۶۰۸۴۶۷
۸۸ نظر
۵۶۲۱
۸۸ نظر
۵۶۲۱
پ

سلفی ۴ جوان پس از آتش زدن دوست صمیمی‌

چهار پسر جوان پس از قتل دوست صمیمی‌شان با ضربه‌های ساطور و چاقو، او را به آتش کشیدند و از تمام این اقدامات خود فیلم گرفتند. پلیس مهاباد، متهمان را دستگیر و بازجویی از آنها را آغاز کرده است.

جام جم آنلاین: چهار پسر جوان پس از قتل دوست صمیمی‌شان با ضربه‌های ساطور و چاقو، او را به آتش کشیدند و از تمام این اقدامات خود فیلم گرفتند. پلیس مهاباد، متهمان را دستگیر و بازجویی از آنها را آغاز کرده است.
سوم مهر امسال، یکی از چوپان‌های مهاباد با جسدی سوخته کنار جاده روبه‌رو شد و به پلیس خبر داد. با حضور ماموران در محل، جسد به پزشکی قانونی منتقل و شناسایی هویت او آغاز شد.
سلفی 4 جوان پس از آتش زدن دوست صمیمی‌
همزمان خانواده‌ای نیز با مراجعه به کلانتری از مفقود شدن پسر 19 ساله‌شان به نام صادق خبر دادند و گفتند: «صادق دیشب همراه چهار نفر از دوستانش سوار خودروی پراید شد و از خانه بیرون رفت. آنها هم دانشگاهی و از دوستان چندین ساله هم هستند.»
پس از تشخیص هویت مشخص شد، جسد سوخته متعلق به صادق است.

با کشف این سرنخ، بازداشت متهمان به جریان افتاد و آنها در عرض 24 ساعت از سوی پلیس دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به قتل صادق به‌دلیل اختلافات شخصی اعتراف کردند.

همزمان با دستگیری متهمان، فیلمی از صحنه قتل پسر جوان به‌دست آمد که در آن متهمان از صحنه قتل و آتش زدن مقتول فیلم گرفته بودند.
صادق دانشجوی حسابداری بود و یک خواهر کوچک‌تر از خود دارد. یکی از بستگانش که فیلم لحظه قتل و آتش زدن او را دیده، درباره جزئیات حادثه گفت: «هر چهار پسری که دستگیر شده‌اند بین ۱۸ تا ۲۰ سال دارند و همیشه در دانشگاه و بیرون با صادق بودند. آنها شب حادثه، صادق را به بهانه تفریح سوار پراید کردند و با هم به چند کیلومتری مهاباد رفتند اما در یک لحظه با ساطور و چاقو او را مجروح کردند و صبح روز بعد نیز در حالی‌که هنوز نفس می‌کشید با بنزین آتشش زدند.»
سلفی 4 جوان پس از آتش زدن دوست صمیمی‌

او درباره محتوای فیلمی که متهمان از صحنه قتل و سوزاندن تهیه کرده‌اند نیز گفت: «فیلم حدود 15 دقیقه است و چندبار قطع و وصل می‌شود. اولین ثانیه‌های آن نیز صادق را در حالی‌که سرش زخمی است و به حالت تقریبا بیهوش در صندلی عقب ماشین نشسته و سرش روی بالشتک خودرو افتاده، نشان می‌دهد. متهمان خیلی خونسرد و آرام هستند، صدای ضبط خودرو را بلند کرده‌اند و ماشین هم در حال حرکت است. آنها دستکش سفید دارند و به صورتشان نیز ماسک زده‌اند.»

وی افزود: «فیلم لحظه‌ای قطع می‌شود اما در شروع دوباره می‌بینیم متهمان ماشین را به بیرون از شهر برده‌اند و در حال پیاده شدن از آن هستند. سپس با ساطور و چاقو ضرباتی به صادق می‌زنند. در این لحظه، صدای یکی از متهمان می‌آید که به دیگری می‌گوید برو تو هم بزن... داره بلند می‌شه...»
آشنای صادق، لحظه آتش زدن مقتول را نیز این‌گونه توضیح می‌دهد: «فیلم خیلی فجیع است و نمی‌توان براحتی به آن نگاه کرد. ثانیه‌های آخرش، صادق را در حالی‌که در آتش است، نشان می‌دهد. آنها بنزین ریختند و او را آتش زدند. در بخشی از فیلم دو نفر از متهمان را دیدم که دوربین را بالا می‌آورند و ـ به حالت سلفی ـ ژست می‌گیرند.»

به گفته وی، مراسم تشییع صادق روز جمعه در مهاباد برگزار شد و پدر و مادر او نیز با حضور در دادسرا، درخواست قصاص کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی درباره حادثه به میزان گفت: «سوم مهر امسال، جسد سوخته مجهول‌الهویه در جاده‌ای روستایی کشف شد و بلافاصله ماموران و بازپرس شعبه اول دادسرای مهاباد در محل حاضر شدند.»

توکل حیدری با بیان این‌که جسد متعلق به صادق، متولد 77 است، افزود: در این زمینه چهار نفر دستگیر شده‌اند که سه نفر از آنها به اتهام مشارکت در قتل عمد با قرار بازداشت موقت و یک نفر دیگر هم به اتهام معاونت در قتل عمد با قرار وثیقه به زندان معرفی شدند.» وی با بیان این‌که تحقیقات تکمیلی درباره انگیزه متهمان ادامه دارد، افزود: «هر سه متهم به قتل، به انجام اعمالی که منجر به قتل شده اعتراف کرده‌اند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      یا اکثر امام زاده ها ملت دیگه رد دادن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شك نكنيد چيزي مصرف كردن مگرنه هيچ حيواني تحمل سوختن هم نوع خودش را نداره چه برسه به انسان

    • دزفول

      بنظر من داعش باید بیادایران دوره ببینه....

    • مهدی

      این نهایت قساوت ونامردیه..آنچنان که امام علی فرمود درآخرالزمان مردم به قساوت قلب ودلمردگی دچارخواهندشد..

    • امیرعلی پرسپولیسی

      تف به ذاتتون

    • امیر

      اینی که گفتی فیلم بود تعریف کردی یا واقعیت اینا چی میزنن فازشون اینقد سنگینه

    • بدون نام

      فیلم شبکه چند بود گفتی?

    • بدون نام

      عمق فاجعه..فک کردم تو خارج این اتفاق افتاده

    • بدون نام

      این همه قصاوت و بیرحمی نشانگر دست پخت ما در تربیت نسل آینده است . جامعه آرمانی و اسلامی این است ؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا تربیت ماهواره و فیلمها و بازیهای خشن .

    • بدون نام

      خدا به پدر ومادر وعزیزان ان جوان صبر بدهد این جوانان نا جوان مرد مطمعنا درس " شیطان پرستی رو خوب یاد گرفتن باید ریشه شیطان پرستی را خشک کرد کلاس های مختلف وکار های حیوانی وخوردن خون ونجاسات وغیره انجام می

      دهند دست به انواع جنایت می رنند واسمش هم گذاشتن کلاس مدل لبلس ناخن ها قیافه اجق وجق اینها نقشه نا بودی جوانان بعد از اعتیاد است مراقب فرزندانمان باشیم حکم همه انها اعدام ولی اول اموزش دهندگان باید اعدام شوند

    • بدون نام

      خدا به خانوادش صبر بده امیدوارم فیلمش پخش نشه و خانوادش هیچ وقت فیلم رو نبینند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا نعلت بکنه نامردارو

    • بختیار

      واااااااااااااااااااااای مگه میشه!!!!!

    • بدون نام

      این چهار انگل روباید آتش زد تنها راه چاره

    • بدون نام

      در قساوت و سنگدلی این جوان ها چه کسانی مقصرند؟

    • بدون نام

      اختلافات شخصی با یکی دونفر نه چهار نفر مطمئنا چیز دیگه ای بوده

    • ایرانی

      از داعش چه توقعی داریم؟؟خدا بفریاد همه ی ما ایرانیا برسه،چه درپیش داریم خدا میدونه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داعش بی شرف باید بیاد از این انگل ها درس بگیره شیطان هم به پاشون نمی رسه این ها رو با قاتل ستایش رو وامثال شان را در گودالی ریخته بدست خانواده های قربانی اتش بزنند جامعه از وجودشان پاک بشه کثافتها

    • بدون نام

      یا خدا قربونت برم پناه میارم به خودت
      بین خوندن این خبر ناخودآگاه از جام بلند شدم فقط گفتم یا خدا و دور خودم گشتم نمیتونستم بشینم و ادامه اش رو بخونم از روی تیتر احساس میکردم قراره یه خبر از یه کشور خارجی رو بخونم باور کنید هنوزم منگ هستم نمیدونم چی بگم
      تو اون خبر تولد (شیاطین جلگه وحشت ) یه عده به خاطر بی دقتی از گرفتن تولد تو ماه محرم انتقاد کرده بودن ولی متاسفانه هیچکس نمیگه کشتن یه جوان با وضعیت فجیع تو ماه محرم آخه چرا شما ها که دست شمر و یزید و حرمله رو از پشت بستین شاید میخواستین صحنه ظهر عاشورا رو تو این زمان به تصویر بکشین اگر قراره عزا داری کنیم باید اعزای امروز جامعه رو به پا کنیم اگه قراره لعن و نفرین کنیم باید این شمر ها و حرمله های امروزی رو روزی هزار بار لعن و نفرین کنیم اینها یزید و شمر و حرمله ای امروز هستن وای خدا به چه روزی افتادیم چرا ؟
      چقدر مظلومانه این پسر به دست 4 تا نارفیق به قتل رسیده
      سرم درد گرفت نفسم داره بند میاد خدایا خودت کمکون کن خودت از شر شیطان و عواملش نجاتمون بده یا خدا ...

    • جواد مشهدی

      گفته میشود گروه تروریستی داعش بعد از خواندن خبر فوق،اعلان اتش بس کرده و رسما پایان خود را اعلام کرد.. ضما به گفته شاهدان،ابوبکر البغدادی سرکرده گروه داعش بعد از خواندن خبر ایتقدر با تسبیح زده تو سر خودش تا جان به جان افرین تسلیم کرده...

      پاسخ ها

      • نیلوفر

        الکی یاجدی بود حالا گفتی خدایش

      • نیلوفر

        جدی اقا جواد

      • از دیار کوروش بزرگ

        داعش با دشمناش هم چنین کاری نکرده ونخواهد کرد

    • بدون نام

      باید علت این قتل مشخص بشه

    • بدون نام

      اگر 4 نفر اعدام نشن وضع خیلی خراب میشه ،،فقط در ملا عام،،،،

    • بدون نام

      خدا ازشون نگزره ایشالا زدن جون مردما کشتن مادر پدرشا داغدار کردن ایشالا که ب بدترین شکل ممکن مجازات بشن تف به همچین ادمای پست حیونی

    • بدون نام

      دیگه اصلا نمیشه رفت اخبار حوادث خوند،
      خدا عاقبت همه رو ختم بخیر کنه.

    • کوروش. شیری.

      بدون درنگ چهارتا متهم به طرز فجیع کشته بشن. مثلا یکی یکی بندازنشون جلو سگ هار .دوباره ناخناش را بکشی.دستاشون راقطع کنن. با دریل بدنشون را سوراخ سوراخ کنن وصد شکنجه دیگر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو از اونا ترسناکتری

    • بدون نام

      وقتی تو زندگی‌ها مون نقش دین و خدا و آخرت کم بشه آخرش اینه.

    • بدون نام

      چه دانشگاهی چه مدرسه ای ! اینا اگه توو طویله زندگی می کردن و درس از حیوانات نجیب و مظلوم و زحمت کش می گرفتن حالو اوضاعشون بهتر بود براستی تحصیلکرده و آینده ساز ایران اینها هستند؟ این توحش و قساوت هرگز در حیوانات وجود ندارد چه رسد به اشرف موجودات ! مسئولینی که متولی آموزش و ارتقا مردم به سمت اهداف متعالی خلقتید ببینید چه بر سر این مردم نادان و لجام گسیخته آوردید ! آیا در پیشگاه خدا نباید پاسخگو باشید ؟ ....

    • بدون نام

      یا خدا مگه میشه چند جوان بیست ساله اینقدر شقی القلب باشن.خدا لعنت کنه پدر مادرهایی که فقط بچه درست کردند.حتی اعدام هم برای‌ همچین حیواناتی کم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی این خبرها را میخوانم دیوانه میشم از دست این همه از خدا بیخبر

    • ی آدم معمولی

      مگه میشه؟؟؟؟!!!!
      هنگ کردم!!!!!!!!
      ی ربعه خبر رو خوندم اما هنوز تو همین صفحه ام و دارم عکسشو نگاه میکنم و فکر میکنم که بیچاره چیکار کرده این بلا رو سرش آوردن!!!!

    • بدون نام

      ایران تبدیل شده به کشور وحشی .!!هرروز صدها اتفاق تو هرشهربزرگ و کوچکی جنایت میشه!! کدوم کشور غربی تا این حد جنایت میشه.ادعای مسلمونی هم داریم!!! یکی مثل حججی رفت تا این انگلها بمونن.هرچی اعدام میکنن بازم روزبه روز مثل علف هرز آدمای کثیف و قساوت قلب داره سبز میشه که ؟!!!

    • نیلوفر

      خدا ازشون نگذره چه دلی دارن این وای خدا بعد هم سلفی میگیرن و ژست هم میگیرن وای خدا مطمعننم اینا یه چیزی مصرف کردن الکی که نیس اتش بزنن و باچاقوبزنن بدبخت و بکوشن من که شوکه شدم چه دلی داشتین کثافتااااا ایناروباید اتیش بزنن که خانواده اون پسره که فوت شده یکم ازغمشون کم بشه خداااا ازتون نگذره کثافتااااااا چه راحت شده ادم کشتن خدا به دادمون برسه هیجااا دیگه امنیت نداریم توایران ماعیب داعش ومیکردیم بعد میبینم اینا ازداعش بدترن تف به ذاتشون خدابه خانواده شون صبربده

    • بدون نام

      یا ابوالفضل العباس ،انسان زنده ،زنده آتشش بزنی و با ژست سلفی بگیری،ای خدا ،جامعه ما چرا این چنین شده،وعجل فرجهم

    • الهه

      به نظرم باید همونطور که اون جوون بیچاره رو کشتن، به دست خانوادش کشته بشن
      دلم آتیش گرفت
      حیوان اینکار رو با همنوعش نمیکنه

    • مهدی محمدی

      خدا لعنتشان کنه اینا دیگه چه جانوراین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازاین جونورا زیاد تر هم می شه وقتی می بینند وکیل قاتل ستایش چه؛ جاده خدا برای فرار از اعدام می ده اگر همه قسمتها بدون اینکه فرقی: بگذارند مثل قضیه نظام پزشکی هر چیزی که به پزشک مربوط میشه انگار تافته جدا بافته شده ریش و قیچی دست خودشون بکشن معلول کنند باقصور صد در صد عمد کسی نمی تونه بگه بالا چشمتون ابروه این جور هبچ کجا نباید باشه وهمه جا با زرسی از داد گستری نطارت داشته باشند پرونده پزشکی بیمار معلول شده چهار ماه بایگانی می شه؟ بعد رییس بگه مامورم و معذور قاضی گفته دادیار گفته هر وقت من گفتم بفرستید چرا اون دکتر های خاطی هم قاتل هستند باید درست و قاطع عمل کرد همه از قانون حساب ببرن

    • بدون نام

      ....چ قد جنایت چ قد بی وجدانی و نامردی تا کی دیگه شدیم ی مشت خونخوار افتادیم ب جون هم وفتی این خبرا رو میخونی ب خودت میگی برم با گرگای بیابون دوست و رفیق بشم خیلی بهتره تا این ادما.داریم ب کجا میریم.خدایا فقط تو میتونی کمکمون کنیو بس.

    • مهدی محمدی

      خدا لعنت شان کنه اینا دیگه چه جانوراین

    • بدون نام

      تف به شرف آدمهای ایجور لعنت لعنت چه جوون حیفی بخدا

    • بدون نام

      بابا لامصبها این چی بود گفتی فیلم بود؟!.. همین جونها تو همین سنها تربیت شده نسل قبل تو جبهه ها چیکار میکردن الان چی شده با این قصاوت.. خدایا یه نگاه کن ما رو.....

    • احسان

      این فیلم نیست متاسفانه حقیقت داره،با ساطور و قمه زدنش و زخمیش کردن و تو جاده انداختنش تا سپیده دم باز رفتن سراغش دیدن هنوز زنده ست بعد از کلی فحاشی ک لعنتی تو هنوز زنده ای و این حرفا،،باز بنزین روش ریختن و اتیشش زن و از تمام این کاراشون فیلم گرفتن،،من جسد سوخته اش رو دیدم خیلی خیلی خیلی وحشتناک بود خدا ب خانواده ش فقط صبر بده بحق امام حسین،،

    • بدون نام

      چقدر چهره مظلومی داره چقدر جونه من یکی که اشکم درامد واقعا نمیدونم در برابر این همه نامردی چی بگم الهی بروز سیاه بشینن بیچاره خانواده پسره چطور تحمل میکنن خدا بهشون صبر بده

    • ستایش

      یاحضرت عباس اینا دیگه چجور ادمی بودن بخدا از وقتی این خبرو خندم مغزم هنگ کرده مگه میشه نامردی سنگدلی تا این حد برپدر مادرشون لعنت که همچین بچه های تربیت کردن دلم اتیش گرفت خدایا خودت به خانوادش صبر بده

    • گلرخ

      چقدر بعضی از مردم کثیف هستند

    • محمد

      باید این دو پسر رو بدی داعش اونها خوب می دونن چیکارشون کنن

    • ن

      کاربر ۱۶:۰۶ -لعنت کنه -درست بنویس خواهشا

    • بدون نام

      در صورتی جرم وجنایت کم میشه که همون جوری کشتن همون طور بکشیشون . اعدام الان یک امر عادی شده قابل توجه قاضیهای مملکتمون .خداوکیل حق هیچ کس رو ضایع نکنید فقط شما میتونید جلوی این کارهای کثیف رو بگیرید وجامعه رو امن کنید به همون طریقی اونو کشتن به همان طریق مجازات بشن

    • بدون نام

      قاضیهای محترم اصلا دلتون نسوزه چون فقط شما با حکمی که میدهید میتونید ایران را امن کنید باید اول با ساطور وچاقو حسابشون رسیده بشه بعد هم هنوز زنده هستن به اتش کشیده بشن اینجوری دگه کسی آدم نمیکشه اونم با این همه زجر .وای بر ما وکشور ما .ما داریم به کجا میریم وبه کجا میرسیم

    • بدون نام

      الهی قرآن نابودتون کنه که اینقدر نامرد وبیرحم نباشید میگفتیم زندان گوانتانامو .ولی مردم عادیمون بدتر از رییسهای زندان گوانتانامو شدن البته فکر نمیکنم اونها وداعش کارشون به این بیرحمی برسه خدا لعنتتون کنه الهی خیر نبینین نامردای کثیف لجن .اجنیها .باید بدنشون دست خانواده مقتول .چون اونهاین که تمام عمرشون زجر میکشن

    • هلنا

      دلم درد گرفت .خدا لعنتشون کنه اخه چرا میخواستن چی بگن

    • بدون نام

      قاتلهای بنیتا هم باید داخل همون ماشین میگذاشتن از تشنگی بمیرن ولی حیف صد حیف یک ثانیه اعدام تموم شد ورفت ولی در صورتی اون طفل معصوم چند روز تشنگی کشید و از گریه زبانش از حلقش زد بیرون .اینها چطوری قضاوت میکنن .خودشون فکر نمیکنن انشالله این دفعه مثل همون عملی با بچه مردم کردن باهاشون بکنن

    • بدون نام

      مگه میشههههههه
      خدایا ....

    • AMIR SPORT

      ناموسیہ قضیہ ب احتمال زیاد امابازم چقداینا دیونن کرم از خود درختہ

    • بدون نام

      اعدام باید گردنند -_______-

    • مهدیس

      دیوانه خونس!!!!!!لعنت به ذاتشون

    • سحر

      خدایا چقد خبر آخه به کدوم گناه این جوون انقد با درد و زجر بکشن وای جیگرم خون شد برا پدر و مادرش وای چه داغی

    • آرشیدا

      چندماه پیش تو شهر ماهم یه جنایت فجیع مثل این رقم خورد4نفر یه پسر جوان رو حسابی با قمه وچاقو سوراخ سوراخ کردن وبعد انداختنش کف جاده سه چهار بار باماشین از روش رد شدن که موضوع اون ناموسی بود واین پسر با یک زن شوهر دار رابطه داشت برادرها وشوهر زن این بلا رو سرش آورده بودن کاش این بلا رو سر زنه هم می آوردن چون هردو مقصربودن......این فاجعه هم خیلی وحشتناکه خدایا جامعه داره به کدوم سمت میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس تو مشکلی با جنایت نداری فقط مشکلت اینه که چرا زنها رو تیکه پاره نمی کنند!!! زن ستیزی بدترین خشونت هاست.

      • نیلوفر

        ببین زن اگه پا نده هیچ مردی جرعت نزدیک شدن نداره پس باید اون زن کثافت و میگرفتن تیکه تیکه میکردن اخه تو که شوهرداری چرا میری باپسرمردم دوست میشی البته تقصیره زنه اس که پا میده به مرده وگرنه هیچ مردی نمیتونه نزدیک بشه من خودم زنم این چیزا رو خوب درک میکنم

      • بدون نام

        ببین تو زن ستیزی! مرد عقل و شعور و قوه تشخیص داره . نمیشه که همیشه به زنها بگن ناقص عقل، بعد این جور جاها همه تقصیرها گردن زن بیافته.با خشونت هم چیزی درست نمیشه .چاره خیانت طلاقه .میخواد زن باشه یا مرد .

      • بدون نام

        زن ضد زن البته زیاده ولی خیلی از مردهای زن ستیز هم با اسم زنانه کامنت می گذارند! این جور جاها زن بودن براشون تحقیر آمیز نیست مثل اینکه! یه جور عقده گشاییه دیگه!

      • محمد

        کاربر ارشیدا زن ستیز نیست، کلا خشونت طلب هست و برای زن هم مجازاتی مساوی مرد خواسته، این که ما چنین جنایتی بلکل مخالف باشیم درست هست اما این که فک کنیم زنها موجودات برتری هستن که نباید مورد خشونت قرار بگیرن اما مردا مهم نیستن، مرد ستیزی محسوب میشه که دقییقا باندازه زن ستیزی بد هست و نه سر سوزنی کمتر....معتقد به برابری جنسیتی با ید بود و نه برتری زنان

      • آرشیدا

        آقا یا خانم بدون نام عزیز خوب بود نظرمن روکامل میخوندی چه ربطی به زن ستیزی داره من گفتم هردو شون مقصر بود حق هردشون بود که بمیرن ....من با خانم نیلوفر کاملا موافقم تا یک زن پا نده یه پسر نمیتونه هرشب بره خونه اش درحالی که شوهر بدبختش نگهبانه تا یه لقمه نون حلال در بیاره اینکه شما میگین زن ستیز اگه به زن تجاوز یا دست درازی بشه اون مرد رو خودم ریز ریزش میکنم

    • شیرین

      جوونهای دسته گل مملکت پرپرشدن تا نسلهای بعد از بلا دور بمونن اونوقت نسلهای بعد اونا افتادن به جون همدیگه واقعا باید تاسف خورد اونا که این بودن ماشدیم نسل ادامشون ،وای به حال بچه هاونسلهای بعدی ما ،خدایا تورو به عزمتت قسم میدم به حرمت اسم اسلام که تو ممکت ماست نجاتمون بده خیلی مسیبت بزرگه ،خیلی میترسیم از آینده ی جوونامون وای برما ، وای برما که تو ایام حسینی تو مملکتمون این اتفاقهای میافته

    • اميد

      قصاص كنيد كه جوانان ديگر درس عبرت بگيرند و اين كارها را نكنند، و اينكه آنها ديگر خودشون هم زندگي خوبي نخواهند داشت همشون رواني ميشن و ميفتن به جون اطرافيان ، تورو خدا قصاص كنيد.

    • بدون نام

      باید به همون شکل که این جوان بدبخت کشتن درست مو به مو و همون شکل کشته و قصاص بشن . حالا اگه بعدا مخشون نزنن و بگن حیفن جوون هستن رحم کنید بخشش از بزرگانه و از این چرت و چرت ها ! کاش دل مادرش آروم بگیره ...

    • بدون نام

      حالا اگه یه اتفاق می افتاد ان طرف مرزها
      مثلا معلم از دست شاکرد کتک میخورد
      میرفتن کارشناس می اوردن موضوع را ریشه یابی میکردن
      ولی طوری رسانه های تصویری سکوت کردن که اصلا انکار ن انکار مردم مشکل دارن

    • بدون نام

      نیلوفر و آرشیدا میگم چطوره شماها برین کار نیمه کاره اون چهر نفر رو تموم کنید و زنه رو تیکه تیکه کنین

      زن و مرد نداره خشونت و توحش تو مغز تک تک ایرانی ها رخنه کرده کسی از این نوع قتل ها ناراحت نمیشه فقط متاسف میشن که چرا یه نفر رو این جوری کشتن یکی دوتای دیگه رو هم پیشنهاد میدن که با اونا هم همین کار رو بکنید اون وقت دیگه مشکلات حل میشه و همه به آرزو شون میرسن

      گیریم زنی خیانت کرد گیریم مردی خیانت کرد کجای دین کجای قران کجای اسلام به کسی این اجازه داده شده که با یه مجرم از هر نوعی که باشه همچین معامله بشه
      چرا برای مردم ما جنایت افتخار شده و جانی قهرمان چرا همه دنبال خشونت هستن و لذت میبرن از شنیدن همچین جنایت های غیر انسانی

      پاسخ ها

      • نیلوفر

        خب درسته حرف تون ولی اد م حرصش میگیره این خبرا رو میشنوه به قول دوستمون کسی که خیانت کرد فقط طلاق همین وبس ولی مملکت ماخودشون تصمیم میگیرن ادماش خودشون میرن میکوشن و میان والا من خودم زنم شوهرم چندبار خیانت کرد ولی خب بخشیدم ولی ادم نشد باز همونه منم زدم به بی خیالیییییی هیچ کاریشم نکردم مثل بقیه نیستم اهل خیانت کردنم نیستم ولی ببینید زنی که خیانت میکنه لابد یه چیزهای کم داره بعضی نمیدونن همیشه هم میگن تقصیره زنه اس مثل خودم که اومدم گفتم تقصیره زنه اس که خیانت کرد ووو ولی خدایش بعضی مردااهیچی کم ندارن من موندم چرا میرن خیانت میکنن اخه مگه زنت چش بوده ولی خدایش بعضی زنا میرن خیانت میکنن لابد یه چیزی کم دارن من خودم زن همسایه مونو دیدم خیانت کرد سوالش کرد اخه چرا میگه شوهرم با کسی دوسته منم میرم خیانت میکنم بهش که مساوی بشیم گفتمش اخه زن گیریم شوهرتوخیانت کرد اون خره توهم باید خرشی میگه اره دیگه هم رنگ جماعت شیم دیگه موندم مردم ما چشون شده خدا به دادمون برسه انشالله هرچه زودتر امام زمان ظهور کنه آلهی آمین البته بگم هاااا اینا همشم از بی ایمانی هم میشه گف که ایناااا اینکارررر ورو میکننن

      • نیلوفر

        ما که لذت نبردیم ولی خب درک کن ادم ناراحت میشه همیشه هم ازسره دل سوزی اینااااا حرفااارومیزنه اخه چرااااا این جوووون بدبختو. کشتن اخه چراااااا موندم شب وروز فکرم پیشه این پسره جووونه که کشتن والا من ازوقتی این برنامه اخبار ونصب کردم یه جوری فک کنم افسردگی گرفتم هرشب میام میخونم انگاری شده برام داستان والا بخدا انشالله دیگه هیچ جنایتی اتفاق نیوفته همه بگید آمین

    • افسوس

      چرا کشتندش؟ انهم با این بیرحمی ؟ انگار ادم هر چی دوست نداشته باشه راحتتره دشمناش کم میشند.....

    • علی

      فکر کنم در حالت عادی نبودن نباید زود قضاوت کنیم به احتمال 90%چیزی مصرف کردند و در حالت عادی نبودن

      پاسخ ها

      • نسیم

        یعنی چی که حالت عادی نبودن یعنی هر کی زهرماری استفاده میکنه باید به جون هم نوعش بیفته چرا قضاوت نکنیم اون مادر چی میکشه الان اون جوون چه زجری کشید تا صبح خیلی هم حالت عادی داشتن که صبح رفتن ببنن مرده یا نه بعدم اتیشش زدن

    • Hamid

      چقدر سنگ دل بودن!!!!

    • نرگس شاهی

      انسان های هستن شیطان صفت که مغزشون شست و شو داده شده

    • بدون نام

      باید اسید پاشی بشن زجر بکشن بعد سوخته بشن

    • نسیم

      یعنی چی که هرکی راحت پاشه بیاد جوون مردم بکشه بعد بگه حالت عادی نداشتیم خصومت بوده بهتر این چهار نفر مثل خود اون اول با چاقو و ساتور پاره بشن بعد هم اتیششون بزنن تا عدالت کاملا برقرار بشه چون اعدام که اینا زجر کش نمیشن اون بیچاره تا خود صبح زجر کشیده بعدشم اتیشش زدن لعنت خدا برشما چهار تا ملعون

    • نیما عباسی ارومیه

      اللهم يغفر له ويغفر خطاياه، بل هو شاب نظيف.
      من در سرزمینی زندگی میکنم که بعضی از مردمانش بویی از انسانیت نبرده اند.
      خدابیامرزتش...

    • ظریف

      مواظب جوانهایتان باشید که با کی دوسته مخصوصا جوانهای دهه 70,80که واقعا غیر قابل پیش بینی هستند. خدا به خانودش صبر بده

    • سید

      اگر بگیم این فضای مجازی و این شبکه های ماهواره ای این بلا رو سر جوونهلی ما اوردن،جواب میشنویم که شما عقب مونده اید

    • سارا

      تک تک این جانیارو باید در ملاعام اعدام کرد...اعدام کمترین مجازات...خدا به دل پدر و مادر و خواهر مقتول صبر بده

    • بدون نام

      تو این دوره چرا مردم روانی شدن عجبه هر چه زنده بمونیم عجایب میبینیم خدایا بهمون رحم کن جونای دهه ۷۰ همشون روانیین باید خونواده ها با مهر وسیاست بچه ها را مهار کنند

    • Sadegh

      من نمیدونم چرا اینارو اعدام نمیکنن ظاهرا باید خانواده مقتول تفاضل دیه رو به حساب دولت پرداخت کنه که حدودا ۴۰۰میبیونه بعدا اعدام بشن اوناهم که همچین پولی ندارن الان باید چیکار کنن این چه قانونیه اخه ب نظر من اینارم باید زنده زنده اتیش زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج