۶۰۸۱۱۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

یک اتفاق تازه برای گلکسی نوت ۸

گوشی گلکسی نوت ۸ این روزها از برترین گوشی های هوشمند بازار است که دو مشکل اساسی دارد: یکی قیمت بالا و دیگری باتری که به سرعت شارژش را از دست می دهد. باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری این گوشی با توجه به امکانات گسترده چندرسانه ای آن، حتی برای یک روز استفاده هم کافی نیست!

فارس: گوشی گلکسی نوت ۸ این روزها از برترین گوشی های هوشمند بازار است که دو مشکل اساسی دارد: یکی قیمت بالا و دیگری باتری که به سرعت شارژش را از دست می دهد.
یک اتفاق تازه برای گلکسی نوت 8

به نقل از اسلش گیر، گلکسی نوت ۸ دارای یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری است که با توجه به امکانات گسترده چندرسانه ای این گوشی حتی برای یک روز استفاده هم کافی نیست.

شرکت زرو لمون برای حل این مشکل یک قاب اختصاصی برای گوشی یادشده عرضه کرده که اسلیم پاور نام دارد و مجهز به باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری است. بنابراین با استفاده از قاب یادشده عملا ۱۱۵ درصد به عمر باتری گوشی یادشده اضافه می شود.

این امر بدان معناست که با استفاده از قاب یا کیس یادشده می توان از این گوشی برای ۷۵ ساعت پخش موسیقی و ۲۴ ساعت مشاهده مداوم ویدئو استفاده کرد. این ارقام در صورت استفاده از قاب خود گوشی به ترتیب تنها ۴۷ و ۱۶ ساعت هستند.

چراغ ال ای دی طراحی شده برای این قاب مدت زمان باقیمانده از باتری را به کاربر نشان می دهد تا در زمان نزدیک شدن به اتمام باتری کاربر آن را به برق متصل کند. البته قاب یادشده باعث افزایش قابل توجه ضخامت این گوشی از ۸.۶ میلیمتر به ۱۹.۰۵ میلیمتر می شود. قیمت این قاب ضدضربه که به زودی روانه بازار می شود ۸۰ دلار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج