۶۰۴۹۲۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

دلیل گرانی آیفون X از زبان تیم کوک

منحصر به فردترین آیفون تولید شده تاکنون آیفون ۱۰ نام‌گذاری شده که علی‌رغم ویژگی‌های جدید، با قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و همین موضوع باعث ایجاد شبهاتی پیرامون شیوه قیمت گذاری این محصول شده است.

وب سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: اگر یکی از علاقه‌مندان به محصولات شرکت اپل باشید، بدون شک در جریان هستید که این شرکت هفته گذشته از ۳ گوشی جدید رونمایی کرده است. منحصر به فردترین آیفون تولید شده تاکنون آیفون ۱۰ نام‌گذاری شده که علی‌رغم ویژگی‌های جدید، با قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و همین موضوع باعث ایجاد شبهاتی پیرامون شیوه قیمت گذاری این محصول شده است.
دلیل گرانی آیفون X از زبان تیم کوک

آیفون ایکس نه تنها گران‌قیمت‌ترین مدل آیفون عرضه شده تا به امروز، بلکه گران‌ترین گوشی غیر لوکس و خاص نیز محسوب می‌شود. البته آن‌طور که به نظر می‌رسد، مدیرعامل کوپرتینوها ابایی از این شیوه قیمت گذاری نداشته و در جدیدترین مصاحبه خود با شبکه ABC News، تصریح کرده که قیمت پایه ۱۰۰۰ دلاری برای آیفون ۱۰ منطقی به نظر می‌رسد، چراکه بهای به کار بردن فناوری‌های جدید در این محصول، بیش از چیزی است که خریداران پرداخت می‌کنند.

تیم کوک همچنین در پاسخ به یک کاربر توئیتری درباره امکان خرید آیفون هزار دلاری توسط افرادی از اقشار مختلف در آمریکا، مدعی شد که برای در اختیار گرفتن یک گجت با جدیدترین فناوری‌ها، بایستی بهایی بیش از قیمت در نظر گرفته شده برای آیفون ۱۰ را پرداخت. وی در سوی دیگر بیان کرده که بسیاری از اپراتورهای آمریکایی و اروپایی گوشی‌های بالا رده را به صورت اقساط و قراردادی عرضه می‌کنند، از این رو افراد قشر متوسط جامعه حتما نیاز نیست ۱۰۰۰ دلار را یکجا برای خرید آیفون ۱۰ هزینه کنند.
دلیل گرانی آیفون X از زبان تیم کوک

او همچنین متذکر شده، بسیاری از افراد در ازای فروش آیفون قدیمی خود، مبلغی را دریافت می‌کنند که این امر نیز به خودی خود باز می‌تواند باعث کاهش قیمت تمامی شده آیفون ۱۰ برای کاربران شود! از طرفی دیگر تعداد قابل توجهی از اپراتورها، با کاهش سود خود، تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران در نظر می‌گیرند. به این ترتیب بازهم از قیمت آیفون ایکس که توسط کارخانه تعیین شده است کاسته می‌شود.

جالب است بدانید عرضه آیفون ۸ و ۸ پلاس چند وقتی است که در برخی بازارها آغاز شده، با این حال سرعت فروش آن نسبت به مدل‌های قبلی بسیار پایین است؛ از این رو می‌توان حدس زد که طیف وسیعی از کاربران هنوز منتظر عرضه آیفون ۱۰ هستند تا با انجام تست‌های عملی، درنهایت بتوانند در رابطه با ارزش خرید آن تصمیم‌گیری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج