۶۱۱۷۳۳
۱۲۶ نظر
۵۲۰۶
۱۲۶ نظر
۵۲۰۶
پ

خانم ساره بیات! شوهرِ خواهر، مثل پدر نیست

روزنامه اصولگرای خراسان در یادداشتی نسبت به انتشار یک کلیپ از ساره بیات در فضای مجازی انتقاد کرد.

روزنامه اصولگرای خراسان در یادداشتی نسبت به انتشار یک کلیپ از ساره بیات در فضای مجازی انتقاد کرد.
این روزنامه اصولگرا در ادامه آورده است: انتشار کلیپی کوتاه از ساره بیات، بازیگر توانمند سینمای کشورمان که در آن رضا قوچان نژاد یعنی شوهرخواهرش را مثل پدرش توصیف می کند و مدعی می شود او را نامحرم نمی داند، در روزهای اخیر حسابی خبرساز شد.

ساره بیات که در مراسمی کنار قوچان نژاد، گلزن دوست داشتنی تیم ملی کشورمان روی سن ایستاده بود، سخنانی به این مضمون می گوید که بعد از انتشار تصاویرش با رضا، خیلی مورد انتقاد بوده اما او با قوچان نژاد احساس محرمیت دارد و فقط به احترام جمع، او را در آغوش نمی گیرد! همه این حرف های عجیب ساره بیات در واکنش به نظرات مردم درباره تصاویری بود که همه آن را فراموش کرده بودند و موجش خوابیده بود و اگر هم نیازی به توضیح داشت باید به نحوی می بود که حاشیه جدیدی ایجاد نکند اما خانم بیات ترجیح داد برخلاف شرع و عرف، حرفی را بزند و رفتاری داشته باشد که دوباره مورد توجه قرار بگیرد.
خانم ساره بیات! شوهرِ خواهر، مثل پدر نیست
در این بین واکنش حاضران در سالن هم عجیب بود؛ در حالی که همه می دانیم شوهر خواهر هرچه قدر مهربان و گرامی، بازهم مثل پدر نیست و حتی اگر رفتار پدرانه ای داشته باشد مثل پدر محرم نیست. بماند که سن ساره بیات و قوچان نژاد تناسبی با حس پدر ودختری هم ندارد.

یکی دو روز قبل، ویدئوی عجیبی از «ساره بیات» در مراسم اکران عمومی فیلم «زرد» در فضای مجازی منتشر شد که در آن ساره، خواهر خانمِ «رضا قوچان نژاد»، مهاجم تیم فوتبال کشورمان، به توضیح درباره عکسی پرداخت که خیلی قبل‌تر، بعد از برد تیم فوتبال کشورمان در مقابل تیم ازبکستان و صعود به جام جهانی، با گوچی و در لابی هتل آزادی گرفته و در شبکه های ‌اجتماعی مجازی، دست به دست چرخیده بود.
تصویری که تقریبا از یادها رفته بود و این که بعد از چند ماه، خانم بازیگر در مراسمی عمومی به آن اشاره می‌کند، جای سوال دارد. ساره بیات در توضیحاتِ کمی عجیبش درباره آن عکس، در حالی که بازوی رضا قوچان نژاد را نوازش می کرد، حرف هایی با این مضمون زد که: «گشتم تا ببینم شوهرخواهر شبیه چیه و احساس کردم وقتی خواهرت، پاره تن ات را به دست مردی می سپاری و می گویی مراقب خواهرم باش، حس آن شبیه پدر است.
چندی پیش عکسی با او داشتم که دست روی شانه هم گذاشته بودیم و برایم کامنت های متعددی آمده بود که می گفتند شما نامحرم هستید، می خواستم این جا بگویم با رضا چون شبیه دست های پدرم است، احساس محرمیت می کنم و امشب هم به خاطر احترام به شما بغل اش نمی‌کنم!» و البته حضار هم کف می‌زنند و تشویق می‌کنند. حرف‌های نامانوس و دیرهنگامِ بیات درباره عکسی که خیلی وقت است پرونده اش بسته شده، این تصور را به وجود می آورد که او و امثالِ ایشان، به اشتباه، دچار توهمِ در مرکزِ توجه بودن هستند.
چندی پیش هم گمانه زنی هایی درباره ازدواج ساره بیات در تلگرام منتشر شد و در حالی که بدون ایجادِ موجـی فراگیر، به دست فراموشی سپرده شده بود، خانم بازیگر طی پستی در اینستاگرام نوشت: «سرتون تو زندگیِ خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگ ترا نکنین که بی فایده‌ است. ما زندگیِ خودمونو می کنیم و شما فقط وقتتونو تلف می کنین!»
آن چه مسلم است، سبک زندگی «ساره بیات» به عنوان یک سلبریتی مورد توجه عموم است و قطعا باعث کنجکاوی مردم، اما این که او با چه نیتی ضمن پرداختن به موضوعات قدیمی و کم اهمیتی که از یادها رفته، به طرح دوباره آن مسئله با حواشی جدید دامن می زند و با توجیهات بدتر از گناه سعی در جلب توجه دارد، همچنان جای سوال است. خانم بازیگر باید به خاطر بسپارد که حرف های او به عنوان یک سلبریتی در بین عموم می تواند باعث قبح زدایی از خیلی چیزها شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      به هیچ کس ربطی نداره.به هیچ کس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چی به کسی ربطی نداره ،اگه به کسی ربطی نداره پس لطفا این علنی و رسانه ای نکنید

      • سعید

        اینکه به ما ربطی نداره به تو هم ربطی نداره... چرا تو کار ما دخالت میکنی
        انتقاد رسانه ها به این خانم از این جهته که ایشون اگر کاری خواست بکنه تو خلوت خودش انجام بده نه تو ملا عام. چون جوونای ما از امثال ایشون الگو میگیرن. یکم انصاف و تفکر داشته باشید ربطشو متوجه میشید

      • بدون نام

        میتونست خیلی راحت بگه من به این مسائل اعتقاد ندارم!
        اما این که بگه مثل پدر میمونه خیلی خنده داره

      • بدون نام

        به هیچ کس ربطی نداره تا وقتی که ایشون به طور شخصی هر کاری دوست داره بکنه اما وقتی میاد رو سن و با استفاده از اصطلاحات دینی (محرمیت) میخواد کار خودش را توجیه کنه دیگه نمیتونی بگی به کسی ربطی نداره.
        محرمیت با احساس کردن حاصل نمیشه

      • دو برره

        به کسی ربطی نداره!!؟؟
        با موجوداتی طرفیم که اگه ساره بیات فتوا صادر بکنه و به نامحرم دست بزنه میگن به کسی ربطی نداره ولی اگه الهام چرخنده چادر سرش بکنه به همه مربوط میشه و باید بهش فحاشی کرد
        خفه نشی ازین همه تنااااقض استااااد

      • بدون نام

        با بدون نام 13:51 کاملن موافقم ، توجیه کردن بعضی از کارا یه کم مضحکه مثل کاری که خانم نامداری کرد ، یا چیزی نگو یا بگو خودم اینجوری ترجیح میدم

      • بدون نام

        بابا خواهره خودش مشکلی نداره شما چرا اینقد خودتونو به آب و آتیش میزنین ، ولش کنید اینارو ، .... زنش باید بهش بر بخوره نه ما

    • Sami

      واقعا بهتر نیست سرمون به زندگی خودمون باشه !
      هر کسی رو تو قبر خودش می گذارن

    • بدون نام

      تو رو سننه ،مگه ماهارو تو گور هم میخوابونن که به همه چیز هم کار داریم آخههههههههههههههههه

    • بدون نام

      مادر رییس جمهور ونزوئلا چی ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی باحال بود

      • محسن

        ایول ، گل گفتی

        به هیچکس ربطی خانم بیات چه حسی به آقای قوچان نژاد داره

        هرکی در گور خودش می خوابه

        از قدیم گفتن موسی به دینش عیسی به دینش

    • مونا

      خب راست میگه شوهر خواهر خیلی عزیز
      مثه برادر یا پدر
      مگه ادم باید به جنس مخالف حتما حس ... داشته باشه بابا
      خودتون اصلاح کنین

    • اصفهانی

      خیلی فضول هستیم
      به ما چه که دست بش مزنه یا بغلش می‌کنه
      اصلا یعنی چه
      بقوله خودش اونا زندگیشونا می‌کنند و ما وقتتونو تلف

    • بدون نام

      خب توبجاي خواهرت باهاش ازدواج میکردی ،واقعا که شما بازيگرا شعورتون در همین اندازست .کجای دنیا تو کدوم شرع و عرف شوهرخواهر محرمه؟ غیر از شرع و عرف شما ها؟ شما مثل اینکه اصلا به جهان آخرت و سوال جواب اون دنیا اعتقادی ندارین ،به محرم و نامحرم اعتقادی ندارین .متاسفم براتون .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که داری رعایت کن...من و امثال منو خانم ساره بیاتم قول میدیم نیایم تو قبر تو

      • بدون نام

        مشکل از ایشون نیست مشکل از شماست که بههر چیزی دید جنسی دارین .وقتی آدم به هر چیزی همچین دیدی داشته باشه .....

      • امیر

        موسی بدین خود عیسی هم بدین خود مااول خودمان را درست کنیم بعدامربه معرف

      • بدون نام

        شما بجز ولایت خودت ،کجای دنیا بودی؟!

      • بدون نام

        به تو چه اخه مگه تو قراره تو قبرش جواب بدی ...

      • بدون نام

        شما که اعتقاد به آخرت داری، مگه خدا نگفته فضولی نکنین؟

    • بدون نام

      بسه بابا هر چیزی رو گنده اش می کنید راست میگه مگه باید هر مرد و زنی فقط به نظر جنسی به هم نگاه کنن چرا آخه؟
      دو نفر میتونن همدیگه رو دوست داشته باشن خارج از جنسیت و این حرفا چرا انقد ذهن ها رو باید نسبت به هم حساس کنیم همه آدما خواهر و برادر هم هستن بذارین دید ها در حد خواهر برادر باقی بمونه و به طرف جنسیتی شدن پیش نره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا بخدا فکر میکنن همه مثل خودشوننه نگاهشون

      • بدون نام

        احتمال زیاد شبکه Gem زیاد نگاه میکنی

    • سینا

      متاسفم برای این خانوم بازیگر که به محرم و نامحرم اعتقادی ندارن و بخاطر جلب توجه این موضوع قدیمی رو دوباره بازگو کردن!!!

      پاسخ ها

      • یعقوب

        برو زندگیتو بکن کاری دیگه نداری گیر دادی به مردم

      • بدون نام

        خوش به حال تو عقب مونده که اعتقاد داری

    • ح ن

      کار دیریست که از دست شده است!

    • بدون نام

      بابا چه کار مردم دارین هرکه وعقیده اش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجا فرار کنیم از دست این عقب مونده های متحجر قرون وسطایی؟؟؟؟؟>؟

    • اسماعیل

      سلام جای بحث برای زمانی هست که قرآن به این واضحی راجع به موضوعی اشاره نکرده باشه شما رو دعوت می کنم به خواندن آیه آیه ۳۱ سوره نور باشد که دیگر روی حرف خدا حرف نزنیم«وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَكَتْ أَیْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلى‏ عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفینَ مِنْ زینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمیعاً أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ؛[نور/۳۱] و به زنان مؤمن بگو كه چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار كه پیداست آشكار نكنند و مقنعه ‏هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشكار نكنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر برادر خود، یا پسر خواهر خود یا زنان همكیش خود، یا بندگان خود، یا مردان خدمتگزار خود كه رغبت به آن ندارند، یا كودكانى كه از شرمگاه زنان بى‏ خبرند. و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت كه پنهان كرده‏اند دانسته شود. اى مؤمنان، همگان به درگاه خدا توبه كنید، باشد كه رستگار گردید.»

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا شما از کجا تشخیص دادی که این خانم مسلمانه

      • بدون نام

        قران نگفته تو کار مردم فضولی نکنین؟آیا؟؟؟

      • اسماعیل

        سوره توبه آیه 112
        اْلآمِرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النّاهُونَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ الْحافِظُونَ لِحُدُودِ اللّهِ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنینَ » [7] .آمران به معروف ، نهی کنندگان از منکر، وحافظان حدود (و مرزهای ) الهی ،(مؤمنان حقیقی اند)؛ و بشارت ده به( اینچنین) مؤمنان!

    • بدون نام

      اینجا که نظری خلاف شرع علنا نه در محیط خصوصی اعلام میشه،همه باید سرشون به کار خودشون باشه، اما جایی که یه خانوم بازیگر چادری میشه آوار تهمتهاست که سرش خراب می کنیم. چرا آنجا دهانها بسته نمی ماند که به خودش مربوط است؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون اون خانوم مثلا بازیگر از پول بیت المال کلی چادر میخره میبره تو خیابونای شهر تا مردمو به زور چادری کنه که بگه ببینید من و اعتقادم چقدر طرفدار داریم.به خاط همین حس خودخاص پنداریتونه که جزو اقلیت جامعه هستین و بهتون میگن ریاکار.

      • بدون نام

        مردم دیگه از تظاهر بالا میارن

      • بدون نام

        ریاکاری و دورویی و فضولی توی خون این جور آدم هاست

      • بدون نام

        اشتباهی مثبت دادم

    • بدون نام

      مادر آقای چاوز مگه با آقای احمدی‌نژاد محرم بود؟
      حتی فامیلم نبود
      اگه حس جنسی در کار نباشه
      گناه که نداره هیچ !

    • بدون نام

      تو شرع اسلامی شوهر خواهر نامحرمه..ولی دوست داشته بغلش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب بقلش کنه اصلا به کسی ربطی نداره اما ایشون هم حق نداره بیاد بگه من (احساس محرمیت) میکنم چون محرمیت یه چیز معلومه

    • بچه مسلمون

      اصولا فرآیند سلبریتی شدن که از انسان‌های بعضا کم فهم و شعور اسطوره می سازه فرآیند داغونیه.
      اصلا چرا باید یه نفر که میتونه خوب ادا در بیاره یا یه نفر که بتونه خوب شوت بزنه و دریبل کنه باید انقدر مهم شمرده بشن؟
      ایشون هم مثل خیلی دیگه از مردم دین خدا رو طبق میل خودش تفسیر کرده و کاراش رو توجیه میکنه این زیاد مهم نیست مهم اینه که اصلا آدم‌های بی صلاحیت رو چرا مهم میکنیم؟ مگرنه منم ممکنه یه حرف چرتی راجع به ‍پزشکی بزنم چرا کسی بهم گیر نمیده؟

    • بدون نام

      به شماها چه آخه؟ انقد که نگاهتون جنسیتی شده نمیتونید درک کنید رابطه و حس سالم بین داماد و خواهر زن رو

    • بدون نام

      یک مشت ملت مزخرف دور هم جمع شدن تراوشات مغزی بیمارشون رو میخواهند به خورد این و اون بدن. یکی نیست بگه آخه احمقها به شما چه مربوطه.؟ خاک عالم تو سر همتون که زندگی خودتون رو نکبت گرفته بعد دنبال انتقاد از این و اونید اونم زندگی شخصیشون.

    • بدون نام

      از خانم نامداری چه خبر؟!!!

      پاسخ ها

      • ساینا

        همون بدرد این ملت میخوره تظاهر و ...

      • بدون نام

        خخخخخخ نامداری که از خودتانه پدر شوورش تو دولت خاتمی خود نامداری امسال طرفدار روحانی بود

    • سعید

      شهرت
      نه پول میخواد، نه تلاش و همت
      فقط کافیه از دین خدا خرج کنی. بی خرج... بی زحمت...
      خانم بیات، شهرتتون مبارک. قبل از این من حتی اسمتونم نشنیده بودم. ولی الان خوب معروف شدید.
      به قیمت اینکه خیلی از دوستدارانتون الان شما رو الگو قرار میدن و با برادرشوهراشون محرم میشن... شاید برای شما می ارزه ولی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره خب شما اسم امثال چرخنده رو زیاد میشنوین چون به خط فکریتون نزدیکتره.

    • بدون نام

      @12:52
      "کجای دنیا تو کدوم شرع و عرف شوهرخواهر محرمه؟"
      من اصلا کاری به حرفهای این خانم ندارم ولی چون علامت سوال گذاشتید عرض کنم در حد در آغوش گرفتن در 99.98 قسمت های خشک کره زمین

      ابهام ذهنی شما اینه که تا اسم محرم میاد ذهنتون جای دیگه ای میره
      از بقیه کامنتتون که به ازدواج و شعور اشاره فرمودید هم میشه اینو فهمید
      موفق باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر 13:38 خودت فهمیدی چی گفتی ؟ اول ببین چی باید بگی بعد بیا مطرحش کن .

      • بدون نام

        کاربر 13:38 اگه آسمون بیاد زمین و زمین بره آسمون نامحرم ،نامحرمه و شوهر خواهر هم نامحرمه وهر چیزی ی حد وحدودي داره .پس لطفا این همه آسمون ریسمون بهم نبافين .

    • بدون نام

      خوب کرده ! تا شما درگیر محرم نامحرم خانم بیات هستید بعضی از دوستان برن چند هزار ملیارد بالا بکشن.

    • بدون نام

      امر به معروف و نهی از منکر جز واجبات دینه
      پس لطفا این جمله به من چه و به تو چه رو بندازید دور

    • بدون نام

      مثل پدر!
      حداقل میگفت مثل برادر
      البته این عکس ها قدیمی بود چرا الان دوباره قضیه اش رو مطرح کردن

    • غزل

      خانوم بیات حرف خوبی نزدن ولی هی نشرش ندین که الکی بزرگ بشن ول کنین دیگه همین کارا رو میکنید بازیگرا و ورزشکارا فک میکنن کسی هستن

    • بدون نام

      تو اون دنیا همه تونو میبینیم .بعد اونجا هم بگین هر کسی رو تو قبر خودش ميذارن .ياعيسي به دینش موسی به دینش .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولا تجسسو!!! اسمشم میذارین امر به معروف و نهی از منکر

      • بدون نام

        یعنی تو منتظری اون دنیا اینها رو ببینی و براشون دماغ سوخته بفرستی و جزجز کردنشون رو در جهنم ببینی؟ بعد بری بهشت خودت؟ ...

    • سید

      بره توخونش بقلش کنه،بی خود میکنه در انظار عموم اینکارو میکنه،اینجا ایرانه و اکثریت مسلمان و تابع دین اسلام

    • بدون نام

      اگه انقدر غیرتی هستید وقتی زن چاوز بغل میشد کجا بودید ....

    • بدون نام

      شوهر خواهر محرم نیست هیچ وقت نمیتونه مثل پدر باشه این بازیگرا قبح همه چی رو شکستن خانواده ها رو بد بخت کردن غرور تکبر کشتتشون

    • میلاد

      خبر مهم تر از این نداشتید به کسی چه مربوطه اخه ؛دوست داره بغلش کنه ول کنید این خاله زنک بازیارو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاله زنک برای توی ، باید رعایت کنه اینجا مملکت آدمای با غیرت

      • m.amin

        اگه اینطوره با هر کی احساس راحتی میکنیم بریم بغلش کنیم

    • بدون نام

      واقعا اونایی که تو شهرستانهای بزرگ زندگی میکنن میدونن که الان همسایه هم محرمه اصلا همه محرمن خونه هرکی بری میبینی که اصلا براشون مهم نیس و بالباس راحتی پذیرایی میکنن حرف میزنن وغیره چه بخوایم وچه نخوایم اتفاقیه که با اقتباس از ماهواره افتاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... بیچاره ها از بس کمبود دارن نمیدونن چکار کنن .اینم آخر و عاقبت دولت تدبیر و امید بیان حالا آزادی که ازش دم میزدن جمعش کنن.

      • بدون نام

        همه ایران مثل شما و همسایه هاتون نیستند اینجا مملکت غیرت و مردانگی

    • بدون نام

      اینم اداهای آدمای ترشیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترشیده مربوط به فرهنگ پایینیه که زن رو اسیر و حقیر میکنه .زنانی که در فرهنگ باز رشد می کنند اصلا فکر نمی کنند بدون شوهر چیزی کم دارند

    • بدون نام

      حالا شما اونقدر غصه بخورین که غصه دانتون پاره بشه

    • بدون نام

      پس خون این همه شهیدی که برای دفاع از ما واز حجاب واز امر به معروف ونهی از منکر ریخته شده چی؟ پس سربریده شده شهيدانمون چی ،شهید حججي عزیز مون چی؟ مگه بچه های این شهیدان پدر نمیخوان .چطور می تونین اینهمه به همه چیز بی تفاوت باشین خصوصا حجاب ،محرم و نامحرم .باید توی اون دنیا جوابگوی این شهدا وفرزندانشون باشيم .خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازم کم اوردن خون شهیدا رو پیش کشیدن این حرف های کلیشه ای رو ول کنین سرتون تو زندگی خودتون باشه سعی کنین هزار تا مشکلات زندگی خودتون حل کنین مشکلات خودتون حل کردین مشکلات خانواده های نزدیک خودتون حل کنین و ثواب اینا رو هدیه کنین به روح شهدای عزیزو پاک

    • بدون نام

      بقول قدیمیا شاهنامه آخرش خوشه ، اگر همین حرکات بیات کار دست زندگی خواهرش نداد ، بالاخره یروزی خود خواهرش معترض این کار ساره بیات خواهد شد ، خدا آفریده های خودشو بهتر میشناسه به خلق و خوی زن و مرد آگاه هست وبه خاطر همین آگاهی محرم و نامحرم راقرار داده برای سلامت هردوشون ، بعدم مرجع تقلید ما خانم بیات نیستند که بخواد فتوا بده شوهرخواهر محرمه ، شوهر خواهر اینقدر نامحرم هست که اگر بدلایلی همسرش رو از دست داد یا ..... میتونه با خواهرزنش ازدواجکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانمش یه عمره اروپاس و زندگی میکنه خودشم همینطور.
        من کاری به حرفای بقیه ندارم ولی هرمشکلی هم پیش بیاد به این خاطر پیش نمیاد دوست عزیز چون فرهنگشون متفاوته .مثل اینه که بگی یه خانوم آمریکایی ازینکه شوهرش خواهرشو بغل کنه ناراحت میشه

    • علیرضا

      نظر خانم بیات شاید شخصی باشه، اما در ملاعام نباید بیان بشه، زیرا باعث تبلیغ و ترویج ارتباط صمیمی و بازتر، بین نامحرمها میشود، مثل زن برادر با برادر شوهر، یا خواهرزن با شوهرخواهر،مخصوصا اگه یک طرف مجرد باشد، احساس شهوت و غریزه جنسی ناخوداگاه در او بالا خواهدرفت و منجر به رابطه نامشروع و تخریب زندگی افراد میشود و از هم میپاشد، شیطان آهسته عمل میکند و بشدت ضربه میزند، واقعا باید مراقب بود

    • بدون نام

      چقدر این مردم فزول هستن به شما چه ربطی دارد آیا آنهایی که ایراد می گیرید خبر از خواهر خودتان دارید ایشان شوهر خواهرش است ودیگر عضو ان خانواده است ومحرم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فضول ،نه فزول .معلومه که خیلی بيسوادين .پس میخ آهنین نرود در سنگ .

    • بدون نام

      زندگی خصوصی هرکس به خودش مربوطه،اگه اومد دست انداخت گردن شما یا خانوادتون اونموقع اعتراض کنید

    • حامد شیری

      بیایید سرمون لاک خودمون باشه هرکس برای خودش یه اعتقادی داره

    • بدون نام

      محرم و نامحرم سلیقه ای نیست و متن صریح قرآن کریمه
      البته تجسس تو زندگی دیگران و تفتیش عقاید هم درست نیست اما مطرح کردن عقاید مخالف قرآن و دین در فضای عمومی به دلیل قبح زدایی و خیلی مسائل دیگه قابل توجیه نیست

    • مهتاب

      چقدر شماها فضولید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مثل شما !!!!!

      • بدون نام

        مردم که نرفتن تو خونه این خانم بشینن یا دید بزنن که داره چیکار میکنه خودش اومده وسط مردم! معنی فوضول را هنوز نفهمیدی.

    • بدون نام

      حالا این خانم بازوی شوهر خواهرش دست زد اون آقا سر مادر چاوز را نیم ساعت تو بغل گرفته بود چطور ارش خدا نلرزید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عرش

    • النا

      بیاید یه نظر خواهی بزاریم هرکس موافق کاره خانوم بیات هست مثبت بده هر کس مخالف منفی لطفا اینطوری راحت میتونیم متوجه اختلاف نظرهامون بشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظر در مورد یه چیزی میشه داد که معلوم نباشه. مثلا شما نمیتونی بگی بیایید در مورد داغ بودن خورشید نظر بدیم. این نظر دادنی نیست چون معلومه چیه.کار این خانم هم واضحه که اشتباهه چون برای یک غیر مسلمون موضوع محرمیت وجود نداره اما برای مسلمون محرم و نامحرم مشخصه ایشون میتونه بگه من اصلا به محرم و نامحرم اعتقاد ندارم؛ حق نداره از حدود اسلام خارج بشه بعد بگه من احساس محرمیت میکنم
        از کسانی هم که با این خانم موافقن تقاضا دارن موضوع را به امثال الهام چرخنده ریاکار و یا احمدی نژاد و سیاست ربط ندن چون خود همین ها بدترین ظلم و خیانت را به دین کردند.

    • بدون نام

      کاربر ۱۷:۱۲شرع آزادیهایی برای سن مادر چاوز داده مطالعهدکن از علما بپرس بعد نظر بده واونایی که توهین میکنن به بقیه به خودشون بعدم یه کنترلی باشه بی ادبا وبی سوادا رو نذارید در دید لطفا چندس اورن بعضیا ادب لطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژاد هم چندان جوون تر از اون خانم نبود .بعد هم اگه آزادیهایی هست جرا زنان اون سن نمی تونن بدون حجاب باشند؟!

    • بدون نام

      النا جان دين خدا نظرسنجي نمي خواد. حد و حدود بين زن و مرد متن صريح قرآنه چون خدا موجودي رو كه خلق كرده بهتر از ما مي شناسه. ميدونه دو تا نامحرم جوون نمي تونن بهم حس خواهربرادرو پدردختري داشته باشند. درعجبم از مردم ما كه با اين همه فساد و از هم پاشيدن خانواده ها كه علت اصليش همين بي بندوباري هاست بازم از اين حركات دفاع مي كنند و تازه بقيه رو متهم!

      من واقعا نمي دونم خانومايي كه از اين حركت دفاع مي كنند خودشون دوست دارند شوهرشون به هر مناسبت تو بغل خواهرشون باشه!!!!؟؟؟؟!'!!! حالا گيريم همون پدر دخترطور!؟؟!؟!

      پس نميشه خودتون رو گول نزنيد لطفا. كم هم به اينا بها بديد . خداروشكر گند يكي يكيشون داره به نوبت درمياد

    • مهدی

      ملت همیشه در صحنه--چرا نمیگید اختلاصها چی شد-چرا نمگید تورم و بی کاری چی شد-چرا نمگید اگه به خواین ی وام بگیرید باید 10تا ضامن پیدا کنین اونوقت آقایون وامهای میلیاردی با سود کم میگیرن که دیگه اونم برنمیگردونن-اچرا نمیگین واممسکن میدن 50تومان بعدش 100 تومان باید پس بدیت نزول به چی میگن-........ اونوقت گیر دادین به این خانم-خود کرده را خود تدبیر نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اختلاس

      • بدون نام

        برو بابا اخه اینا چه ربطی داره اونا رو هم میخوایم بگیم نمیتونیم مگه تو این مملکت زندگی نمیکنی؟ میتونیم چیزی بگیم و نمیگیم؟

    • بدون نام

      من چوب نامردی وپست فطرتی ونمک نشناسی شوهرکخواهرهمسرم رایک عمراست دارم میخورم که درسن ده یازده سالگی باهاش ارتیاط برقرارکزده بوده وهنگام ازدولجش ادامه داده من ستلهاست باراین غم راروی دلم می کشم چون مقصرهملن مردکثافت بوده ازبچگی دخترسواستفاده کرده پس شوهرخواهرازنلمحرم می تولندهزارمرتبه نامحرم ترباشد

    • ناشناس 2

      خراسان جان تو شوهر خواهرت رو در حكم قاتل پدرت فرض كن ، حله

    • مسعود

      زکی.یعنی نعوذ بالله خدا یادش رفت یا نمیدونست شوهرخواهر محرمه و هیچ مفسده ای توش نیستکه باهاش راحت باشیم.

    • پدرام

      افرادی که از اقدام بی شرمانه این خانم بازیگر دفاع میکنن معنی محرم و نامحرمو نمیدونن مردم کشور ما به این مسائل اعتقاد دارن و مثل این خانوم بی بندو بار نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله ميفرمودين . شما از دل همه خبر داري ...

    • امین

      هر چقد هم که این حرکت بد باشه به این فکر کنید که گوچی با بازی های زیباش تو تیم ملی سال هاست که مارو خوشحال کرده و مارو به جام جهانی برده من فکر نمی کنم زندگی شخصی ایشون و خانوم بیات به ما ربطی داشته باشه

    • بدون نام

      النا خیلی ها مثل من نمیتونن مثبت منفی بدن

    • mehrdad

      تحقیقات نشون داده اگه سرمون تو کار خودمون باشه بیشتر پیشرفت میکنیم..اونایی که سرشنو فقط تو زندگی مردم چطور میتونن از بقیه انتقاد کنن
      با تشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این حرفو به این خانم هم بگید که برای خودشون زندگی کنن وعقایدشونو جار نزنن اگرخصوصیه

    • علیرضازمان

      بالاخره ترشیده دیگه اونم دل داره دیگه حالا بااین جملات میخواد صورت مساله رو پاک کنه
      اگه قسمتی ازراه حل نیستیم حداقل قسمتی از مشکل نباشیم

    • مسعود

      من به این ماجرا کاری ندارم ولی یادتون باشه که ما حدیث داریم اگه امر به معروف و نهی از منکر توی جامعه ترک بشه خیلی نتایج بدی داره برا جامعه
      با این حرفا که هیچی به هیچ کس ربطی نداره خودتونو برا هرچیزی توجیه نکنین

    • بدون نام

      بهنام جان به همه ربط داره. به همه چون این خانم داره به شعور ملت توهین می کنه. رسما داره خلاف حرف خدا و حکم دین حرف می زنه. .....

    • بی نشان

      واقعا چقدر تومملکت ما آدم بیکار ووراج داریم .

    • صفا

      ای کاش آدما به جای فقط حرف زدن و فضولی کردن کمی مطالعه می کردن اینقدر غلط نمی نوشتن. این همه اشتباه فاجعه س. نشون دهنده سطح فرهنگ و دانش آدماست که متأسفانه خیلی پایینه

    • نسیم

      نامحرم نامحرمه دیگه . دیگه ادا و اوصولت واسه چیه . توجیه کردن نداره خودتم خوب میدونی گناه اینکار بعد میای برای ما توضیح میدی که چی

    • بدون نام

      خانم بیات اون کشور عربستان بود که فتوا دادن رو برای زنها ازاد اعلام کرد....داری اشتباه میزنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این خانم میدونه با چهره بدی که داره توجهاتو جلب نمیکنه خودش شروع کرده به خبرسازی

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم

    • بدون نام

      نامحرمه بهش یا محرمه به خودش مربوطه،به شما هیچ ربطی نداره،شما سرتون به زندگی خودتون باشه،شما حواستون باشه یوقت دست گردن شوهرخواهرتون نندازین،مشکل از شماس که با ذهن بیمار خودتون همه چیزو از دید جنسی میبینین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا ایران و مملکت قانون داره اینجا جایی نیست که هر کس هر غلطی خواست بکنه بگه به خودم ربط داره دیگه فاتحه ش خونده س ممنوع التصویر و کار همه باهم براش صادر میشه و میخواد هر کثافت کاری کنه در ملا عام نیاز نیست جار بزنه فکر کرده دو تا سیمرغ گرفته همه طرفدارشن که چی بیاد فتوا بده محرم کیه نامحرم کیه

    • بدون نام

      به شماها ربطی نداره
      بهشت آنست که آزاری نباشد
      کسی را با کسی کاری نباشد

      پاسخ ها

      • نسیم

        به شماهم ربطی نداره چرا تو کار ما دخالت میکنی طرف ما ساره بیات مگه شمایی

    • شاهرخ

      قیمت دلار گرانی بیکاری بدبختی خودکشی اینا را ول کردید بحثتون اینه چرا کی کیو بغل کرده ...

    • اکبری

      فقط مسولان دینی باید دراین مورد نظردهند چون حکمی ابداع شده.

    • بدون نام

      حالا شماها چرا شدید کاسه داغتر از آش
      زندگی خودشونه مارو سننه .....

    • بدون نام

      خوب باباشه دیگه چه عیبی داره،برو بغل بابا آبجی برو بغلش کن

    • میلاد

      خعلی قشنگه این ساره بیات

    • امیر

      متاسفم برای خودم
      متاسفم برای تو هم وطن
      متاسفم برای تو ساره بیات
      متاسفم برای ایران
      برای خودم که دارم وقتم روتلف میکنم و نظر میدم.
      برای تو هم وطن که نظر میدی.
      برای ساره بیات
      برای ایران که هنرمندش ایشونه.

    • ایلیا

      ساره بیات خیلی بی کلاس و بی جنبه هست حالا محرم یا نامحرمیش بماند اینکه رفتار بچگانه جلوی دوربین میکنن حال ادمو بهم میزنه

    • hh

      ساره محرمشه دیگه زنش میشه نامحرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج