۶۰۸۰۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتشار تصویر جدیدی از هواوی میت ۱۰ پرو

تنها اندکی پس از آنکه اپل در ماه سپتامبر آیفون های جدید خود را معرفی کرد، شرکت سازنده گوشی های هوشمند در چین، هواوی خبر از معرفی گوشی های جدید خود با فناوری هوش مصنوعی داد.

مجله سخت افزار: تنها اندکی پس از آنکه اپل در ماه سپتامبر آیفون های جدید خود را معرفی کرد، شرکت سازنده گوشی های هوشمند در چین، هواوی خبر از معرفی گوشی های جدید خود با فناوری هوش مصنوعی داد. در آخرین تیزر منتشر شده هواوی، میت ۱۰ را یک گوشی هوشمند معرفی نکرد. او ادعا میکند که میت ۱۰ یک ماشین هوشمند است. او می بیند، فکر میکند و یاد میگیرد، مانند ما، برای ما.
انتشار تصویر جدیدی از هواوی میت 10 پرو

گوشی های سری میت ۱۰ در اواخر مهرماه معرفی می شوند. ایوان بلس امروز تصویر جدیدی از گرانقیمت ترین مدل این گوشی منتشر کرد، که نشان میدهد میت ۱۰ پرو، با ۳ دوربین (۲ تا در عقب و یکی در جلو) عرضه خواهد شد. این تصاویر تأکید ویژه ای هم به قابلیت هوش مصنوعی (AI) به کار رفته در این گوشی دارد.

بلس در ماه گذشته اعلام کرده بود که این شرکت سه مدل میت ۱۰ را عرضه خواهد کرد: یک نسخه استاندارد، مین ۱۰ پرو و میت ۱۰ لایت. تصویر جدید با توجه به آنچه که ایوان بلس پیش تر در VentureBeat نوشته بود به نسخه Pro آن اختصاص دارد. گوشی دادای صفحه نمایش بدون حاشیه با نسبت ابعاد ۱۸:۹ است که با سه دوربین همراه خواهد بود. سنسور ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی در دوربین دوگانه عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی جای گرفته اند.
انتشار تصویر جدیدی از هواوی میت 10 پرو

تفاوت جزئی کوچکی بین نسخه Pro و Lite وجود دارد. به نظر میرسد که نسخه پرو در سه رنگ متفاوت (آبی تیره، مشکی و قهوه ای) عرضه می شود و دارای یک نوار پهن، روشن در قسمت بالای پشت گوشی می باشد. بلس معتقد است که طراحی این نوار برای متقارن نشان دادن گوشی است.

در تصویر پس زمینه گوشی در این عکس AI را مشاهده میکنید که نشان دهنده تأکید هواوی در استفاده از هوش مصنوعی در این گوشی است. AI چیزی است که هواوی ادعا میکند در آن پیشرو است و آن را در تیزر تبلیغاتی این شرکت مشاهده می کنید. در هر صورت باید برای درک درست از آنچه که هواوی در خصوص آن توضیح میدهد تا ۲۴ مهر، زمان رونمایی این گوشی ها منتظر بمانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج