۶۰۰۵۴۶
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

سوزوکی سوئیفت توربو ۲۰۱۸ معرفی شد

سوزوکی سوئیفت توربو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد که ۸۰ کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده hsj و از موتور توربو بهره می‌برد.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: سوزوکی سوئیفت توربو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد که ۸۰ کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده hsj و از موتور توربو بهره می‌برد.
سوزوکی سوئیفت توربو 2018 معرفی شد

پس از انتشار یک تیزر تبلیغاتی رسمی و تصاویر جاسوسی، سوزوکی سوئیفت اسپرت جدید در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد. این خودرو از همیشه زیباتر است و در عین حال، ظاهر بسیار خشن‌تری در مقایسه با نسخه‌های پایین‌تر سوئیفت دارد و البته آیرودینامیک بدنه آن هم وضعیت بهتری دارد. تنها در نسخه اسپرت ویژگی‌هایی چون اسپویلر جلو و جلو پنجره با چینش شش ضلعی دیده می‌شود.
سوزوکی سوئیفت توربو 2018 معرفی شد

برای تمایز نسخه اسپرت با سایر نسخه‌ها، سوزوکی بخش‌های جدیدی را به خودرو افزوده از جمله رکاب‌های جانبی حجیم‌تر، رینگ‌های ۱۷ اینچی صیقل خورده و یک رنگ بدنه زرد خاص که از خودروهای مسابقات رالی جهانی (WRC) به قرض گرفته شده است. در عقب خودرو هم یک دیفیوزر و دو خروجی برای اگزوز در نظر گرفته شده که ظاهر اسپرت خودرو را تقویت می‌کنند. در نهایت برای بهبود وضعیت آیرودینامیک، یک اسپویلر در عقب سقف نصب شده است.
سوزوکی سوئیفت توربو 2018 معرفی شد

در مقایسه با نسل قبل، سوزوکی سوئیفت اسپرت به طور قابل توجهی سبک شده و ۸۰ کیلوگرم وزن کمتری دارد. بدین ترتیب وزن این خودرو به زیر ۱ تُن می‌رسد و در محدوده ۹۷۰ کیلوگرم باقی می‌ماند.

همچنین برای موتور این خودرو دیگر از آن موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی استفاده نشده و سوزوکی تصمیم به استفاده از موتور ۱.۴ لیتری توربو گرفته است که قدرت چشمگیر ۱۳۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متری تولید می‌کند. برای مقایسه باید بگوییم که نسل جدید سوئیفت اسپرت، ۴ اسب بخار قدرت بیشتر و ۷۰ نیوتن متر گشتاور بالاتری دارد. هدف از ساخت سوئیفت اسپرت، ایجاد لذت رانندگس است و به همین دلیل، سوزوکی از جعبه دنده ۶ سرعته دستی برای انتقال نیروی آن بهره گرفته است. این جعبه دنده همانی است که در نسل قبلی وجود داشته اما مهندسین با اعمال تغییراتی، آن را بهبود داده‌اند و تعویض دنده‌ها در نسخه ۲۰۱۸ نرم‌تر صورت می‌پذیرد.
سوزوکی سوئیفت توربو 2018 معرفی شد

در دخاخل کابین همان صندلی‌های جالب و یک نمایشگر ۷ اینچی جدید لمسی با هماهنگی با اندروید اتو و اپل کارپلی وجود دارد. در داخل کابین به مقدار زیادی رنگ قرمز استفاده شده که از جمله آن، صفحه آمپر سرعت است. این رنگ قرمز در درها، داشبورد، کنسول وسط و کمی هم در فرمان دیده می‌شود. پدال‌های آلیاژی و شیفترهای تعویض دنده کروم، تکمیل کننده این پکیج هستند.

مانن سوئیفت استاندارد، نسخه اسپرت هم با ویژگی‌های ایمنی متعددی عرضه می‌شود مانند هشدار حرکت بین خطوط (که در سرعت ۶۰ تا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت فعال است)، سیستم پیشرفته تشخیص موانع جلو (که از سرعت بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت فعال می‌شود)، سنسورهای دوگانه ترمز و کروز کنترل تطبیقی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج