۶۰۱۳۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

متلاشی شدن ۳۳ باند قاچاق در کردستان

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان تعداد باندهای متلاشی شده قاچاق در استان را ۳۳ باند در سال جاری اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان تعداد باندهای متلاشی شده قاچاق در استان را ۳۳ باند در سال جاری اعلام کرد.

رضا میرزایی امروز(۲۷ شهریور) در ششمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، به ارائه آمار کشفیات قاچاق در شش ماهه سال جاری پرداخت و اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۲۴۶ هزار و ۸۵۱ بطری مشروبات الکلی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۴۷ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۸۰۸ نخ سیگار کشف شده که ۱۲ درصد افزایش داشته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان عنوان کرد: ۴ میلیون و ۸۸۱ هزار و ۵۷۰ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی نیز در این مدت کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی اعلام کرد: ۲ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۶۲۷ قلم دارو با افزایش ۴۷ درصدی، ۲۵ هزار و ۴۵ دستگاه تلفن همراه با افزایش ۲۷ درصد، ۲۷ هزار و ۴۳۰ لیتر سوخت با کاهش ۶۰ درصدی نیز از دیگر کشفیات کالاهای قاچاق طی شش ماهه سال جاری بوده است.

میرزایی همچنین از کشف ۱۰ هزار و ۱۵۹ دستگاه صوتی و تصویری خبر داد و گفت: کشفیات این کالاها در سال جاری نسب به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۳ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۲۹۲ دستگاه لوازم خانگی با افزایش ۱۶ درصد، ۳ هزار و ۵۹۸ کیلو چای با ۱۳ درصد کاهش و ۴ هزار و ۶۹۰ راس احشام با افزایش ۷۳ درصد از دیگر کشفیات صورت گرفته در شش ماهه سال جاری است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: کل پرونده‌های متشکله در خصوص قاچاق در شش ماهه سال جاری، ۳ هزار و ۱۳۲ مورد بوده که ۲۳ درصد کاهش داشته است. تعداد متهمین دستگیر شده در این مدت هزار و ۹۲۵ نفر بوده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است.

میرزایی همچنین تعداد باندهای متلاشی شده در این مدت را ۳۳ باند اعلام کرد و گفت: در این خصوص ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین اقلام ممنوعه که به کردستان وارد شده‌اند، از استان‌های همجوار صورت گرفته است که در سال‌های اخیر ورود کالای قاچاق از سایر استان‌ها به کردستان را به حداقل رسانده‌ایم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان عملکرد کردستان در زمینه جلوگیری از ورود قاچاق را خوب ارزیابی کرد و گفت: اکثر کامیون‌هایی که با کالا وارد استان می‌شوند، کنترل و بررسی می‌شوند.

جانشین پلیس مبارزه با قاچاق کالای استان کردستان نیز گفت: ارزش کل کالاهای مکشوفه در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۷ درصد افزایش داشته‌ است.

به گزارش ایسنا، شهریار سلیمانی امروز دوشنبه(۲۷ شهریور) در ششمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، به تشریح اقدامات نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با قاچاق پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳ باند قاچاق در کردستان توسط نیروی انتظامی منهدم شده که هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. همچنین در کشفیات قاچاق نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش و در شناسایی قاچاقچیان نیز ۱۲ درصد افزایش داشته‌ایم.

جانشین پلیس مبارزه با قاچاق کالای استان کردستان عنوان کرد: با توجه به اینکه کشفیات پلیس از قاچاق کالا محدود به استان کردستان نیست، ۶ محموله سنگین قاچاق در زنجان، ۵ محموله سنگین قاچاق در کرمانشاه و ۲ محموله سنگین در آذربایجان شرقی، یک محموله بزرگ از آذربایجان غربی و یک محموله هزار کارتنی سیگار قاچاق در تهران هم کشف داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: تاکنون ۹۹۴ کارتن از این محموله، قاچاق و سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در تهران کشف شده است.

سلیمانی در خصوص کشفیات کالای قاچاق نیز اعلام کرد: در کشف مشروبات الکلی ۴ درصد افزایش، تجهیزات ماهواره ۱۵ درصد، سلاح جنگی ۹ درصد، سلاح شکاری ۷ درصد و سیگار ۲۷ درصد افزایش داشته‌ایم.در ارزش کل کالاهای مکشوفه در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۷ درصد افزایش داشته‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج