۶۰۴۴۹۲
۱ نظر
۵۰۵۲
۱ نظر
۵۰۵۲
پ

خانه‌ای امن برای تنها اورانگوتان آلبینوی جهان

نام او آلبا است و واقعا منحصربفرد است. آلبا درحال حاضر تنها اورانگوتان آلبینوی جهان است. آلبای پنج ساله توسط بنیاد بقای اورانگوتان بورنئو از یک روستای اندونزیایی نجات یافت.

برترین ها: باوجود جنگل زدایی، تغییرات آب و هوایی و شکارچیان، تعداد اورانگوتان هایی که در حیات وحش زندگی می‌کنند به طور قابل ملاحظه‌ای در حال کاهش است، اما داستان یک اورانگوتان خاص در میان همه این عذاب‌ها امیدبخش است. نام او آلبا است و واقعا منحصربفرد است. آلبا درحال حاضر تنها اورانگوتان آلبینوی جهان است. آلبای پنج ساله توسط بنیاد بقای اورانگوتان بورنئو از یک روستای اندونزیایی نجات یافت. او به طور غیرقانونی اسیر شده و بدون مراقبت کافی در یک قفس نگهداری می‌شد. محققان معتقدند که آلبا در سن کم یتیم شده و مدتی بعد اسیر شده است.

هنگامی که محافظان او را پیدا کردند از یک عفونت انگلی، بی آبی و کم وزنی رنج می‌برد. بااین حال، او هنوز رفتار وحشی از خود نشان می‌دهد به این معنی که می‌تواند در طبیعت ر‌ها شود. اورانگوتان‌ها معمولا قهوه‌ای مایل به قرمز و موجوداتی بسیار خجالتی هستند که باانسان‌ها رفتار دوستانه‌ای دارند.

مشکلات سلامتی مثل بینایی و شنوایی و احتمال ابتلا به سرطان پوست بقای او را به چالش می‌کشد بنابراین افرادی از این بنیاد به دنبال ایجاد یک محل مناسب برای آلبا هستند که نیازهای منحصربفرد او را برآورده کند. این بنیاد شروع به جمع آوری بودجه ۸۰ هزار دلاری برای ایجاد یک خانه مناسب برای او هستند.
خانه‌ای امن برای تنها اورانگوتان آلبینوی جهان
خانه‌ای امن برای تنها اورانگوتان آلبینوی جهان
خانه‌ای امن برای تنها اورانگوتان آلبینوی جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا نمی فهمم چرا انسان ها حاضر هستند هشتاد هزار دلار خرج کنن تا یه اوررانگوتان در آسایش باشه و از تمام بیماری ها اونو حفظ میکنند. در حالی که توی خیلی از کشورهای آفریقا بچه های آلبینیسم رو میکشن چون معتقدن اونها شیطانی هستن.... نمیدونم اسم این کارها رو چی بزارم؟ مهربانی؟روشنفکری؟ نفهمی؟ یا خریت!.... این خرج ها برای میمون و سگ و گربه زمانی پسندیده هست که هیچ انسانی از هر نژادی گرسنه نباشه و بی سر پناه نباشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج