۶۰۶۶۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اولین واکنش‌ها به «بلید رانر ۲۰۴۹»

طرفداران «بلید رانر» می‌توانند خوشحال باشند. اولین نمایش «بلید رانر ۲۰۴۹» برای منتقدان با استقبالی فراتر از انتظار مواجه شده. واکنش‌های اولیه نشان می‌دهد که ساخته دنی ویلنو نه فقط از فیلم اصلی چیزی کم ندارد، بلکه خیلی‌ها آنها بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ و شاهکاری تکان‌دهنده در ژانر علمی-تخیلی خوانده‌اند.

طرفداران «بلید رانر» می‌توانند خوشحال باشند. اولین نمایش «بلید رانر ۲۰۴۹» برای منتقدان با استقبالی فراتر از انتظار مواجه شده. واکنش‌های اولیه نشان می‌دهد که ساخته دنی ویلنو نه فقط از فیلم اصلی چیزی کم ندارد، بلکه خیلی‌ها آنها بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ و شاهکاری تکان‌دهنده در ژانر علمی-تخیلی خوانده‌اند. فیلم از نظر بصری حیرت‌انگیز و پرده پایانی آن دیوانه‌کننده توصیف شده است.
اولین واکنش‌ها به «بلید رانر 2049»

منتقدان «بلید رانر ۲۰۴۹» را شاهکار خطاب کردند و علاوه بر ستایش دنی ویلنوو، فیلمبردار اثر راجر دکینز مستحق اسکار دانستند.

توییت‌های بدون وقفه و زیاد منتقدان در واکنش به فیلم بسیار جذاب است که در زیر آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

جردن هافمن، گاردین: خبرهای خوب! «بلید رانر ۲۰۴۹» یک دنباله‌ی درجه یک که جهان فیلم اصلی را به خوبی بست داده است. خیلی به آن امیدی نداشتم، الآن عاشقش شده‌ام. (حتی لتو)

سیمون تامپسون، فوربز: «بلید رانر ۲۰۴۹» را دیدم. شگفت‌انگیز است، کاراکترها و اجراها قوی هستند، به فیلم اصلی وفادار می‌ماند اما حفره‌هایی در آن وجود دارد.

اریک دیویس، نویسنده و منتقد راتن تومیتوز: «بلید رانر ۲۰۴۹» یک علمی-تخیلی شاهکار است. دستاوردی عمیق که این روزها کمتر می‌دهیم. از نظر بصری تکان‌دهنده و شگفت‌انگیز است. فکر می‌کنم «بلید رانر ۲۰۴۹» از فیلم اول هم بهتر است، دنی ویلنوو هیجان‌برانگیزترین کارگردان حال حاضر است.

استیون وینتراب، کولایدر: همگی دنی ویلنوو را تشویق کنید. کار غیرممکنی را انجام داده و یک فرار از خانه را خیلی خوب ساخته است. دوست داشتم. حتی اگر به این فیلم علاقه ندارید، تصویربرداری راجر دیکنز لایق ستایش است. او اسطوره است.

جس هاوکن، لو پوینت: تنها چیزی که می‌توانم راجع به «بلید رانر ۲۰۴۹» بگویم… اسکار راجر دیکنز را همین الآن بدهید. تصویربرداری کاملا درجه یک.

ویلیام بیبیانی، اینترویو: «بلید رانر ۲۰۴۹» نفس آدم را بند می‌آورد. یک ادامه‌ی درجه یک و رمزآلود که جهانش را بسط داده است.

جنا بوش، کامینگ سون: «بلید رانر ۲۰۴۹» یکی از تکان‌دهنده‌ترین فیلم‌ها است. حالا دنی ویلنو یک شاهکار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج