۶۱۰۶۹۴
۵۰۵۸
۵۰۵۸
پ

انیمیشن «برگری باب» سال ۲۰۲۰ اکران می شود

ممکن است که ما دیگر شاهد فیلم Simpsons Movie «فیلم سیمپسون‌ها» نباشیم، ولی می‌توانیم در سال ۲۰۲۰، به تماشای فیلم Bob’s Burgers «برگری باب» بنشینیم.

سینما گیمفا: ممکن است که ما دیگر شاهد فیلم Simpsons Movie «فیلم سیمپسون‌ها» نباشیم، ولی می‌توانیم در سال ۲۰۲۰، به تماشای فیلم Bob's Burgers «برگری باب» بنشینیم. انیمیشن محبوب طرفداران شبکه‌ی فاکس (FOX)، یعنی انیمیشن سریالی Bob's Burgers، قرار است تا به یک فیلم تبدیل شود و خانواده بلچر (Belcher) را در سال ۲۰۲۰، در سینما به تصویر بکشد.
انیمیشن «برگری باب» سال 2020 اکران می شود

هنوز زمان زیادی نگذشته است که انیمیشن سریالی Bob's Burgers موفق به کسب جایزه امی (Emmy) شده است؛ اکنون این موضوع مورد تایید واقع شده است که، فیلم انیمیشن این سریال (که هنوز عنوان آن مشخص نیست) قرار است تا در تاریخ ۱۷ جولای سال ۲۰۲۰ در سینماها منتشر شود. به‌طور طبیعی، هنوز خیلی زود است که اطلاعات جزئی راجع به این فیلم را در اختیار داشته باشیم، ولی با این حال، لرن بوچارد (Loren Bouchard) که کارگردان این سریال است، درباره‌ی این فیلم توضیحاتی داده است؛ شما در ادامه می‌توانید سخنان لرن بوچارد را بخوانید:

ما خیلی هیجان‌زده هستیم تا فیلم برگری باب را بسازیم. ما می‌دانیم که در این فیلم باید تمام نکاتی که تاکنون برخی از طرفداران را اذیت کرده است حذف کنیم، ولی در کنار آن، باید این فیلم را طوری بسازیم که برای تمام افرادی که حتی تا به حال این سریال را تماشا نکرده‌اند نیز مناسب باشد. ما همچنین می‌دانیم که باید تمام این فیلم پر از رنگ‌ها و صداها و بافت رنگی مخصوص جهان باب باشد، ولی چیزی که بیش از این‌ها مهم است، آن است که بتوانیم شخصیت‌های‌مان را به یک ماجراجویی حماسی ببریم. به بیان دیگر، این فیلم باید بهترین فیلمی باشد که تاکنون ساخته شده است.

افراد سازنده‌ی Bob's Burgers، باید همزمان هم بر روی فصل‌های جدید این سریال کار کنند و هم فیلم مربوط به این سریال را بسازند (همان دلیلی که سریال Simpsons تاکنون این عمل را امتحان نکرده است)، اما درعین حال، خوب است اشاره کنیم که درحال حاضر قسمت‌های جدید فصل هشتم این سریال در روزهای یک‌شنبه منتشر می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج