۶۰۱۵۵۴
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

آقای ريیس جمهور حرف و عمل شما تناقض دارد!

آقای ريیس جمهور، آیا می دانید که گفتمان بيشتر ملت چیست؟! مردم به دلیل عملکردهای متناقض، دچار بدبینی و بدگمانی شده اند چرا که شماها را از یک جنس و قواره می دانند و احساس دارند که برخی از مسئولان، دلسوز سرزمین و آنان نیستند!

امید فراغت در روزنامه قانون نوشت: آقای ريیس جمهور، آیا می دانید که گفتمان بيشتر ملت چیست؟! مردم به دلیل عملکردهای متناقض، دچار بدبینی و بدگمانی شده اند چرا که شماها را از یک جنس و قواره می دانند و احساس دارند که برخی از مسئولان، دلسوز سرزمین و آنان نیستند!
این بدگمانی و بدبینی فقط مختص به دولت تدبیر و امید نیست بلکه انتقال چنین خصلت هایی از دولت های پیشین به جا مانده و البته ناگفته نماند که در شرایط حال حاضر، به اوج رسیده و ادامه وضع موجود به صلاح سرزمین و منافع ملی نیست!

آقای ريیس جمهور،آیا می دانید که دستورالعمل‌های ابلاغی، از فضای ذهنی موجود بيشتر ملت عقب تر است؟! آیت ا... هاشمی اعتقاد داشت که مردم دیگر به عقب باز نمی گردند! به نظر نگارنده، این حرف درست است اما شما چرا تا اين حد عقب ایستاده اید؟! چرا گفت‌وگوی ملی در خصوص ثبات در فرهنگ عمومی جدید را طراحی نمی کنید؟! اینکه در شبکه های مجازی بسیاری از نقطه نظرات مسئولان به سخره گرفته می‌شود آیا زیبنده است؟ شبکه‌های مجازی و اتصال به خرد جهانی، قانون نانوشته ای را برای بيشتر ملت وضع کرده است و مردم نيز در همان فضا زندگی دارند و این واقعیت یک خوانش نامتناسب را بین مردم و حاکمیت ایجاد کرده است!

آقای ريیس جمهور، مردم ایران فرهنگی دارند که به موجودیت مردم کره‌شمالی با دیده دلسوزی می نگرند و ادبیاتی که در آن، موجودیت جاری و ساری است به نوعی قابل هضم نیست چرا که اعتقاد دارند مردم را به اسارت واژه ها در آورده اند بدون اینکه در انتهای داستان شان، قهرمان لقب بگیرند.

مردم ایران اسلامی هم کره جنوبی را نظاره كرده‌اند و هم کره شمالی را نظاره مي‌كنند؛ هم کوبا و مکزیک را می بینند و هم وضعيت ژاپن، مالزی و...را درك كرده‌اند.

اتصال به خرد جهانی یعنی همه چیز به صورت محسوس بر صفحه تاریخ معاصر قرار دارد و مردم با چشمان غیر مسلح آن را می بینند!

آقای ريیس جمهور، دنیای درون، دنیای بیرون را می سازد و این واقعیتی غیر قابل انکار است! زمانی می توانیم در فضای بیرونی اثرگذار باشیم و این اثرگذاری حمایت مستمر مردم را داشته باشد که ابتدا توانسته باشیم در فضای درون تاثیرگذار و مهم تر، به یک تعادل منطقی رسیده باشیم!

وقتی بيشتر ملت همان قوانین نانوشته را زندگی می کنند یعنی اینکه از بعضی قوانین داخلی جلوتر هستند و پیام آن این است که حاکمیت باید به ملت نزدیک شود!

آقای ريیس جمهور، مردم ایران سرزمین و اعتقادات شان را دوست دارند و مهم‌تر اینکه صلح و امنیت را نیز دوست دارند بنابراین لازم است که ابتدا مفاهمه‌ای قابل درک در نظام شکل بگیرد و پذیرش سلایق و دیدگاه های متفاوت را داشته باشیم و بدانیم که تضاد، تعادل می آورد و یک‌سویه نگری و عملکرد یک‌سویه، چیزی جز افتراق و جدایی نمی آفریند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلسوز هه عجب همشو ن مثل همن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج