۶۱۱۶۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بیانیه اسنپ در مورد حادثه اخیر

در روزهاي گذشته، در برخی رسانه ها و شبکه هاي اجتماعی اخباري مبنی بر رسیدگی به ادعاي مورد آزار قرار گرفتن یکی از کاربران مسافر این شرکت منتشر شده است. اسنپ ضمن ابراز تأسف از این خبر ناگوار، خود را ملزم به ارائه توضیحاتی به شهروندان عزیز و خانواده بزرگ این سامانه می داند.

برترین ها: در روزهاي گذشته، در برخی رسانه ها و شبکه هاي اجتماعی اخباري مبنی بر رسیدگی به ادعاي مورد آزار قرار گرفتن یکی از کاربران مسافر این شرکت منتشر شده است. اسنپ ضمن ابراز تأسف از این خبر ناگوار، خود را ملزم به ارائه توضیحاتی به شهروندان عزیز و خانواده بزرگ این سامانه می داند.
مدیرمسئول وبسایت برترینها،

با سلام

در پاسخ به خبر منتشره با کد ۶۰۹۲۸۸ در آن رسانه، مورخ ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ، با عنوان مقتضی است، بیانیه زیر جهت تنویر افکار عمومی در همان رسانه درج گردد.

با تشکر از همکاري و همیاري آن رسانه محترم.

در روزهاي گذشته، در برخی رسانهها و شبکههاي اجتماعی اخباري مبنی بر رسیدگی به ادعاي مورد آزار قرار گرفتن یکی از کاربران مسافر این شرکت منتشر شده است. اسنپ ضمن ابراز تأسف از این خبر ناگوار، خود را ملزم به ارائه توضیحاتی به شهروندان عزیز و خانواده بزرگ این سامانه می داند.

متهم پرونده در زمان وقوع حادثه، کاربر راننده فعال در سامانه اسنپ نبوده است. با این وجود اسنپ پس از اطلاع از شروع رسیدگی به ادعاي فوق و از ابتداي امر، همراه با مقام محترم رسیدگیکننده و به صورت داوطلبانه، به قصد تسریع روند دستگیري متهم اقدام کرده است.
به اذعان مقامات محترم پلیس، اقدامات به موقع و همکاري اسنپ در این زمینه موجب بازداشت هرچه سریعتر متهم، شده است.

با دستگیري این فرد، این پرونده همچنان مفتوح بوده و از سوي مقامات مسئول در حال بررسی بیشتر جهت روشن شدن ابعاد و زوایاي آن است.

از سوي دیگر، اسنپ مدتی قبل با متهم پرونده به دلیل برخورد و ظاهر نامناسب، قطع همکاري نموده اما این شخص با سوءاستفاده و ارائه مدارك شخصی دیگر، توانسته مجدداً و این بار با هویت شخصی جدید به سامانه اسنپ دسترسی پیدا کند.

اسنپ در سه سال گذشته، بیش از 100 میلیون سفر را در صحت و امنیت کامل به انجام رسانده است. با این حال این شرکت نسبت به هرگونه اتفاق ناگوار احتمالی حساسیت داشته و به دقت آن را بررسی و براي جلوگیري از تکرار آن تلاش میکند.
اسنپ عقیده دارد که حتی یک اتفاق ناگوار، میتواند باعث از بین رفتن آرامش جامعه و کاربران محترم گردد. همانگونه که این مهم را از ابتداي شکلگیري اسنپ به عنوان اصلی اساسی براي پویایی خود و همگام بودن با نیاز شهروندان جامعه در نظر داشته است.

امنیت و رضایت کاربران مسافر، از اولویتهاي اصلی اسنپ است. در همین راستا سامانه اسنپ از ابتداي فعالیت خود، اقدام به بررسی سوابق و سوء پیشینه داوطلبان کار در این مجموعه پرداخته است.
از سوي دیگر حساسیت و نگاه مسئولانه اسنپ در گزینش افراد و ارزیابی مستمر آنها، باعث شده تا جامعه نزدیک به ۱۵۰ هزار نفري کاربران راننده اسنپ، جمعی از معتمدترین، دلسوزترین و مسئولترین افراد جامعه باشند.

اسنپ به عنوان بزرگترین سامانه هوشمند حمل و نقل کشور شفافیت و رعایت اصول اخلاقی حرفهاي را در صدر اصول کاري خود قرار داده و از تمامی شهروندان درخواست مینماید تا با آسودگی خاطر، از خدمات حمل و نقل هوشمند که موجبات رشد اقتصادي و رفاهی هر چه بیشتر جامعه را فراهم میکند، استفاده نمایند و با انتقال نظرات و پیشنهادات خود زمینهساز ارتقاي این خدمات باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج