۶۰۸۴۱۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

درخواست تجدیدنظر در احکام فعالان اصلاح‌ طلب

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) هیات رئیسه فراکسیون گفت که اعضای فراکسیون امید ضمن انتقاد به احکام صادره برای فعالان سیاسی اصلاح طلب خواستار تجدید نظر در این زمینه هستند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) هیات رئیسه فراکسیون گفت که اعضای فراکسیون امید ضمن انتقاد به احکام صادره برای فعالان سیاسی اصلاح طلب خواستار تجدید نظر در این زمینه هستند.

بهرام پارسایی اظهار داشت: جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) هیات رئیسه فراکسیون امید به ریاست دکتر عارف برگزار شد و در این جلسه موضوع صدور احکام چند تن از فعالان سیاسی اصلاح طلب مورد بررسی قرار گرفت. به اعتقاد ما احکام صادره بیش از آنکه جنبه قضائی داشته باشد، جنبه سیاسی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور در شرایط فعلی نیازمند انسجام و همدلی است، درخواست ما از قوه قضائیه این است که نسبت به تجدید نظر در احکام صادره اقدام کند.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین یادآور شد: از نظر ما این سیاست غلطی است که اصلاح طلبان همواره باید با تهدید مواجه شوند و این سیاست غلط باید تغییر کند.

وی همچنین گفت که موضوع تغییرات در وظایف اعضای هیات رئیسه و همچنین تغییرات اساسنامه این فراکسیون در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آنهایی که با شناسنامه اصلاح طلب وارد عرصه قدرت می شوند وبد کار شکنی می کنند باید سناسایی شوند و به مردم طرف دارشان معرفی تا دیگر به آنها در انتخابات رای داده نشود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج