۶۰۲۳۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خانواده رونی ۶ نفره خواهد شد

وین رونی در روزهایی که از رانندگی منع شده متوجه شد برای چهارمین مرتبه پدر می‌شود.

خبرورزشی: زندگي شخصي و حرفه‌اي وين روني اين روزها بيش از هر فوتباليست ديگري سوژه دارد. از جدايي پس از ۱۳ سال از منچستريونايتد و بازگشت به اورتون باشگاهي كه در آن رشد كرد بگيريد تا محروميت ۲ ساله از رانندگي به دليل راندن ماشين در حالت غيرعادي! اين تمامي ماجراي آقاي روني نيست و ستاره ۳۱ ساله آبي‌هاي مرسي‌سايد در زندگي شخصي هم دچار تغيير خواهد شد. البته اين مرتبه خبر مثل دادگاهي شدن و محروميت از رانندگي تلخ نيست و قرار است يك نفر جديد به خانواده روني اضافه شود.
وين و كالين در انتظار فرزند چهارم

كالين، همسر وين روني در ابتدا باردار بودن خودش را تكذيب مي‌كرد و مدعي شده بود فقط كمي چاق شده است! اما ۲ هفته بعد از اينكه دليل چاقي‌اش را ورزش نكردن عنوان كرده بود در توئيتر اعلام كرد براي چهارمين مرتبه باردار شده و نوزاد او هم سالم است. اولين اسكن از نوزاد معمولاً ۱۲ هفته پس از بارداري اتفاق مي‌افتد و با توجه به اينكه به تازگي كالين عكسي از نوزادش را منتشر كرده به نظر مي‌رسد ۳ ماه از بارداري او گذشته باشد. در نتيجه وين و كالين بايد براي به دنيا آمدن فرزند چهارم خودشان ۶ ماه ديگر صبر كنند و انتظار مي‌رود در ماه فوريه سال ۲۰۱۸ خانواده آنها ۶ نفره شود. شايد همين اتفاق باعث شود تا وين روني كمي در زندگي شخصي خودش بيشتر احتياط و از دردسرهايي مثل رانندگي در حال مستي دوري كند. وين روني پيش از اين صاحب ۳ فرزند پسر شده بود. «كاي» ماه نوامبر سال ۲۰۰۹ به دنيا آمد، پس از آن ماه مي ‌سال ۲۰۱۳ دومين فرزند آنها «كلِي» متولد شد. ژانويه ۲۰۱۶ هم سومين پسر روني يعني «كيت جوزف» جمع آنها را به ۵ نفر رساند.

كالين دختر می‌خواهد!

احتمالاً كالين روني از پسردار شدن خسته شده و در جديدترين مصاحبه خودش به طور واضح از علاقه‌اش كه داشتن دختر است، گفت: «مي‌توانم تصور كنم يك دختر داشته باشم. من يك خانواده بزرگ دارم كه پُر از دختر است ولي خودم فقط پسر دارم. پس منتظر يك دختر هستم.» فعلاً كالين روني ۳۱ ساله قصد دارد تا زمان تولد از جنسيت فرزند جديدشان مطلع نشود. جالب است بدانيد يك مؤسسه شرط‌بندي مدعي شده در صورت دختر بودن فرزند چهارم روني نام او را «كيمبرلي» خواهند گذاشت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج