۶۰۸۵۲۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

این آلمانی با بقیه فرق دارد؟

در مورد مربیان آلمانی هم این کلیشه های نژادی یا ملیتی هست. فکر می کنیم همه مربیان آلمانی مثل هم هستند. فکر می کنیم همه مربیان کروات مانند هم رفتار می کنند. فکر می کنیم همه مربیان پرتغالی به یکسان می اندیشند و رفتار می کنند.

ورزش سه: در مورد مربیان آلمانی هم این کلیشه های نژادی یا ملیتی هست. فکر می کنیم همه مربیان آلمانی مثل هم هستند. فکر می کنیم همه مربیان کروات مانند هم رفتار می کنند. فکر می کنیم همه مربیان پرتغالی به یکسان می اندیشند و رفتار می کنند. اگر فکر می کنیم که آلمانی ها همه یک شکل هستند؛ یعنی خشک و ماشینی و منظم هستند و اصول کاری خود را فدای چیزی نمی کنند، احتمالا از دسته همان گزارشگرانی می شویم که در دهه ۷۰ کلیشه ساده ای برای توصیف فوتبال کشورهای دنیا داشتند. در نظرشان کشورهای خاور دور همه تند و سریع بودند و مدافعان ما در برخورد با مهاجان سرعتی شان دچار مشکل می شدند یا تیم های عربی با وقت تلف کردن بازی می کردند یا فوتبال اروپای شرقی نوعی از فوتبال ماشینی و گروهی بود که در آن خلاقیتی دیده نمی شد.

کلیشه بندی کردن کشورها و محدود کردنشان به اینکه تنها در قواره های ذهنی ما جای بگیرند احتمالا بخشی است از مشکل سنتی بودن که مانع از درک پدیده های چون جهان وطنی بودن می شود. این روزها مربیان و بازیکنان فوتبال نه به سبک سنتی کشور خود که به سبک جهانی بازی می کنند؛ چرا که در خیال یا واقعیت می خواهند مانند بازیکنی از منچستر یا چلسی یا بارسا یا رئال باشند.

در مورد مربیان آلمانی هم این کلیشه های نژادی یا ملیتی هست. فکر می کنیم همه مربیان آلمانی مثل هم هستند. فکر می کنیم همه مربیان کروات مانند هم رفتار می کنند. فکر می کنیم همه مربیان پرتغالی به یکسان می اندیشند و رفتار می کنند.

در مورد شفر آلمانی، باید از همین حالا بگوییم که این مربی باتجربه انگار درس هایش در مستطیل سبز را به خوبی یاد گرفته. او برخلاف بقیه آلمانی هایی که تجربه کرده بودیم، ذهن بازتری نسبت به معادلات اجتماعی در خاورمیانه دارد. دو تصمیم دوراندیشانه او در بدو ورود بازی را به سود او رقم زده و مقاومت های ابتدایی در بدو ورودش را به حداقل رسانده.

ابتدا تاکیدش بر اینکه با خود دستیاری به ایران نمی آورد و حتما از دستیار ایرانی استفاده می کند. همین امر باعث شد تا کمیته فنی به سرعت با جذب این مربی خارجی موافقت کند و بلافاصله هم نام اعضای این کمیته به عنوان دستیاران او مطرح شود. تصمیم دومش در ارسال پیغامی مستقیم برای جباری و رحمتی بود که البته بدون ذکر نام صورت گرفت. او اعلام کرد برایش مهم نیست در مورد بازیکن ها چه حرف هایی بر زبان می آید و ملاکش آمادگی بازیکن در تمرینات است. همین دو تصمیم در کوتاه مدت کمک می کند تا هم میزان مقاومت ها کاسته شود و هم اینکه جوی آرامی جریان داشته باشد که برای استقلال حکم کیمیا را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اينم دمشوميذاره کولش والفرار

    • مزدا

      حرفهای قشنگ رو که همه بلدن ولی مشکل بزرگ افتخاری وسطح فکرشه که نابودگره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج