۶۰۳۷۰۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گوشی هواوی مایمانگ ۶ با ۴ دوربین معرفی شد

سرانجام گوشی ۴ دوربینه هواوی مایمانگ ۶ (Huawei Maimang ۶) در کشور چین معرفی شد. مشخصات، قیمت و زمان عرضه گوشی جدید هواوی را ببینید.

وب سایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: سرانجام گوشی ۴ دوربینه هواوی مایمانگ ۶ (Huawei Maimang ۶) در کشور چین معرفی شد. در ادامه، مشخصات، قیمت و زمان عرضه گوشی جدید هواوی را ببینید.
گوشی هواوی مایمانگ ۶ با ۴ دوربین معرفی شد

همانطور که انتظار می‌رفت، طی کنفرانسی مطبوعاتی، هواوی مایمانگ ۶ توسط کمپانی سازنده معرفی شد. این موبایل میان‌رده به پردازنده ۸ هسته‌‎ای کایرین ۶۵۹ مجهز بوده و در آن از نمایشگری ۵.۹ اینچی با وضوح ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ استفاده شده است.

مشخصات گوشی هواوی مایمانگ ۶

هواوی در گوشی جدید خود، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را به کار برده است. سیستم دوربین هواوی مایمانگ ۶ نیز از دو دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در قاب عقب و دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در بخش جلو تشکیل می‌شود. ابعاد این گوشی ۱۵۶.۲ در ۷۵.۲ در ۷.۵ میلی‌متر بوده و وزنی معادل ۱۶۴ گرم دارد. مایمانگ ۶ سیستم عامل اندروید ۷ نوقا را با رابط کاربری EMUI ۵.۱ هواوی اجرا کرده و به باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز است.
گوشی هواوی مایمانگ ۶ با ۴ دوربین معرفی شد

از دیگر مشخصات هواوی مایمانگ ۶ -که به احتمال زیاد در خارج از چین به اسم هواوی میت ۱۰ لایت (Huawei Mate ۱۰ Lite) به فروش برسد- می‌توان به سنسور اثر انگشت در قاب عقب و پشتیبانی از دو سیم‌کارت (با شیاری ترکیبی) اشاره کرد. این اسمارت فون در رنگ‌های مشکی (Obsidian Black)، طلایی (Streamer Gold) و آبی (Aurora Blue) در دسترس قرار خواهد گرفت.

قیمت هواوی مایمانگ ۶ نیز ۲۳۹۹ یوان چین (معادل ۳۶۵ دلار) تعیین شده است. این محصول از هم‌اکنون قابل سفارش بوده و فروش آن در تاریخ ۸ مهر آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج