۶۰۸۰۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتشار اولین جزئیات از وان پلاس ۶

شرکت وان پلاس در بهار سال جاری نسل جدید تلفن هوشمند پرچمدار خود را به نام وان پلاس ۵ با مشخصات رده بالا معرفی کرده است. حال به نظر می رسد کمپانی چینی قصد داشته نسل بعدی پرچمدارش را زودتر از موعد و با طراحی و مشخصات متفاوتی معرفی کند.

مجله سخت افزار: شرکت وان پلاس در بهار سال جاری نسل جدید تلفن هوشمند پرچمدار خود را به نام وان پلاس ۵ با مشخصات رده بالا معرفی کرده است. حال به نظر می رسد کمپانی چینی قصد داشته نسل بعدی پرچمدارش را زودتر از موعد و با طراحی و مشخصات متفاوتی معرفی کند.
انتشار اولین جزئیات از وان پلاس 6

تاکنون شایعات خاصی مربوط به این اسمارتفون منتشر نشد و حال نوبت به اولین اطلاعات این گوشی هوشمند رده بالا وان پلاس است. گزارش می گوید وان پلاس ۶ اوایل سال ۲۰۱۸ از راه می رسد.

در حال حاضر وان پلاس ۵ با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ به فروش می رسد اما وان پلاس ۶ به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی، صفحه نمایش ۶.۰ اینچی QHD، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و برخی ویژگی های دیگر مجهز است.

اطلاعات بیشتری دردسترس قرار نگرفته تا به آن پرداخت و امید می رود با دوربین دوگانه همراه شده و سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

به هر حال باید تا اوایل سال ۲۰۱۸ منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت. امید می رود شرکت چینی محصول موردبحث را در ژانویه سال جاری رونمایی کند، اگرچه جزئیات کافی دردست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج