۶۱۰۷۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تیزر جدید «مردگان متحرک»

AMC تیزر جدیدی از فصل هشتم The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» را منتشر کرد که ریک گریمز را – با بازی آندرو لینکلن (Andrew Lincoln) – در حالی که گروهش برای جنگیدن مقابل نیگان (جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) گرد هم می‌آورد نشان می‌دهد.

سینما گیمفا: AMC تیزر جدیدی از فصل هشتم The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» را منتشر کرد که ریک گریمز را - با بازی آندرو لینکلن (Andrew Lincoln) - در حالی که گروهش برای جنگیدن مقابل نیگان (جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) گرد هم می‌آورد نشان می‌دهد. فینال فصل هفتم آماده شدن الکساندری‌ها را برای جنگ با نجات‌دهندگان نیگان و از راه رسیدن گروه ازکیل را، در حالی که برای یک جنگ حماسه‌ای آماده‌اند، نشان داد.

در حالی که ویدیوی جدید نشان می‌دهد که هر اتفاقی بیافتد الکساندری‌ها باز برنده خواهند شد، چند موضوع دیگر در فصل هشت وجود دارد که فصل هشتم The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» را برای گروه ریک سخت تر خواهد کرد. آن‌ها از آن چه هر یک از آن‌ها فکرش را می‌کردند به آن تبدیل خواهند شد کاملا متفاوت‌اند و با هم متحدند، اما خود سریال این جمله را گوش زد می‌کند که «هر اتفاقی بیافتد دلپذیر نخواهد بود».

این تیزر جدید AMC در اینستاگرام منتشر شد و قطعا به این اشاره می‌کند که اتفاقات به سرعت پیچیده خواهند شد. تریلر بعدی از نگاهی به این که ریک در هشت فصل گذشته کجا بوده و همچنین نشان دادن تصویری از جودیث بزرگتر، صدای سخنرانی نیک بر روی صحنه‌ای از به هم پیوستن گروه او و دریل پخش می‌شود و یک صحنه‌ی مرموز در راهروی بلندی در یک بیمارستان دیده می‌شود. الکساندری‌ها برای هشت فصل گذشته چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته‌اند اما بزرگترین مشکلشان، نویسندگان سریال، کلک‌های دیگر زیادی دارند که ریک و گروهش باید با آن‌ها روبرو شوند.

از امیدوار بودن ستارگان سریال برای دیدن گذشته‌ی نیگان در فصل هشتم تا تغییر در لحن سریال که تهیه‌کنندگان قولش را داده‌اند، The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» به تغییر غیرقابل ناگریزی که قرار است با قسمت صدم بیاید ادامه می‌دهد. فصل جدید مانند «فیلم اکشن دهه‌ی ۱۹۸۰» خواهد بود و بنا به دلایلی بر خلاف فصل‌های قبل نیگان خواهد توانست از کلمه‌ی F*** هم استفاده کند. حتی احتمال مرگ شخصیت‌های بلند مدت سریال هم وجود دارد. خداحافظی با گلن ناراحت کننده بود و همچنین تهیه‌کننده‌ی سریال و بازیگر ریک گریمز گفته‌اند که او نیز ممکن است از سریال خداحافظی کند.

با رسیدن این سریال موفق به قسمت صدم معلوم نیست که این‌ها اشاره‌ به چیزهایی است که قرار است ببینیم یا فقط ابزاری برای تهیه‌کنندگان تلویزیون است تا با آن توجه‌ها را به سریال جلب کنند. برای همین طرفدراران دلایلی زیادی دارند تا در مورد فصل جدید نگران و در عین حال منتظر باشند.

فصل هشتم The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» یکشنبه ۲۲ اکتبر در AMC پخش خواهد شد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تیزر جدید «مردگان متحرک»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج