۶۰۳۷۹۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رفتار متفاوت کاوانی و مسی با نیمار

رفتار مهاجم اروگوئه‌ای پاری ‌سن‌ ژرمن و مهاجم آرژانتینی بارسلونا با نیمار کاملا متفاوت بوده است.

ایسنا: ‌به نقل از آس، اختلاف نیمار و ادینسون کاوانی در دیدار پاری ‌سن‌ ژرمن با لیون هنوز هم سوژه رسانه‌های جهان است. این اختلاف با واکنش‌های متفاوتی از جانب باشگاه و کشور برزیل روبه‌رو شد. آخرین خبر در این باره سفر نکردن نیمار به مون‌پلیه به همراه تیم است. باشگاه اعلام کرد مهاجم برزیلی به خاطر آسیب‌دیدگی‌ نتوانسته است تیم را همراهی کند اما ممکن است به خاطر اختلاف به وجود آمده اونای امری نیمار را از فهرست ۱۸ نفره خط زده باشد.

نیمار پیش از این اتفاق رفتارهای ناشایستی از خود نشان داده بود. مهاجم برزیلی با این حال رابطه خوبی با دیگر مهاجم‌های بارسلونا یعنی لوییس سوارس و لیونل مسی داشت. مسی مرد اول بارسلونا بود اما هرگز نیمار را فراموش نمی‌کرد و رابطه خیلی خوبی با او داشت. مهاجم آرژانتینی که پنالتی‌ زن نخست تیمش است زمانی که در یک بازی، بازیکن حریف روی نیمار خطا کرد و داور پنالتی‌ اعلام کرد توپ را برداشت و به او گفت‌ ضربه پنالتی‌ را بزند. مهاجم برزیلی هم آن را به گل تبدیل کرد. در بازی دیگری باز هم مسی تصمیم گرفت توپ را به نیمار بدهد تا ضربه پنالتی‌ را بزند. مهاجم برزیلی توپ را به گل تبدیل نکرد و مسی نه تنها عصبانی نشد بلکه او را دلداری داد.

نیمار در این شرایط به پاری ‌سن‌ ژرمن رفت و قصد داشت مرد اول تیم فرانسوی باشد اما متوجه شد کاملا وضعیت فرق می‌کند. در نخستین واکنش زمانی که یک پنالتی‌ برای پاری ‌سن‌ ژرمن گرفت، کاوانی توپ را برداشت و اجازه نداد نیمار ضربه پنالتی‌ را بزند. مهاجم برزیلی از این اتفاق ناراحت شد و بحث مختصری بین دو بازیکن به وجود آمد. در جای دیگری در این بازی کاوانی سعی داشت ضربه آزاد را بزند اما نیمار با کمک دنی آلوس اجازه نداد مهاجم اروگوئه‌ای این کار را انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      نیمار جان عزیز همه جا که بارسلونا نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج