۶۱۱۵۱۴
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

درخواست قصاص چشم برای خواهر

زن جوانی که چشم راستش در درگیری با خواهرش کور شد در جلسه رسیدگی برای خواهرش درخواست قصاص چشم کرد.

روزنامه شرق: زن جوانی که چشم راستش در درگیری با خواهرش کور شد در جلسه رسیدگی برای خواهرش درخواست قصاص چشم کرد.
رسیدگی به این پرونده ٢٥ مردادماه سال ٩٥ در پی شکایت زني ٤٠ساله از خواهرش در دستور کار پلیس قرار گرفت. این زن به پلیس گفت: در یک درگیری خانوادگی با خواهرم ساناز که پنج سال از من کوچک‌تر است چشم راست خودم را از دست دادم. کارآگاهان هم‌زمان با انتقال این زن به پزشکی قانونی با اطلاعاتی که این زن در اختیار پلیس قرار داده بود، ساناز را بازداشت و مورد بازجویی قرار دادند. ساناز در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. به‌این‌ترتیب با توجه به شکایت این زن با تکمیل پرونده کیفرخواست علیه ساناز صادر شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربان‌زاده قرار گرفت.
در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد سپس شاکی در جایگاه ویژه قرار گرفت و گفت: چندین سال پیش پدرمان ازکارافتاده شد و از آن پس دیگر نتوانست کار‌های شخصی‌ خودش را انجام دهد به همین دليل با خواهر و برادرهایم قرار گذاشتیم تا هر کدام از ما هفته‌ای یک‌بار از او مراقبت کنیم. اما ساناز به ما می‌گفت نمی‌تواند از پدرمان نگهداری کند و هر بار که نوبت او بود بهانه‌ای می‌آورد و به خانه پدرمان نمی‌رفت. ما همه مشکلات خودمان را داشتیم بااین‌حال هفته‌ای یک‌بار برای مراقبت از پدرمان وقت می‌گذاشتیم اما ساناز حاضر به این کار نبود.
سر همین موضوع با هم درگیر شدیم در حال بحث‌کردن با یکدیگر بودیم که ناگهان ساناز به من حمله کرد و با سوئیچ ماشینش به چشمم زد. همان لحظه دنیا برایم تاریک شد و وقتی به بیمارستان منتقل شدم متوجه شدم بینایی چشم راستم را از دست داده‌ام و باید تخلیه شود. او ادامه داد: نابیناشدن یکی از چشم‌هایم تأثیر زیادی در زندگی‌ من گذاشت؛ از آن زمان به بعد، دچار افسردگی شده‌ام؛ به همین دلیل برای خواهرم تقاضای قصاص چشم دارم. در ادامه جلسه، ساناز در برابر قضات ایستاد و گفت: قبول دارم بر سر نگهداری از پدر پیرمان با خواهرم درگیر شدم.
عمدی سوئیچ ماشین را به چشم او نزدم. دعوا بالا گرفت. سوئیچ ماشین در دستم بود که ناگهان خواهرم صورتش را برگرداند و کلید سوئیچ ناخواسته به چشم او فرو رفت. او ادامه داد: عمدی در این کار نبود. من از این اتفاق خیلی ناراحتم و هرگز نمی‌خواستم خواهرم چشمش را از دست بدهد. با پایان گفته‌های شاکی و متهم، ختم جلسه اعلام شد و قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من که خودم هم نزدیگ به 8 سال هست به همراهی خواهرانم از مادرمان پرستاری میکنیم کم کاری یک نفر واقعا مشگل برای دیگری پیش میاید . وای از زمانی که یک نفر اصلا قبول نداشته باشد که وظیفه خودش را انجام دهد .
      بی انصراف دختر حاله از این قصاص چه جوری میخوای رها بشی اگر فقط اینقدر خود خواه نبودی

    • محمدی

      واقعا که،،،خواهر هستین مثلا

    • بدون نام

      امان از ادم خودخواه ک رسم خواهری را هم میشکند

    • بدون نام

      حالا نا خواسته اتفاق بدی افتاد بد را با بدی جواب نده بخصوص که خواهرته چطور میاونی بعدا خودتو ببخشی وسرتو جلو فامیل بلند کنی بنظرم ببخش اینطوری بیشتر شرمنده و مجازاتش کرده ای

    • بدون نام

      اولا خدمت به پدر یا مادر توفیق و لطف بزرگیست که خداوند این لطف و توفیق را به هر کسی نمی دهد ! لو فرض خواهر کوچکتر شما توفیق خدمتگزاری پدر خود رانداشته چرا باید کار را به جنون یا قتل برسانید تبعات آن هم نابینایی شماست ولی با درایت میتوانستید جلوی این توحش و جنون را بگیرید ضمناً شما خجالت نمی کشید که می خواهید با قصاص خواهرتان را کور کنید ؟!یعنی رفتار جنون آمیز قبلی را تکرار کنید!

    • از دیار کورش بزرگ

      به نطر من اگه ساناز واقعا از چنین کاری که کرده احساس ندامت قلبی کند باید خواهر بزرگش گوشت کنه اما به شرطی که ساناز قبول کنه و تعهد بده که خودش به تنهایی از پدرش مراقبت کنه بالاخره اون اشتباه کرده

    • sara

      شاید این آه پدر بوده...

    • دراكولا تا به تا

      Sara
      اوني كه نابينا شده، همون دختري هست كه از پدر نگهداري ميكرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج