۶۰۶۳۱۹
۵۰۶۲
۵۰۶۲
پ

رازهای کودکی اما استون

بازیگر برنده اسکار برای بازی در فیلم «لالالند»، فاش کرد از کودکی و از وقتی ۷ سال داشت به بیماری اضطراب دچار بود.

بانی فیلم: بازیگر برنده اسکار برای بازی در فیلم «لالالند»، فاش کرد از کودکی و از وقتی ۷ سال داشت به بیماری اضطراب دچار بود.
رازهای کودکی اما استون

به نقل از ایندیپندنت، بازیگر برنده اسکار آشکار ساخت که چگونه روی آوردن به بازیگری به او کمک کرد تا بتواند با حمله‌های عصبی ناشی از این بیماری کنار بیاید.

اما استون جزییاتی از تجربه خودش درباره بیماری اضطراب را با هوادارانش به اشتراک گذاشت و گفت از وقتی تنها هفت سال داشت، شروع به درمان این بیماری کرد.

بازیگر برنده جایزه اسکار با حضور در برنامه «لیت شو» استیون کولبر تصویری از خودش را نشان داد که تصویر خودش را نقاشی کرده و زیر آن نوشته است، من از بیماری اضطرابم بزرگتر هستم.

وی در این شوی شبانه افزود: من آن موقع ۹ سال داشتم و داشتم درمان می‌کردم. اضطراب واقعا مثل یک هیولای سبز در زندگی من وجود داشت.

او در ادامه اظهار داست: من خیلی خیلی بچه مضطربی بودم و به حمله‌های عصبی زیادی دچار می شدم ولی از تراپی ودرمان نتایج خیل خوبی گرفتم.

این بازیگر ۲۸ ساله که بازیگر فیلم‌های قابل توجهی است، می‌گوید بازیگری به او کمک کرد تا بتواند با این حمله‌ها مقابله و آنها را کنترل کند.

او پس از دریافت اسکار در پشت صحنه گفته بود از ۱۵ سالگی در تست‌های بازیگری شرکت کرده و می‌دانست که می‌تواند روزی نمایشی تاثیرگذار داشته باشد.

وی گفت: بازیگری و بداهه‌پردازی به من خیلی کمک کرد… من هنوز اضطراب دارم اما دیگر حمله‌های عصبی به من دست نمی‌دهد. باید بزنم به تخته!

استون از سال ۲۰۰۴ تا اکنون به عنوان بازیگر فعالیت می‌کند. وی از بازیگران سریال «درایو» بود. وی در نوجوانی عضو یک تئاتر منطقه‌ای بود و به همین دلیل تجربه بازی روی صحنه را از ۱۱ سالگی دارد.

در ماه مه استون در خیریه «ذهن کودکان» شرکت کرد وآنجا برای نخستین بار از تجربیاتش به عنوان کودکی مضطرب سخن گفت. وی گفت درمانگران بزرگی امروزهستند که به بیماران کمک می‌کنند و با ابزارهای شناختی رفتاری عالی به آنهار راه‌هایی نشان می‌دهند تا بتوانند بر این بیماری غلبه کنند.

این بازیگر از همین هفته با فیلم «نبرد جنسیت‌ها» که درباره مسابقه ۱۹۷۳ بین بیلی جین و رابی ریگس است، در سینماها حضور دارد.

پیش از این چهر‌ه‌های دیگری نیز از بیماری اضطراب خود خبر داده بودند که شامل آدل، زین ملیک و جنیفر لارنس هم می‌شود.

این در حالی است که اما استون با پیروزی درخشان خودش امسال با کسب درآمدی ۲۶ میلیون دلاری، پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال ۲۰۱۷ شد.

استون این درآمد را از بازی در فیلم موزیکال «لالانند» به دست آورد که با آن برنده جایزه اسکار هم شد. او با این فیلم بالاترین دستمزد خود را دریافت کرد و در عین حال با تصویری که از شخصیت میا در این فیلم ارایه کرده، بازیگری الهام‌بخش و پرشور را تصویر کرده است. نقش‌آفرینی او یکی از عواملی بود که موجب شد تا فیلم درآمدی ۴۴۵٫۳ میلیون دلاری کسب کند.

استون اولین بار در سال ۲۰۰۴ نقشی در یک سریال تلویزیونی به دست آورد. وی برای سریال «هیروز» یا «قهرمانان» تست بازیگری داد تا در نقش «کلیر» بازی کند، اما این نقش به نوجوان دیگری داده شد.

اما اولین بار استعداد خود را در فیلم کمدی «سوپر بد» در سال ۲۰۰۷به همه ثابت کرد. فیلم کمدی-ترسناک «زامبی‌لند» در سال ۲۰۰۹ یکی از فیلم‌های او بود که توجه یاد را به خود جلب کرد. او سال ۲۰۱۰ برای بازی در فیلم کمدی «Easy A» نامزد دریافت جایزه گولدن گلوب برای بهترین بازیگر زن فیلم‌های کمدی یا موزیکال شد و سال بعد یعنی ۲۰۱۱ دو فیلم «خل، دیوانه، عشق» و «خدمتکار» ایفای نقش کرد. «اما» در این فیلم نقش اجینا اسکیتر را بازی می‌کند، نویسنده‌ای بی‌باک که با نوشتن رمانی درباره زندگی ظالمانه سیاهپوستان دشمنی تمام همشهری‌های خود را برمی انگیزد. او برای این فیلم با تسلط کامل به لهجه جنوبی صحبت ‌کرد. فیلم تحسین شدید منتقدان و یک موفقیت بزرگ تجاری را به همراه داشت.

استون که به عنوان بازیگر «مرد عنکبونی شگفت‌انگیز» انتخاب شده، در سال ۲۰۱۴ در فیلم «جادو در مهتاب» ساخته وودی الن در ژانر کمدی عشقی در کنار کالین فرت بازی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج