جاباما
۶۰۱۷۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امکان تردد سرویس مدارس در محدوده زوج و فرد

فرماندار تهران گفت: سرویس مدارس می‌توانند با برچسب در محدوده زوج و فرد تردد کنند.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار تهران گفت: سرویس مدارس می‌توانند با برچسب در محدوده زوج و فرد تردد کنند.

عیسی فرهادی در آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب ویژه مدارس شهر تهران با اشاره به آیین‌نامه تصویب شده توسط دولت در خصوص سرویس مدارس، گفت: این آیین‌نامه سال‌ها بود که به صورت ناقص اجرا می‌شد و امسال ساماندهی مناسبی در راستای این آیین‌نامه برای سرویس مدارس شهر تهران انجام شده است.

وی افزود: یک میلیون و ۱۰۰ نفر دانش‌آموز در شهر تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی مشغول به تحصیل می‌شوند که از فردا و روز شنبه رسما سال تحصیلی برای این دانش‌آموزان آغاز خواهد شد لذا همه باید کمک کنیم امورات آموزش و پرورش سهل‌تر انجام شود.

فرماندار تهران ادامه داد: ۲۰ درصد از این دانش‌آموزان از سرویس مدارس استفاده می‌کنند لذا برای جلوگیری از پراکندگی سرویس مدارس و ساماندهی آنها با همکاری شهرداری تهران و هدایت و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی امیدواریم امسال رضایت‌مندی دانش‌آموزان و اولیای آنها را که از سرویس مدارس استفاده می‌کنند داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هر ماه رانندگان سرویس مدارس باید آزمایش‌های سلامت را انجام دهند و برچسبی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد نشان دهنده سلامت خودرو و راننده خواهد بود. همچنین در موضوع ورود به طرح زوج و فرد خودروهایی که برچسب سرویس مدارس را دریافت می‌کنند می‌توانند در محدوده طرح زوج و فرد تردد کنند.

فرهادی با اشاره به کنترل سرویس مدارس توسط انجمن اولیا و مربیان و همچنین مدیران مدارس، گفت: بی‌تردید دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که از سرویس مدارس استفاده می‌کنند می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند و مسئولیت سرویس مدارس بر عهده شهرداری تهران،‌ راهنمایی و رانندگی، انجمن اولیاء و مربیان، آموزش و پرورش و حلقه‌هایی است که این دستگاه‌ها را با یکدیگر هماهنگ می‌کنند. در این راستا اولیا می‌توانند با مراجعه به مدیران مدارس از طرح سرویس مدارس استفاده کنند.

فرماندار تهران تاکید کرد: بی‌تردید در قبال سرویس‌های مدارس خارج از این سیستم مسئولیتی متوجه دستگاه‌های ذیربط نخواهد بود و تمامی مسئولیت استفاده از سرویس‌هایی خارج از این طرح بر عهده خود اولیاء است. ضمن اینکه از مزایای این طرح نیز بهره‌مند نخواهند شد.

وی با اشاره به بهره‌گیری حدود ۲۴۰ هزار دانش‌آموز از طرح سرویس مدارس، تاکید کرد: باید مصوباتی که در جلسات گذشته ساماندهی سرویس مدارس داشته‌ایم و توافقی که میان دستگاه‌های ذیربط انجام شده است که در آن وظایف هر یک به صورت مشخص تعیین و به امضا رسیده است کاملا رعایت شود.

فرهادی ابراز امیدواری کرد: اولیای دانش‌آموزان همکاری همه‌جانبه‌ای برای هر چه بهتر اجرایی شدن طرح سرویس مدارس داشته باشند تا این طرح الگویی برای کلان شهرها و سراسر کشور باشد.

فرماندار تهران تاکید کرد: با توجه به مصوبه‌ای که توسط معاون اول ریاست‌جمهوری برای تاخیر یک ساعته آغاز به کار کارمندان در شهر تهران داشته‌ایم نیاز است که برای جلوگیری از ترافیک سنگین کارمندان مدیریت زمان داشته باشند و برابر این ابلاغیه تمامی کارمندان در تمام سطوح می‌توانند با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز کنند و کارفرمایان نیز این ساعت را باید به عنوان مرخصی قلمداد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج