۶۰۸۲۶۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

راه اندازی سامانه شناسه دار کردن متکدیان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سامانه کشوری شناسه‌دار کردن و ساماندهی متکدیان به زودی راه اندازی می شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از استانداری هرمزگان، منصور اخلاقی پور در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان، اظهار داشت: در شهریور ماه سال جاری یک دوره آموزشی توسط وزارت کشور برای کارشناسان امور اجتماعی استانداری‌های هشت استان درگیر با معضل متکدیان برگزار شد که پیرو آن سامانه کشوری شناسه‌دار کردن متکدیان به زودی در بندرعباس راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: با این سامانه سراسری که تحت وب عمل می‌کند، می‌توان چرخش و مهاجرت متکدیان را در استان‌های مختلف رصد و تصمیمات مناسب را در مورد این افراد اتخاذ کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه در این طرح از تجهیزات دقیقی همچون اسکنر عنبیه چشم، اسکنر اثر انگشت و دوربین استفاده می‌شود احتمال خطا در شناسایی بسیار کاهش یافته و می‌توانیم به تجزیه و تحلیل دقیقی دست یابیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان در ادامه به تجربه دیگر استان‌ها در بحث ساماندهی متکدیان اشاره و خاطر نشان کرد: طبق رصد صورت گرفته توسط اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان تمامی استان‌هایی که توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند، کار جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان را از صفر تا صد به یک سازمان مردم نهاد واگذار کرده‌اند.

اخلاقی پور ادامه داد: همواره تاکید شده که حلقه حمایت گری اجتماعی باید به صورت مردمی و داوطلبانه صورت گیرد و حل مشکلات اجتماعی عزمی همگانی و مردمی می‌طلبد و در این زمینه نیز مشارکت سازمان‌های مردم امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی تاکید کرد: فرهنگ‌سازی برای عموم مردم در زمینه نحوه برخورد با متکدی و عدم اقدام به کمک‌های بی‌هدف به این افراد یکی از مباحث مهمی است که می‌بایست دستگاه‌های فرهنگی احساس مسئولیت کرده و به آن ورود کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      واقعا چنین اندیشه و تفکراتی جای تاسف دارد جناب وقتی شما سیستم و شناسه برای متکدی راه اندازی کنید یعنی اینکه به فکر ریشه کنی فقر که نیستید هیچ بلکه حامی فقر زایی هم هستید مدیران اجرایی کشور چون بر اساس تجربی وارد عرصه ها می شوند شنیدن چنین اهانت هایی هم تعجب ندارد و تیتر کردن رسانه ها برای چنین اخبار نشان پایین بودن از درک واقعیات خبری و بی سوادی است خواهشا رسانه ها از خودشان حذف لابی و پارتی را شروع کنند و از نیروهای متخصص تری بهره گیرند

    • بدون نام

      یعنی اگر کسی نداشت باید بمیره واقعا؟!!!

    • محمدرضا بختیار

      نه منظورم این نبود که کسی نداشت بمیره منظورم این بود که دولت سیره امام علی (ع)که شبانه بر در خانه مسکینان طعام می برد را در پیش گیرند نه بورژوازی اداری و تخصیص منابع به یک طرح غیر معقول و ریختن آبروی مردمانی که محتاج نان شب خود هستند معقولانه تفکر کنید

    • تنها

      بدبختا از گشنگی بی کسی دیگه خدا کسی به این درد دچار نکنه بخدا درده سخته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج