۶۰۳۰۲۱
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

دستگیری مامور قلابی راهور

رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر از دستگیری یک غاصب عناوین خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر از دستگیری یک غاصب عناوین خبر داد.

سرهنگ حبیب آقایی دراین باره گفت: چندی پیش در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر حضور فردی با خودروی دوو سیلو به همراه بیسیم دستی و متوقف کردن خودروهای عبوری و بررسی مدارک آنها، رسیدگی به موضوع در دست بررسی قرار داده شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع عوامل تجسس در محل حاضر و راننده خودرو مذکور به هویت ر.ن را در حالی که با بی سیم دستی به مارک موتورولا در دست داشت و در حال گرفتن مدارک سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید بود، مشاهده کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر با بیان اینکه متهم با مشاهده ماموران قصد مخفی کردن بی سیم خود را داشت، گفت: این فرد توسط ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در بررسی بیشتر مشخص شد متهم با معرفی خود به عنوان مامور راهور قصد اخاذی از راننده پراید را داشته است.

به گفته آقایی، متهم در بازجویی‌های اولیه معترف شد که بی سیم را به صورت اینترنتی به مبلغ ۲۳۰ هزار تومان خریداری و مجوز جهت حمل و نگهداری و استفاده آن را ندارد.

رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر اضافه کرد: در همین رابطه برای متهم پرونده‌ای تشکیل و موضوع برای کشف دیگر جرائم احتمالی در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر آقا

      هههههههههههههههه چه قشنگ و کلاسیک اخاذی می کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقاامیر میخوام بهت بگم امروزه روز تعداد آدمهای تقلبی و جعلی از تعداد آدمهای حقیقی بیشتره، از طرفی علاوه بر درآمدهای بادآورده، خود را در قیاس شخصیت هایی که طالب هستن و مورد علاقه شون هست و دوست دارن و عقده این شخصیت نشدن آنها را رنج میده، اینجوری یه تیر و چند نشون میکنن، و در این راستا بعلت کمبود ذاتی و فکری و ظاهری، به بهترین وجه خود را له نمایش در می آورن که اون آدمهای صاف و ساده و بی خل و خش مثل بنده، محال است تفاوت این آدمهای جعلی و تقلبی را از آدم و شخصیت اصلی تشخیص دهد، از طرفی چون تعدد جعلی ها را می بینیم و میشنویم اگر یک مرتبه هم سخت اعتراض کنیم یا اهمیت ندهیم، از این که ساده ایم و نمیدانیم، کم شانسی مان هم رو میشود و در این زمینه با نوع و جنس اصلی این آدمها درگیر میشویم که مثلاً خودی نشان بدهیم که ما گول هر آدم متقلب را نمیخوریم یک دفعه از اون شانس بده. طرف اصلی از آب درمیاد و راضی پاسگاه و کلانتری میشویم، گاهی هم از خود سوال مینماییم که؟؟ آیا اونها خیلی زرنگ تشریف دارن، یا ما بیش از حد ساده، پخمه و هالو هستیم که دود سیاه و سردی از مغزمان بلند میشه که بیا و ببین، حالا چه میشه کرد و چه میشه گفت بماند، تا بعد،!!

    • بدون نام

      هر ننه قمری میاد جلو ملت میگیره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ایشون ننه قمر نیست شاید بابای قمر باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج