسی بخواد با توهین منو توجیه کنه چون نتیجه عکس میده و من هم ممکنه به اون و تیمش خدای ناکرده توهین کنم... حالا من خودم چون زمان اجرای فرزاد حسنی خیلی باهاش ارتباط برقرار کردم، میگم من به ایشون 20 میدم، حالا اگه کسی میخواد صفر بده، تاثیری توی 20 من نداره، چون معدل که نمی گیرم... در مورد احسان علیخانی هم من شخصا توهینی نکردم، ایشون هم با معیارهای من 19 می گیرن، حالا سزاوار نیست به خاطر این یه نمره اختلاف منو کباب کنید، اصلا شما می تونید آدرس بدید، من خودم میام منو بزنید، ولی تو رو خدا توهین نکنید، سزاوار نیست با زبون روزه به کسی توهین کنیم و اونم توهین کنه و ما هم ازش کینه داشته باشیم، همه تون الان اینجا واسه من دوستای عزیزید: تیرداد، رویا، سیروان، مائده، رضا، بی تو، علی، فرزانه، آراس، مریم و شما که اسم بزرگت توی ذهن کوچیکم نمونده... ارادت

    • sirvan

      من فکرنمیکنم چیزی گفته باشم که شماناراحت شده باشید....درهرصورت ممنون

      پاسخ ها

      • مجید کوثری ثابت

        عرض ارادت، اگه مخاطبتون بنده هستم که عرض کنم من خودم از کسی نارحت نیستم قربان، ولی برخی از دوستان عزیز دارن به مجری خاص و طرفدارش توهین میکنن، منم فقط گفتم سلیقه هر کس واسه خودش محترمه، ما که داریم از زمین و زمان می کشیم و به این فضای مجازی پناه آوردیم، اینجا دیگه کمی با آرامش تنفس کنیم بهنره. ایام به کام...

      • اراس

        سیروان دیگه لازم نکرده بیایی به ایمیلم گودبای
        خوبه پسر بودم اگر دختر بودم چطو رفتار می کردی

      • sirvan

        متشکرم حق باشماست.....ولی یه جاهایی رفتارخوبی با تیرداد نداشتید........درهرصورت به من مربوط نمیشه این موضوع....

      • آراس

        سیروان جون داشی من نمیدونم این کیه بااسم من کامنت گذاشته ولی بدون چرت گفته من چاکردربست شماتاآخرش هستم عجب مردم آزارایی پیدامیشن عشق توواحسانی

      • sirvan

        بیخیال داداش اراس.....مهم نیست داداش...خودتواحسانو عشقه

      • sirvan

        این حرفم واسه اون ادم بیشعوری که جای داداش اراس گل پیام گذاشته......لطف کن خفه شو...بنظرمن رفاقت ما پسرا به هیچ ادم فضولی مثه تونیومده...میدونم دختری.اگه زیادی حرف بزنی حالتومیگیرم.مواظب باش

      • آراس

        قربونتوبرم داداشم سیروان گل دوست دارم عشقی

      • ارتتوس

        سلام سیروان جان من هر دوتا کامنت را نوشتم ولی نمی دانم چرا با دو اسم مختلف ثبت شده

    • مهسا

      طاعات جمیع کابرا قبول باشه انشالله....!

      پاسخ ها

      • رویا

        از شما هم قبول باشه مهسا جااان

    • بی تو

      اراس عزیزم تو به من قول دادی که این بحث را تمامش کنی و دیگه به هیچکس توهین نکنی پس تمامش کن

      پاسخ ها

      • آراس

        چشم عزیزبخاطرگل روی توسعیمومیکنم مخلصم فقط داش احسان

    • بی تو

      اقا رضا به شما هم میگم خواهشن تمامش کنید

      پاسخ ها

      • رضا

        به جون خودم من چیز بدی نگفتم دیگه، ولی به احترام شما، اگه دوستان بذارن چــــــــشـــــــم

      • رویا

        بی تو ی عزیزم آقا رضا بنده خدا که کاری به کسی نداره چیو تموم کنه

    • حدیث غیاثوند

      احسان دوست داشتنی!عزیزم فوق العاده ایی بخدا!!!!!!!!!!

    • nazanin

      احسان خان حرف نداره این ماه فقط با احسان عسل میشه

    • بدون نام

      بی توجون شمادیگه خیلی مودبی.سیروان خان اخرشی عاشقتم بخدا.اراس باید ادم جالبی باشی که اینقد شیفته ی همجنست شدی(سیروان).

      پاسخ ها

      • بی تو

        عزیزم مودب بودن بد نیست بی ادب بودن خیلی زشت و بد است

    • nazanin

      سیروان خان اخرشی بخدا عاشقتم.اراس شما باید ادمه جالبی باشی که شیفته ی همجنست شدی(سیروان)

      پاسخ ها

      • کاربر

        خیلی زشته که نوشتی عاشق سیروانی حیا کن

      • sirvan

        ممنون ازلطفتون اگرکه منظوردیگه ای نداشته باشید.خوشوقتم باهاتون اشنا شدم

      • آراس

        دوست داشتن رفقای گلی مثل سیروان تومرام ماست چکارکنیم نازنین خانم رفیق گلوبایدشیفته اش بود

    • maryam

      میخواستم به خانمای محترم بگم_هرچندنیازی نبود اقای احسان خان اون حرفو بزنه اما حالا که گفته دروغم نگفته........نه اینکه مادخترا مشکلی داشته باشیم.نه.فقط اقایون از نظرمالی شرایطشو ندارن....وگرنه اونا که از خداشونه...من از طرفدارای اقای احسان خان هستم اما نه از اون لحاظ

    • maryam

      سیروان جون منم خیلی دوست دارم....مثله ی داداش

      پاسخ ها

      • sirvan

        خیلی ممنون ابجی مریم.شمالطف داری ابجی خانوم...

      • آراس

        آخه دوست داشتنی هم هست منم دوسش دارم سیروانوعشقه بخدا

    • بی تو

      سلام رضا و اراس تمومش کنید دیگه تا کی میخواید ادامه بدهید اراس دیگه کافیه و اقا رضای خوب لطفا شما هم دیگه ادامه نده به اراس بیشتر تذکر میدم چون باهاش راحت ترم اما اقا رضای عزیز لطفا شما هم ادامه نده

      پاسخ ها

      • رضا

        سلام، من شرمنده، ولی من فقط نظر آراس رو گلچین کردم و به خودش منعکس کردم، چون خیلی شدید بود، البته احیرا جواب فرزانه رو هم به ناچار ارئه دادم. الان اگه اراس و فرزانه کوتاه بیان، فکر کنم اوضاع آروم بشه.

      • فرزانه

        باشه من قول میدم کوتاه بیام،قبول دارم منم تندرفتم.معذرت میخوام.

      • بی تو

        خوب خدا را شکر همچیز به خیر و خوبی تمام شد ممنونم دوستان عزیزم
        ممنونم اقارضای عزیز و ممنون فرزانه جان و ممنون اراس جان
        و یک تشکر ویژه از سیروان جان ممنونم
        همه تان را خیلی دوست دارم یادم رفت بگم یک تشکر اختصاصی هم از تیرداد عزیز

      • آراس

        رضاجون داداش من کوتاه اومدم یه سربه پست علی ضیابزن ونظرمن برای همه روبخون خواهشا!قربان بی توی عزیزمن مخلصم

    • کاربر

      جناب سیروان یه سوال شما الان با بی تو قهر هستین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بی تو

        به شما مربوط نیست

      • sirvan

        با بی تو موافقم...به شما مربوط نیست.

    • رویا

      ببین آراس یک بار دیگه به من توهین کنی و از الفاظ که لیاقت خودتو داره بار من کنی کاری میکنم
      چنان میشورمت میندازمت تو آفتاب که با آفتاب روز قیامت هم خشک نشی افتاد
      حیف که بی ارزشی وگرنه یه بار حرفای زشت خودتو برات ردیف میکردم تا ردیف شی
      از مدیریت سایت تعجب میکنم چرا اراجیف و توهین این بی شعور به یه دختر خانم محترم تایید میکنید

      پاسخ ها

      • خواهش آراس ازهمه

        واقعانمیدونم چی بهت بگم رویاخانم!!!!! ولی ازدوستان گل میخوام همین کامنت توروبخونن وخودشون نظربدن درموردتوومن،خواهشانظرتونوبگیددوستان خواهش میکنم بگیدنظرتونودرمورداین کامنت واین طرزبرخورد!!!ازخودتم رویاخانم خواهش میکنم که حتمابرو به پست علی ضیاونظرمن برای همه روبخون!من ازبی توی عزیزهم میخوام خودش نظاره گراین برخوردباشه من بخاطرگل روی تووهمه ی دوستان عزیزکوتاه میام فدای همه ی عزیزان من خاک پای همه هم هستم دوستون دارم

      • فرزانه

        ببین بی تو جان من قراربودکوتاه بیام ولی خودت شاهدباش که ایشون نمیخوان،پس ازمن هم توقع نداشته باش دست به سینه بشینم به توهین های بقیه درمورد مجری محبوبم نگاه کنم.خانم رویاتوجواب کامنت آقای کوثری ثابت بهتون گفتم که عقایدهرشخص به اندازه تفکراون شخصه.شماآبروی هرچی دخترخانم محترم هست که بردیدبعدخودتون رومحترم میدونید.

      • آراس

        فرزانه جان مرسی که نظرتوگذاشتی تشکر

      • فرزانه

        خواهش میکنم آقاآراس وظیفه بود.

    • رویا

      ببین فرزانه من کار دارم و حوصله هم ندارم دیرو ز هم فرودگاه بودم اصلا نخوابیدم پس شرتو کم کن
      کی با تو بود قاشق نشسته
      من خیلیم محترم هستم از تو یکی خیلی خیلی محترم تر هستم فک نمیکنم شما شخص خاصی باشی که آبروی دیگرانو تعیین میکنی
      پس سرتو کج کن برو رد کار خودت
      آراس یه ماه هر چی از دهنت در اومد گفتی حالا که دیگه ماه عسلت تموم شده داری تموم میکنی خدا شفاتون بده
      من که حلالت نمیکنم

      پاسخ ها

      • فرزانه

        شرجنابعالی هستیدواون جزوعبلاتتون منم فقط خواهش آقاآراس روقبول کردم وبه خاطرایشون نظرگذاشتم.لازم نیست من تعیین کنم اینوکامنت های خودشماتعیین کرده..........حرف من همونیه که گفتم آدمای کوته فکرخواسه های کوتاهی هم دارن شمافعلن منتظرمجری محبوبتون باشیدتابیادروکار.................خانم خیلی خیلی محترم تر...............چهارتانوشابه هم واس خودت بازکن............

      • رویا

        شما در حد تعیین کامنتای بنده هم نیستی
        در حد کامنتای صد تا یه غز خودتی
        کوته فکر آدمای عقده ای مث شما هستند
        هم کوته فکر هم خود کم بین که امثال علیخانی رو بت میکنند
        برو بشین واسه خودت تاسف بخور که خیلی جا داری واسه تاسف خوردن
        فرزاد حسنی مجری محبوب من تنها نیست ادم محبوب من هست
        زیاد غصه نخور دور نمیبینم برگرده برنگشت فدای سرش

      • آراس

        مرسی آبجی فرزانه عزیزمن مخلصم خودتواذیت نکن لیاقتتوخیلی بالاترازایناست!وتورویاخودت اول ازمجری ای که مربوط به این موضوع نبودصحبت کردی وهرچی به فکرت اومدبه زبان آوردی وباعث شدی این حرفاازطرفه همه بهت زده بشه !من بخاطرخداودوستان گلی مثل بی توکوتاه اومدم حالاتونمیخوای کوتاه بیای به من اصلامربوط نیست من اشتباهاتموپذیرفتم ولی انگارتونمیخوای بپذیری باشه حالامعلوم شدکی چطورآدمیه،این حرفامم هیچ ربطی به تمام شدن ماه عسل نداره!خدابه من این توفیقودادتوروزای پایانی ماه عزیزش طلب بخشش کنم حتی ازکسایی که نبایدمیکردم ولی بخاطرخودش اینکاروکردم من به حلال کردن توکاری ندارم من جواب توروبه زبان خودت دادم ولی وظیفموانجام دادم .گفتمم کسایی که بزرگوارن منومی بخشن حالا دیگه مطمئن شدم که کیابزرگوارن واقعاگلی به جمالت

      • فرزانه

        من تعیین نکردم خودشون معین بودند.جناب آقای علیخانی برای من بت نیستن من فقط سبک اجراواعتمادبه نفسشون ومدل صحبت کردنشون و....رو می پسندم.وخداروشکرچیزی کم ندارم که بخوام بهش تاسف بخورم.من اصلا برای آقای حسنی غصه نمیخورم شماغم خوارشون هستیدکافیه.اگرم یه وقت برنگشت بدونیدراشون ندادند.زیادی خودتون روخسته نکنیدکه فکرکنیدوجواب منوبدیدچون من به بی توجان قول دادم تمومش کنم.پس به خودتون زیادی فشارنیارید.خوش باش خانم خیلی خیلی محترم تر.............بای بای محترم خانم.

      • رویا

        آره معلوم بت نیست براتون من بودم گفتم دومی نداره هیچکس شبیه ش نمیشه تو ذهن نمیگنجه
        این مزخرفاتو من میگفتم !!!!!
        بین آراس خوب برو چشماتو باز کن ببین من اسم فرزاد حسنی اوردم یا شما ها بعدشم من از فرزاد حسنی دفاع کردم شما سوختید بحث ادامه دادید
        میگم نفوذی های علیخانی بساط شون جمع کردند پرچم صلح و دست خداحافظی بردند بالا
        همه ی کارتون برنامه ریزی بوده که تو این مدت ماه عسل هی ازش تعریفای اغراق آمیز کنید
        حالا که ماه عسل تموم شد ماموریت شما هم تموم شد
        بهتر ه خوش اومدید
        در ضمن آراس تو جواب منو مث شخصیت بی شخصیت خودت دادی
        تو عمرا بتونی مث من جواب بدی
        در ضمن قرزانه به کوری چشم شما و علیخانی تون برمگیرده حالا ببین
        راش ندند عمرا مگه من مرده باشم که راش ندند با منت میارنش

      • آراس

        من دیگه اصلابه تورویاکاری ندارم وزیرنظراتم نظرنمیذارم چون فهمیدم کی هستی !!!!!!!!!!!!ازتوفرزانه جون هم همینومیخوام والسلام

      • بدون نام

        بهتر آراس خانم :) من از اولم برای شما کارت دعوت نفرستاده بودم خودت برای من نقل قول کردی

    • sima

      سلام به قول آقای علیخانی مجری ها تاریخ مصرف دارند به نظر من تاریخ مصرف آقای حسنی دیگه تموم شده(قابل توجه خانم رویا)مجری فقط احسان علیخانی.برنامه ی ماه عسل هم که فوق‌العاده، بهترین و عالی ترین است . به قول آراس فقط احسان!

      پاسخ ها

      • رویا

        علیخانی بیخود گفته مگه هر چی علیخانی بگه درسته
        ایشون بهتره به فکر تاریخ مصرف خودش باشه نه دیگران
        این حرفشم از حسادتش زده
        بهتر بگه تاریخ مصرف خودش داره پایان میگبره

      • روشا

        احسان علیخانی مانــــــــــــــــــدگاره
        به همین خیال باش که تاریخ مصرفش تموم بشه .
        علیخانی کمبودی نداره که بخواد به فرزاد حسنی شما حساااادت کنه لطفا شما بیخود حرف نزن.لطفا فرزاد و با احسان مقایسه نکن چون آقای علیخانی یه چیز دیگه است و فرزاد اصلا به چشم نمیاد .
        احسان علیخانی بهترین و محبوب ترین مجریه و می بینید که چشم حسوداش داره از حدقه میزنه بیرون و این یعنی کارش خیلی درسته.

      • رویا

        او ه اوه علیخانی ماند گاره !!!!!
        جوک جدید
        ماندگاری الگی خرج نکن خجالت بکش
        چه گلی به سر این مملکت زده که ماندگاره
        فعلا تو و علیخانی به همین خیال باشی که ماندگار بشید هاهاها
        در ضمن فرزاد حسنی مولف اجراست سلطان اجراست
        یه دیقه این علیخانی تو اجرا سوسکش میکنه
        معلوم به استاد فرزاد حسنی عزیز حسادت میکنه
        رقیب سر سختش
        برو بسوز حالا

      • روشا

        اوه اوه بهتره شما اسمت رو به جای رویا بذاری متــــــــــــــوهم بیشتر بهت میاد .
        از شمائی که در عالم خیال و توهم سیر میکنی بیش از این نمیشه توقع داشت حرف حق رو به خیال باطل خودت جوک تلقی می کنی !!همینو نگی چی بگی ؟! :)
        آخی !می دونم که دوست داری فرزاد حسنی هم محبوبیت احسان علیخانی عزیز رو داشته باشه و مثل ایشون دیده بشه اما متاسفانه بایدم بگم زهی خیال باطل ! آخه فرزاد کجا و احسان کجا ؟! فرزاد حسنی باید اصل اجرا و خیلی چیزهای دیگه رو از احسان علیخانی یاد بگیره کجای کاری شما ؟!
        بعله اگر رقیب وجود نداشته باشه آدم پیشرفت نمی کنه اما این رقیب سر سخــــــــت ! که شما ازش دم میزنی
        زمانی که برنامه هم داشته باشن باز هم به چشم نمیان نمونه اش عید سال 91 که ویژه برنامه احسان علیخانی بهترین برنامه شد.
        احسان علیخانی روی چشم و در قلب ما جای داره و با اجرا و برنامه های پویا و جریان ساز و اخلاق و کمالاتش تا همیشه ماندگاره حالا شما برو بیشتر از قبل بسوز که دیگه از شدت سوختن داری به خاکستر تبدیل میشی :)
        جان ؟؟؟؟ حسادت ؟؟ به کی ؟ به فرزاد حسنی
        آخه چرا باید حسادت کنه خانم متوهم ؟
        علیخانی بهترینه اینو روزی هزار بار تکرار کن تا ملکه ذهن کوچکت بشه .
        من برات نگرانم بدجوووووری توهم زدی که میگی احسان به فرزاد حسااادت می کنی برو دادا که خیلی از مرحله پرتی شما .
        به همین خیال باشیم ؟!!!
        ما تو خواب و خیال سیر نمی کنیم مگه ما دور از جون عین شمائیم!!! ما مطمئـــــــــــنیم چون در عالم واقعیت زندگی می کنیم بعــــــــــــــله.

      • روشا

        معلومه که ماندگاره پس چی فکر کردی ؟
        نکنه شک داشتی ؟!

      • بی تو

        روشا جون عزیزم با رویا بحث نکن که هیچ فایده ای ندارد خواهش می کنم ادامه نده لطفا بخاطر من

      • روشا

        باشه عزیزم فقط بخاطر گل روی تو با رویا دیگه بحثی نمی کنم.

    • مریم

      فرزاد حسنی کجا و علیخانی کجا همعهمیدونن علیخانید فقط به خاطر قیافش دل برده والامغرورترین فرد دنیاس

      پاسخ ها

      • روشا

        تو که راست میگی جون خودت !!!!!!
        حالت خوش نیست انگار داری پرت و پلا میگی
        علم غیبم که داری شما :) البته از نوع کذایی بعله :)

    • بی تو

      سلام به همگی
      اراس جان و فرزانه جان خواهشا شما دو نفر دیگه اصلا چیزی نگویید من از بزرگواری شما دو نفر واقعا سپاس گذارم اما لطفا دیگه هیچی نگید باور کنین من الان با حال مریضی دارم این کامنت را می گذارم
      رویا جان شما هم لطفا کوتاه بیا
      چرا اینقدر به همدیگه توهین می کنید اخه مگه چی شده
      اراس عزیزم و فرزانه عزیزدلم خواهشا دیگه هیچی نگید بخاطر منم که شده کوتاه بیایید
      سپاس گذارم

      پاسخ ها

      • فرزانه

        بی توجون چشم.دیدیدآقاآراس هروقت یکی بهشون میگه کوتاه بیاییدمیگن به خاطرگل روی شماوآقااحسان چشم حالامنم میگم به خاطرگل روی توعزیزم وجناب آقای علیخانی چشم وقتی نرودمیخ آهنین درسنگ من دیگه چی بگم راستی خدابدنده چرامریضید؟امیدوارم زودترخوب بشید.من یه کامنت خداحافظی هم نوشته بودم که امیدوارم مدیرمحترم سایت منتشرکنه.حلال کنیدرفقا.ممنون ازهمتون.

      • بی تو

        قربان تو دختر خوب واقعا سپاس گذارم

      • فرزانه

        فدای تو.

      • آراس

        سلام بی توجان دیدی که دیگه بخاطرگل روی رفقای خوبم کوتاه اومدم من وفرزانه عزیزهم دیگه به کسی توهین نکردیم بعضیابابی ادبیشون جواب مارودادندکه من اصلا باهاش کاری ندارم همین!!عزیزم توهم نمیخواد خودتو ناراحت کنی چرامریضی؟تواعصابتو خوردنکن نمیدونم چرابه جای اینکه آدمهای مزاحم مریض شن دوستای گل مامریض میشن!!! دعامیکنم هرچه زودترحالت خوبه خوب بشه مواضب خودت باش وممنون ازفرزانه عزیز

      • بی تو

        سلام اراس جانم خوبی عزیزم
        خودت را ناراحت نکن منم ای بدک نیستم کمی بهترم
        مراقب خودت باش باش
        اراس جانم بیا سایت همراهان با بچه ها بیشتر اشنا شو ادرسش زیر فال روزانه است

      • فرزانه

        آقاآراس ناراحت که نشدیدگفتم هروقت بهتون همچین حرفی میزنند میگیدبه خاطرگل روی شماوآقای علیخانی چشم؟؟؟؟منظوری نداشتماااااهمین جوری گفتم.

      • آراس

        قربانت بی توجان خداروشکربهتری چشم حتمامیام روچشم!نه فرزانه جان من فهمیدم منظورشما چی بودموفق باشید

    • فرزانه

      سلام به خواهران وبرادران گرامی وعزیزخودم.طاعات وعباداتتون قبول عیدتون هم مبارک.خوب دیگه حالاچه شر،چه خیرداریم رفع زحمت میکنیم.خواستم قبل ازرفتن حلالیت بطلبم هرکی ازمادلخوره دیگه به بزرگی خودش ببخشه یه بارگفتم حالاهم میگم قصدمن توهین وتمسخرنبودتاحدامکان هم سعی کردم به آقای حسنی توهین نکنم ازطرفداران ایشون هم معذرت می خوام اگه یه وقت حرفی زدم وناراحت شدن من وظیفه داشتم حلالیت بطلبم حالادیگه میل باخودتونه که حلال کنیدیانه؟؟؟بی توی عزیزم خیلی دوستون دارم خیلی شخصیت جالبی دارید وخوشحالم که باهاتون آشناشدم.خیلی سعی کردید جو روآروم کنید ولی خوب بعضی وقتهاهم موفق نبودید.رویاخانم مریم خانم آقا آراس آقاسیروان آقامجیدکوثری ثابت آقارضا خانم یاآقای کاربروهمه ی دوستانی که کامنت گذاشتیدحلال کنید وبدونیدکه خیلی دوستون دارم.بازم عیدتون مبارک.یاعلی.

      پاسخ ها

      • بی تو

        سلام گل دختر خوبی عید تو هم مبارک حالا چرا خداحافظی کردی منم تو را دوست دارم
        نرو برگرد

      • فرزانه

        فدای تو.خودم هم دلم نمیخوادبرم ولی دست من نیست از سه شنبه دیگه نیستم.اگه عمری به دنیابودواین پست پابرجابود که فک نمیکنم تااون موقع باشه یه ماه دیگه برمی گردم اگرهم نبودکه حلالمون کنید.اصلا اینکه گفتم حلال کنیدوخداحافظ ربطی به نفوذی بودن ازاینجورچیزهانداره.....جناب آقای علیخانی اینقدرطرفداردارندکه به نفوذی نیازندارن.........راستی یه خواهش اگه میشه واسم دعاکنید.........حالافعلا تاسه شنبه هستم.یاحق.

      • بی تو

        فرزانه جان انشااله هرجا که هستی موفق و پیروز باشی
        هرجا هم که میخوای بری انشاالله به سلامتی بروی و برگردی

      • آراس

        هرجاهستی موفق باشی حتمادعات میکنیم آبجی گل

    • بدون نام

      یه بار با هزار دوق و شوق رفتم احسان رو دیدم این آدم به قدری خودشو گرفته بود و برخوردش سرد و خشک بود که تا عمر دارم فراموش نمی کنم !!!!
      یه آدم چقدر میتونه خودشیفته باشه آخه !
      من که دیگه به آدما و ظاهرشون توجه نمی کنم.فقط پشت دوربین بلدن قشنگ قشنگ حرف بزنن
      خسته شدم دیگه بی خیال

      پاسخ ها

      • روشا

        لطفا کامنت منو در جواب کاربر تایید کنید.

      • روشا

        اولا : احسان علیخانی پسر سنگین و با وقاری هست لابد مثل بعضیها سبک و جلف باشن خوبه ؟! آره ؟
        دوما: ما که نمی دونیم حرف شما راسته یا دروغه؟!
        اما اگر بر فرض حرفتون راست باشه باید بگم که شما دوست دارید همیشه همه چیز بر وفق مراد خودتون باشه اصلا به شرایط طرف مقابل توجه نمی کنید!شاید ایشون اون زمان خسته بودن و یا شاید لازم دونستن که به قول خودتون با شما برخورد سرد و خشکی داشته باشن .
        اتفاقا برخلاف تصور شما آقای علیخانی آدم خودشیفته و مغروری نیستن و به کسی فخر نمیفروشن .
        آدمی که خودشیفته باشه فقط خودشو میبینه اما احسان علیخانی اینطور نیست می بینید که چقدر به مردم و ستاره های گمنام اهمیت می ده آیا آدمی که تا این حد به مردم اهمیت میده میتونه خودشیفته باشه ؟!! نه . لطفا زود در مورد ایشون قضاوت نکنید مطمئنا شما اونطور که باید آقای علیخانی رو نشناختی .
        در ثانی بار آخرتون باشه که هر چی به ذهن کوچکتون میاد و به آقای علیخانی نسبت میدین و به ایشون انگ دورویی می زنید !!!صداقت آقای علیخانی مثال زدنی است یکی از عوامل محبوبیتشون همین صداقتی که با بیننده و مخاطب دارند .آقای علیخانی حرف و عملشون قشنگنه بنده خدا خودشم هیچ ادعایی نداره .
        شماها لیاقت مجری کاربلدی مثل آقای علیخانی رو ندارید .
        بهتره به جای خودشیفته بگی
        یه آدم(احسان علیخانی ) چقدر میتونه نازنیـــــــــــــــــــــــــن باشه آخه !

      • روشا

        من روشام اشتباها یک کامنت رو با اسم رزا ثبت کردم .

      • روشا

        در ضمن من صداقت رو هم در گفتار و هم در عمل آقای علیخانی هم دیدم .
        شما هم بهتره مواظب حرف زدنت باشی و بفهمی که داری چی میگی !

      • روشا

        ما صداقت رو هم در گفتار و هم در رفتار آقای علیخانی به عیـــــنه دیدیم و می بینیم .
        حالا اینکه شما نمی بینی دیگه مشکل خودته
        شما برو خودت و درست کن و منبعد به آقای علیخانی انگ خلاف واقع نچسبون
        شما حق نداری به ایشون توهین کنی .

    • بدون نام

      رویا جان عزیز جان ناراحت نباش و غصه نخور

      علاقه خاصی بینشون وجود نداره مطمئن باش...

      از اولم این ازدواج اجباری بود قسمت اجباری ازدواج اجباری

      پاسخ ها

      • رویا

        کاربر عزیز سلام
        دوست خوبم شما از کجا مطمئنی ؟ البته منم از اول یه حدس زایی میزدم ولی عکسای اخیرش یه چیز دیگه ای نشون میده
        تو رخدا شما اگر چیزی میدونی بهم بگید ممنوووون میشم
        خواهش میکنم
        اگر بخواید ایملمو میذاریم یا شما ایملتونو لطف کنید بدید

      • رویا

        کاربر عزیز تورخدا شما از نردیکان استاد فرزاد حسنی عزیز هستید
        یعنی واقعا هیچ علاقه ای نیست
        تو رخدا بیشتر تو ضیح بدید
        ممنووون میشم ایشلا هر چی از خدا میخوای بهتون بده

      • کاربر

        رویا جان این فقط یک شوخی بود

      • س.ر

        سلام رویا جان

        عزیزم من فامیل آقای حسنی نیستم اما بعضی دختر موذیا رو که به هر ترفندی دیگران رو شکار می کنن و خوب میشناسم
        منظورمو که متوجه میشی ؟
        دیگه هر کی ندونه ما که در جریانیم که این ازدواج تحمیلی بود و این کسی نبود که فرزاد خواهان ازدواج باهاش باشه
        به عکسا توجه نکن خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است .گاهی اوقات باید خندید تا یه عده حواسشون پرت شه .
        نیست عزیزم گفتم مطمئن باش منبع موثق دارم و خودمم مطمعنم
        تقریبا اکثر اوقات کامنتای شما رو دنبال کردم ولی ناراحت نباش بالاخره صبح دولت میدمد از روی آن خورشید وش .
        در چـنین فـرخ صـبـوحـی، سـاقـیا، یک جـام کش

      • رویا

        کاربر جون چه اجباری !!!! تورخدا منو تو خماری نذار
        خواهش میکنم لطف کن توضیح بده

      • س_ر

        رویای عزیز...

        بنده جواب کامنت شما را دادم ولی متآسفانه مجله لطف کرده ! و تایید نکردند...(در کمال ناباوری)
        بهر حال خواستم بدانید که قصور از جانب بنده نبوده ...

      • رویا

        س ر عزیزم واقعا ممنووووونم لظف کردید جواب دادید
        این اجبار نمگیرم آخه چرا باید به اجبار ازدواج کنه ؟
        میشه ایملتونو داشته باشم خواهش میکنم

      • س_ر

        من همان کاربری هستم که اولین بار برای شما خانم گرامی کامنت گذاشتم ...
        شخصی که گفته است این یک شوخی است من نیستم ...خواستم که در جریان باشید .
        سرزنده باشید ...

      • س.ر

        رویای عزیز...
        جدا شرمنده ام اما نمیتوانم در همچین سایتی ایمیل خود را بگذارم صورت خوشی ندارد.
        خانم محترم آنچه را که باید میگفتم را خداروشکر گفتم ...
        دیگه بیش از این نمیتوانم و نمیشود که توضیح بدهم ...
        شاید این شعر جواب بعضی از سوالات را بدهد
        شاید...

        گریه نمی کنم نه اینکه سنگم
        گریه غرورم رو به هم می زنه
        مرد برای هضم دلتنگی هاش
        گریه نمی کنه ، قدم می زنه

        گریه نمی کنم ، نه اینکه خوبم
        نه اینکه دردی نیست ، نه اینکه شادم
        یک اتفاق نصفه نیمه ام که ، یهو میون زندگی افتادم

        یک ماجرای تلخ ناگزیرم
        یک کهکشونم ولی بی ستاره
        یک قهوه که هرچی شکر بریزی
        بازم همون تلخی ناب رو داره
        اگر یکی باشه من رو بفهمه

        براش غرورم رو به هم می زنم
        گریه که سهله ، زیر چتر شونش
        تا آخر دنیا قدم می زنم
        رویا عزیز..
        هدفم من تنها کمک بود نه چیز دیگری...

        به یاد داشته باشین که آقای حسنی بیش از هر زمانی نیاز به حامی دارن برای خیلی مسائل .
        یا علی ...

      • س.ر

        پاسخ برخی سوالات و صد البته ابهامات...

      • رویا

        س ر عزیز هر روز به اینجا سر میزنم تا شاید شما دوباره بیای

      • نظرفرزانه درجواب رویا

        خانم خیلی خیلی محترم تر شمانبویدکه میگفتیدمن جناب آقای علیخانی روکردم بت؟؟؟؟شمابودید؟

    • نیلوفر

      وااااااااااااای با کاربر کاملا موافقم ...یکی از دوستای منم که احسانو دیده بود ازش پرسیده بود ببخشید شما چندسالتونه؟اونم نه گذاشت نه برداشت گفت به تو چه...دوست مام کلا کنف شد ...اما من جای دوستم بودم بهش میگفتم این چه طرز حرف زدنه؟وایسا ببینم.تو فکر کردی کی هستی که جرعت کردی به من بگی به تو چه بی شخصیت..خلاصه شانس اورد من نبودم چون قورتش میدادم

      پاسخ ها

      • روشا

        جون من ؟!

        ببینمآخه این چه سوالی بوده که دوست شما پرسیده خب بنده خدا حق داشته
        واقعا به دوست شما چه ربطی داره ؟!
        این سوالات آخه چیه که می پرسید !!
        یعنی فقط سن ایشون برای شما مهمه و ذهن شما رو مشغول کرده ؟! واقعا که !!!
        اگر به دنبال بیوگرافی هستین تشریف ببرید سایت قبیله و یا ویکی پدیا اونجا بیوگرافی کامل ایشون هست !
        در ثانی خود شما کی هستی که به خودت این جرئت رو می دی که از آقای علیخانی همچین سوالی رو بپرسید .
        یاد بگیرید به حریم خصوصی افراد احترام بگذارید این یکی از درس های ماه عسل امسال بود چقدر آقای علیخانی امسال به این موضوع اشاره کردن
        شماها خواب بودین همون خواب باشین و تو خوابتون حرف بزنید !
        جااااااااااااان !!!!!!!!!
        تو میخوای آقای علیخانی رو قورت بدی !!!!!!!ببخشید شما ؟
        هه خندیدم برو عزیزم برو که زیادی خوش خیالی
        و اعتماد به سقف داری !

    • رویا

      کابر عزیز تو رو به خدا قسم میدم یه بار دیگه بیا
      نمیدونی این کامنتت با من چه کرده

      خواهش میکنم
      شما باید یه کس خاصی باشی که از عدم علاقه شون مطمئنی

      یه بار دیگه بیا خواهش میکنم
      میخوام بدونم چه احباری بود ه ؟

      پاسخ ها

      • فرزانه

        بچه هاهنوزهم میگن بعضی جاهابت پرست هست.راه دورنریم توهمین پست آقای علیخانی یه آدم بی ربط شده بت.حقیقتانمیدونستم چوری بت می پرستن تااینکه بااین کامنت هامواجه شدم.

    • خطاب به س ر

      فرزاد حسنی علاقه نداره ؟ مطمئنی ؟

      منم یه حدسایی زده بودما میشه خودتو معرفی کنی

      پاسخ ها

      • س.ر

        با قاطعیت گفتم که مطمئنم
        بنده تا از چیزی مطمئن نباشم آن را به هیچ عنوان بازگو نخواهم کرد.
        چه اهمیتی داره که من کی ام
        یه بنده خدا که این حرفها رو باید حتما میگفتم.
        سرزنده باشید...
        یا علی

    • رویا برای س ر عزیز

      س ر عزیز واقعا از شما سپاسگذارم
      نمیدونید چقدر بهم کمک کردید
      دشمنتون شرمنده
      من ایمیل بذارم مشکلی نیست ؟
      لطفا به استاد فرزاد حسنی عزیز بگید من همیشه بعد ار خدا تا آخر عمرم تا نفس دارم حامیشم
      دوست عزیز با این شعر خیلی چیزها رو فهمیدم
      فقط خواهش میکنم بهم بگید استاد فرزاد حسنی عزیز هم کامنت ناقابل منو میخونند یه سایت و وبلاگ ها سر میزنند
      به خدا من خیلی دوسشون دارم اگر علاقه ای نیست چرا باید ادامه بدند
      دوست عزیز شما رو به همین محبتتون قسم میدم هواشو داشته باشید
      شما میدونید ایشونو کجا میتونم ببینم ؟ ببخشید انقدر دارم سوال میپرسم شرمنده به زحمت انداخنمتون
      فقط میخوام بدونم ایشون مث شما اگر وقت کنند کامنتای منو میخونند به وبلاگشون سر میزنند
      دوست عزیز
      من یه وب دارم خیلی ناقابل برای استاد اگر دوست داشتید آدرس بدم خدمتتون خوشحال میشم تشریف بیارید

      پاسخ ها

      • فرزانه

        بت پرستی هم عالمی داره ها واس زمان جاهلیت بوده دیگه نه؟ای خدایعنی میشه یه ابراهیم دیگه بفرستی واسه ایییین بت???

    • بی تو

      سلام جناب س ر
      از علی حرف می زنید ولی رفتار علی گونه ندارید
      چرا در زندگی مردم دخالت می کنید ؟ من نه طرفدار اقای حسنیم و نه از ایشون بدم میاد ولی چرا شما که یعنی طرفدار ایشون هستید باید در زندگی این بنده خدا دخالت کنید خیلی از افراد شاید مجبور شوند یکسری از کارها را انجام دهند ولی این دلیل نمی شود که من و شما به خودمان اجازه دهیم و هرجا که دلمان خواست مسائل زندگی دیگران را مطرح کنیم
      ایا اگر من و شما فردای روزگار مجبور شویم یکسری از کارها را انجام دهیم مثلا با اجبار با کسی ازدواج کنیم ایا دوست داریم که فردا همه جا پر شود که مثلا فلانی به زور و اجبار ازدواج کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      من خودم طرفدار اقای علیخانیم ایا اگر فردا ایشان ازدواج کردن من باید برم همه جا بگم نه اقای علیخانی به اجبار ازدواج کردن ؟ اخه اقای حسنی با ان همه سواد چطور یک ازدواج اجباری انجام داده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟
      در زندگی دیگران دخالت نکنیم چون فردا مردم در زندگی خودمان هم دخالت می کنند

      من از تمام حرفهای شما بسیار ناراحت شدم فکر نمی کنم ادم کم سوادی باشید شما ادم تحصیل کرده ای هستید اما بدانید نباید در زندگی دیگران دخالت کنید
      شما میگید اقای حسنی الان بیشتر از هر زمانی به حمایت نیاز دارد ایا کسی از ادمی که به اجبار مجبور شده ازدواج کند حمایت می کند ؟ همه پیش خودشان فکر می کنند که الان مجبور شده ازدواج کند حتما فردا هم مجبور می شود کارهای دیگری انجام دهد
      اگر خدا را در نظر بگیریم هیچوقت در زندگی شخصی دیگرن دخالت نمی کنیم
      بهرحال من فقط این نکته ها را تذکر دادم و اصلا با شما بحثی ندارم چون من اصلا هیچوقت طرفدار اقای حسنی نبودم و نیستم و نخواهم بود
      خدانگهدار

      پاسخ ها

      • رویا

        خانم بی تو لطفا دخالت نکن
        ایشون برای من کامنت گذاشته درس اخلاق نده ای بابا
        همه ما عقل و شعور داریم و خوب و بدمونو تشخیص میدیم
        اون بنده خدا فقط قصد کمک داشتن نه دخالت تو چرا خودتو نخود آش می کنی ای بابا
        فرزاد حسنی به تو هیچ ربطی نداره
        س.ر من ازت معذرت میخوام به حرفش اعتنا نکن خوشحال میشم بیا و کامنت بذاری به بی تو ربطی نداره
        حرف شما پیش من باقی میمونه
        بی تو بهت یاد ندادن تو کار دیگران دخالت نکنی؟

      • رویا

        بی تو جان لطفا خودت احترام خودتو نگه دار
        چرا فک میکنی ا ین فقط تویی که خیلی میفهمی !
        س ر عزیز برای من لطف کرده و کامنت گذاشته شما این وسط چی میگی ؟
        از دخالت حرف میزنی و خودت عند دخالت کننده هستی
        هم من عاقلم هم س ر عزیز از شما خیلی دلسوز تر نسبت به فرزاد حسنی عزیز هستم پس حرفی نمیزنم و ایشون حرف بدی نزده به ضرر فرزاد حسنی عزیز تموم شه
        چه دخالتی یه نکته ای میدونستند صلا ح دونستند من بدونم خوبه
        نکنه شما علم غیب داری صلا ح و مصلحت دیگرانو بهتر از خودشون تشخیص میدی
        س ر عزیز به حرف دیگران توجه نکن
        دوست عزیز من شرط دوستی بر مبنای اعتماد و صداقت میذارم حرفای شما خیلی به دلم نشست و مطمئنم سرکاری نیست هر چند شخصیت خود شما هم والاست
        باور کنید دلم میخواد هر جوری میتونم به فرزاد حسنی عزیز کمک کنم
        من یکی از هواداران و بهتر بگم دوستداران سرسخت و همیشگی ایشون هستم
        اگر بدونم خیلی بهتر میتونم هودارشون باشم
        نوشتنتون منو یاد خود استاد میندازه
        محرم دل با محرم تن فرق داره
        من هر چی از ایشون بدونم پیش خودم میمونه
        س ر عزیز این آدرس وبم
        http://ostade-ejra.blogfa.com/
        اگر وقت کردید و دست داشتید تشریف بیارید خیلی خوشحال میشم
        ابنجوری یه عده آدم که بلند فقط ژست اخلاقی بگیرند شما رو اذیت نمیکنند
        من از شما عذر میخوام
        بی تو شما بهتر به فکر علیخانی تون باشی
        استاد فرزاد حسنی عزیز تا منو داره غم نداره
        افتاد

      • بی تو

        رویا متاسفم برات

      • آراس

        بی توجان توارزشت بالاترازاین حرفاست که بخوای بایه آدماهای اینطوری که معلوم نیست چکاره هستند دهن به دهن شی خواهشاتوبخاطرمن باهاش کاری نداشته باش فدات

      • بی تو

        چشم اراس جان

      • فرزانه

        چه بت پرست بی ادبی نچ نچ نچ.....

    • رویا

      س ر عزیز چرا دیگه نمیای ؟
      فقط دنبال یه سری از حواب سوالاتم میگردم
      خواهش میکنم اگر براتون مقدرو دوباره بیاید خواهش میکنم
      بی تو عزیزم خیلی دوستت دارم و از شما عذر میخوام
      آقا رضا سلام خوبید دیگه نیستید
      خواستید تشریف بیارید وبلاگ

    • بدون نام

      خعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی بیکارین ب خدااااااااااااااا..................
      این انرژی ای ک شما واس این کامنتا گذاشتین؛واس درس و علم می ذاشتین ایران الان جزو کشورای توسعه یافته بود

      پاسخ ها

      • بی تو

        باریکلا به تو که مثل ما بیکار نیستی و برای پیشرفت مملکت تلاش می کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • زهرا

      خدایش چقد شما ها باهم کلکل میکنید؟! علیخانی ماهههههه ....حسنی هم ....ای بدنیس

    • بی تو

      سلام
      فقط می خواستم یک نکته را بگم سیروان یک ادم دروغگو است و اصلا پسر نیست و دختر است
      ایمیلی هم که داده متعلق به یک دختر به اسم فاطمه است

      پاسخ ها

      • فرزانه

        سلااااااااااام من برگشتم.یه ماه نبوم دق کردم من قراربوداز22 مردادبه بعدنباشم ولی یه مشکلی پیش اومد25 به بعددیگه سرنزدم شب 23 مردادیه مراسم خیریه واسه ی بچه های بهزیستی توتالارنژادفلاح کرج برگزارشدکه آقای علیخانی مجری برنامه بودجاتون خیلی خالی بود خودآقای علیخای هم خیلی کمک مالی کردندوهمینطورپولی که به عنوان دستمزدبایدمیگرفتن روهم نگرفتن.تومراسم خانم مهدی زاده همون خانمی که مهمون برنامه ماه عسل بودندوایدزداشتندهمراه پسرهاشون حضورداشتند.وخلاصه خیلی شب خوبی بود جاتون روحسابی خالی کردم.بی توجونم من کامنت هاروخوندم به حرف من وآقاآراس رسیدید؟به اینجورچیزهااهمیت نده ارزش شماخیلی بیشترازاینهاست.

      • بی تو

        سلام فرزانه جان خوبی عزیزم چه حی که من نبودم ولی خوشبحال تو که اقای علیخانی را از نزدیک دیدی بله به حرف تو و اراس رسیدم

      • فرزانه

        منون گلم ایشاله که یه بارتوهم ازنزدیک ایشونوببینی وبامنش ومتانت ایشون آشنابشی این چیزی که درموردآقای سیروان پاکان گفتی راست بود؟یعنی ایشون دخترهستندازکجامتوجه شدید؟

      • بی تو

        انشاالله . ارتتوس به من خبر داد

      • فرزانه

        بی توجونم آخه شماچطوری میگیدایشون دخترندچرابایدبایه اسم مستعارکامنت بذارند نمیخوام قضاوت کنم یاتوهین کنم خدانکرده ولی ممنکنه ارتتوس اشتباه کرده باشه حالااگه میشه بی توجان بیشترتوضیح بدیدیایااینکه خودتون یه چیزی بگیدآقاسیروان این مسئله واقعیت داره؟

      • بی تو

        این حقیقت محض است منم وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم اما این حقیقت داره . نمی دانم چطور توضیح بدهم ولی فقط یکچیز دیگه میگم و بیشتر مسئله را باز نمی کنم سیروان و تیرداد یک نفر هستند و ان هم یک دختر 16 تهرانی به اسم فاطمه این کار را انجام داده دلیلش را نمیدانم

      • بی تو

        اگر دوست داری همچیز را بدانی ایمیل بده به ارتتوس و ادرس ایمیل مرا بگیر و بهم ایمیل بده تا با سند و مدرک بهت ثابت کنم

    • رویا

      س ر عزیز سلام ممنونم منو سر کار گذاشتید
      دیروز عکس حرفای شما بود
      خیلی داغونم
      چرا به من دروغ گفتید ؟

      پاسخ ها

      • فرزانه

        مامان من هم مشتری پروپاقرص برنامه صبحی دیگره واقعا دلم برات سوخت اشکال نداره حتمانمیدوسته رویایی هم وجودداره سری بعدایشاله واسه تو ترانه سرایی میکنه.دلیل داغون بودنت همینه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • رویا

        برم با با قاشق نشسته
        اندکی صبر سحر نزدیک است
        یه روز هم ایشون برای طرفدارش ترانه سرایی میکنه حالا ببین
        در ضمن حال من الان توپه به کوری چشم تو دلیل داغون بودن اون روز هم چیز دیگری بود که به تو مربوط نیست
        این ازدواج به سبک فانتری بوده
        حالا برو دنبال در س و مشقت

      • فرزانه

        آرزوبرجوانان عیب نیست کوچولو.منتظراون روزهستم.شماهم باخیال اینکه خانومش رودوست نداره سرکن شایدبیادتوروبگیره خداروچه دیدی؟؟؟؟....آخی دیگه داری خیالبافی میکنی.....

      • رویا

        تو هم تو همین خبال بمون که احسان علیخانی تور بگیره عمراااااااا
        شتر در خواب بیند .....
        آخی میبینی خیال تو خیلی ناممکن هست

      • فرزانه

        من مثل تونیستم که اینقدرکوته فکرباشم فعلاکه توداری خودت رومیکشی واسه اون حسنی. وقتی میگم کوته فکری نگونه ایناحرفای آدمهای سطحی نگری مثل توئه یکم ازخواب ورویا دربیاتوواقعیت زندگی کن.من به سبک اجرای ایشون علاقه دارم ومثل توخودم روبه آب وآتیش نمیزنم وتوزندگی خصوصیشون هم سرک نمیکشم که بلکه موردتوجه قراربگیرم.اگرهم یه روزی ازدواج کردن همچنان طرفدارشون میمونم وبراشون آرزوی خوشبختی میکنم چون زندگی شخصیشون به من ربطی نداره.

    • tvp

      الهي از جشم بد به دور باشي بسرم براي خودت هر روز هم اسفند دود كن هم صدقه بده

    • هانیه سیف الهی

      من خیلی برنامه هارو دوست دارم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج