۶۰۰۸۳۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

کمک ۶۹ میلیارد تومان مردم در جشن عاطفه ها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مشارکت مردم در جشن عاطفه های سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان بود که امسال این رقم با رشد حدود ۳۰ درصدی به ۶۹ میلیارد تومات افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مشارکت مردم در جشن عاطفه های سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان بود که امسال این رقم با رشد حدود ۳۰ درصدی به ۶۹ میلیارد تومات افزایش داشته است.

فاطمه رهبر با اشاره به اینکه هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس سنت حسنه 'جشن عاطفه‌ها' با شعار 'مهر در انتظار همدلی' برگزار می‌شود، اظهارکرد: مشارکت مردم در جشن عاطفه های سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان بود که امسال این رقم حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان این که هم اکنون 312هزاردانش آموز درمقاطع تحصیلی مختلف تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: 228هزار نفر از این دانش آموزان در مقطع ابتدایی ،63 هزار نفر در مقطع دبیرستان و 15 هزار نفر نیز در مقطع پیش دانشگاهی از خدمات این نهاد به طور مستمر بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به کمک های این نهاد پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان نیازمند گفت: کمیته امداد پیش از بازگشایی مدارس برای هر دانش‌آموز نیازمند در مناطق محروم بسته تحصیلی ۷۰هزار تومانی تهیه کرد که این کمک ها علاوه برحمایت های است که با مشارکت خیران و مردم نیکوکار در جشن عاطفه‌ها و کمک حامیان ایتام و فرزندان محسنین به هر دانش‌آموز نیازمند اهدا می شود.

وی با اعلام اینکه سال گذشته متوسط سرانه پرداخت کمک‌های تحصیلی این نهاد به هر دانش آموز تحت حمایت 65 هزار تومان بود،افزود: امسال این رقم به ازای هر دانش‌آموز تحت حمایت به 102 هزار تومان افزایش یافته است.

وی درباره خدمات و حمایت‌های تحصیلی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد بیان داشت: با توجه به وضعیت هر دانش‌آموز نیازمند و نظر مددکارخانواده، دانش آموز از یک یا چند مورد از خدمات تامین هزینه نوشت افزار و کتب درسی، تامین پوشاک دانش‌آموزی، تقویت بنیه تحصیلی (شرکت در کلاسهای تقویتی)، معرفی به سایر خوابگاه‌ها، کمک هزینه راهیابی به دانشگاه، تامین تجهیزات آموزشی رشته های فنی‌وحرفه‌ای ، هزینه رفت و آمد به مدرسه، هزینه ثبت نام در مدارس و ارائه خدمات مشاوره شغلی و تحصیلی بهره مند خواهند شد.

وی گفت: امسال با مشارکت 50 درصدی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موسسه خیریه حضرت رقیه، 100 هزاربسته نوشت افزار به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون تومان توسط خیریه حضرت رقیه (س) تهیه و بین دانش آموزان نیازمند با اولویت مناطق محروم با ضریب محرومیت8 و 9 در سراسر کشور توزیع شد.

رهبر با اشاره به اینکه سرانه نقدی تحصیلی کمیته امداد ازمحل کمک‌های خیران و مردم نیکوکار در جشن عاطفه‌ها و کمک حامیان ایتام محصل تامین می‌شود افزود: هر یک از ایتام تحت حمایت کمیته امداد حداقل پنج حامی دارند که با کمک های نقدی و غیر نقدی آنها سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به شیوه‌های آسان پرداخت کمک به جشن عاطفه‌ها توضیح داد: مردم می توانند با مراجعه به سایت emdad.irو یا از طریق شماره گیری کد #1*8877* کمک های نقدی خود را به دانش آموزانی نیازمند اختصاص دهند.

مرحله نخست جشن عاطفه ها ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه درپایگاه‌های عمومی و مصلی‌های نماز جمعه برگزارشد. مرحله دوم این جشن نیز ۱۹ مهر ماه در مدارس سراسر کشور با هدف تقویت روحیه ایثار و انفاق در بین دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این وجود نباید حتی یک دانش آموز نیازمند و بازمانده ازتحصیل باشه
      ولی متاسفانه آمار بازماندگان ازتحصیل و دیدن دانش آموزان نیازمند گویای چیز دیگریست

    • بدون نام

      ۶۹ میلیارد تومان تقسیم بر ۳۲۱ هزار نفر میشه نفری۲۱۵ میلیون تومان برای هر دانش اموز اما کمک های کمیته به صدهزارتومن هم نمیرسه!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج