جاباما
۶۱۱۲۳۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هجوم «بلید رانر» به سینماها

آخرین تریلر منتشر شده «بلید رانر»

افتتاحیه «بلید رانر ۲۰۴۹» آخر همین هفته است و تمام پیش‌بینی‌ها خبر از ۵۰ میلیون دلار در گیشه را می‌دهند. ۴۰۰۰ سینما در آمریکای شمالی برای فیلم در نظر شده و از آن‌جایی که درجه‌ی نمایش این فیلم R تعیین شده این میزان فروش حیرت‌انگیز است.

دنیای تصویرآنلاین: افتتاحیه «بلید رانر ۲۰۴۹» آخر همین هفته است و تمام پیش‌بینی‌ها خبر از ۵۰ میلیون دلار در گیشه را می‌دهند. ۴۰۰۰ سینما در آمریکای شمالی برای فیلم در نظر شده و از آن‌جایی که درجه‌ی نمایش این فیلم R تعیین شده این میزان فروش حیرت‌انگیز است.

فیلم نخست به کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۱۹۸۲ اکران شد و با افتتاحیه‌ی ۶٫۲ میلون دلار حتی از فروش هفته‌ی سوم «ای. تی.» هم جا ماند. اما آن فیلم به قدری در دل عشق سینماها جا باز کرد و نظر منتقدان در اکران ویژه نسخه دوم به قدری خوب بوده که جز اتفاقات مثبت برای فیلم پیش‌بینی دیگری نمی‌شود.

البته یکی دیگر از عواملی که «بلید رانر ۲۰۴۹» در گیشه به آن مدیون خواهد شد «دد پول» است، فیلمی که با درجه‌ی R توانست بیش از ۷۰۰ میلیون دلار بفروشد و راهی هموار ساخت‌ برای تمام رفقای دیگرش.

در هفته‌های گذشته چیزی جز تمجید از اثر جدید دنی ویلنوو و حیرت از تصویربرداری راجر دیکینز نشنیدیم، تصویربرداری که منتقدان از حالا او را لایق دریافت مجسمه طلای اسکار می‌دانند. اگر «بلید رانر ۲۰۴۹» همین طور روند جذب مخاطب و تمجیدهای زیادش را ادامه دهد بدون شک به یکی مهم‌ترین پدیده‌های تاریخ سینما مبدل خواهد شد.

آخرین تریلر منتشر شده از قسمت دوم «بلید رانر» را با زیرنویس فارسی در دنیای تصویر تماشا کنید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
آخرین تریلر منتشر شده «بلید رانر»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج