۶۰۹۷۰۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

زندگی هیو هفنر روی پرده سینما

«جرد لتو» در نقش ناشر مجله «پلی‌بوی»

هیو هفنر تاجر امریکایی و ناشر مجله معروف «پلی‌بوی» درست یک هفته پیش (۲۷ سپتامبر) در سن ۹۱ سالگی از دنیا رفت و حالا قرار است جرد لتو ۴۵ ساله نقش او را بر پرده سینما ایفا کند.

آی ‌سینما: هیو هفنر تاجر امریکایی و ناشر مجله معروف «پلی‌بوی» درست یک هفته پیش (۲۷ سپتامبر) در سن ۹۱ سالگی از دنیا رفت و حالا قرار است جرد لتو ۴۵ ساله نقش او را بر پرده سینما ایفا کند. هفنر در سال ۱۹۵۳ مجله «پلی‌بوی» را منتشر کرد و و به یکی از چهره‌های پیشرو امریکا در زمینه آزادی‌های فردی تبدیل شد. فیلم زندگی این شخصیت به کارگردانی برت رتنر مقابل دوربین می‌رود.
«جرد لتو» در نقش ناشر مجله «پلی‌بوی»

رتنر ۴۸ ساله تهیه‌کنندگی سریال «فرار از زندان» و همین‌طور کارگردانی مجموعه فیلم‌های «ساعت شلوغی»، «مردان ایکس ۳» و «سرقت از برج» را در کارنامه دارد. او درباره همکاری با بازیگر نقش «جوکر» در فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحاری» گفته است: «جرد از دوستان قدیمی من است. وقتی شنید من امتیاز ساخت فیلم زندگی هف را دارم خودش پیشنهاد داد نقش او را بازی کند، چون دلش می‌خواهد این شخصیت را درک کند. و من عمیقا باور دارم جرد از پس ایفای این نقش برمی‌آید. او یکی از بازیگران بزرگ حال حاضر است.»

«هالیوود ریپورتر» از آغاز پیش‌تولید این پروژه سینمایی خبر داده است. رتنر در مقام کارگردان و تهیه‌کننده فیلم زندگی هفنر از سال ۲۰۰۷ در صدد ساخت این پروژه بوده که هر بار بنا به دلایلی به تعویق افتاده است. امتیاز ساخت این پروژه سینمایی ابتدا به استودیوی یونیورسال تعلق داشت اما بعد از منقضی شدن تاریخ آن قرارداد، جری وینتروب به نمایندگی از استودیوی برادران وارنر امتیاز فیلم را خریداری کرد. بعد از مرگ وینتروب در سال ۲۰۱۵، امتیاز فیلم زندگی هفنر بالاخره به خود رتنر و کمپانی‌اش رسید.

آوریل گذشته، رتنر از لتو دعوت کرد تا در مراسم نمایش سریال مستند «پلی‌بوی امریکایی: داستان هیو هفنر» که از سوی استودیوی آمازون به مناسبت تولد ۹۱ سالگی هفنر آماده شده بود، شرکت کند. رتنر ابراز امیدواری کرده بود بتواند لتو را به هفنر معرفی کند اما به دلیل شرایط نامساعد جسمی هفنر این امکان مهیا نشد. با این حال، رتنر دلواپس این موضوع نیست. فیلمساز ۴۸ ساله در این‌باره تاکید کرد: «به قدر کافی فیلم آرشیوی از هف به جا مانده که جرد می‌تواند هر قدر اطلاعات لازم دارد با تماشای آن فیلم‌ها به دست بیاورد.»

لتو فیلم علمی-تخیلی «بلید رانر ۲۰۴۹» ساخته دنی ویلنوو را آماده اکران دارد که تا دو روز آینده (ششم اکتبر) در سینماهای امریکای شمالی به نمایش درمی آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به هیو هفنر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج