جاباما
۶۰۶۷۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرواز با سرعت ۲۸ گیگابایت در ثانیه!

به دلیل پایستگی دو وجهی در پردازنده های Ryzen Threadripper، این محصولات در ابتدا قادر به پشتیبانی از آرایش RAID در حافظه های NVME نبودند؛ در همین حال فشارهایی که از سوی منتقدان به AMD وارد شد، حاکی از آن بود که یک پلتفرم HEDT بدون ویژگی NVME RAID، غیر منطقی به نظر می رسد.

مجله سخت افزار: به دلیل پایستگی دو وجهی در پردازنده های Ryzen Threadripper، این محصولات در ابتدا قادر به پشتیبانی از آرایش RAID در حافظه های NVME نبودند؛ در همین حال فشارهایی که از سوی منتقدان به AMD وارد شد، حاکی از آن بود که یک پلتفرم HEDT بدون ویژگی NVME RAID، غیر منطقی به نظر می رسد.
پرواز با سرعت 28 گیگابایت در ثانیه!
به همین علت AMD نیز طی اعلام قبلی خود، در تاریخ 25 سپتامبر اقدام به ارائه یک بروزرسانی سطح BIOS نمود که طی آن مادربردهای X399 نیز قادر به پشتیبانی از بوت رید NVME بودند.
پرواز با سرعت 28 گیگابایت در ثانیه!

و اما باز هم اورکلاکر آلمانی با نام Der۸auer دست به کار شده و با دریافت این آپدیت، آزمون سنگینی را بر روی مادربرد X۳۹۹ پیاده سازی کرده است. این اورکلاکر از مادربرد ASUS X۳۹۹ (احتمالا مدل ROG Zenith Extreme) و دو کارت توسعه ASUS Hyper M.۲ X۱۶ استفاده کرده است که بدین ترتیب تعداد ۸ درایو سالید Samsung ۹۶۰ PRO یا نسخه EVO را به سیستم معرفی کرده است. اگرچه مدل های سخت افزارها را نمی توان به طور ۱۰۰% و دقیق تشخیص داد، اما نتیجه نهایی جالب توجه است.
پرواز با سرعت 28 گیگابایت در ثانیه!

در نهایت، نرم افزار IOmeter سرعت بسیار بالای ۲۸۳۷۵.۸۴ مگابایت در ثانیه را نشان می دهد که به واقع بیش از ۲۸ گیگابایت در ثانیه است! پشتیبانی از قابلیت RAID خصوصا در درایو های NVME شاید برای بسیاری از سیستم های میانی یا همان Mainstream های خانگی مورد استفاده نباشد، اما قطعا در مدل های HEDT بدان توجه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج