جاباما
۶۱۱۸۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین خبرها از «مترى شیش و نیم»

جمال ساداتیان تهیه کننده سینما با اشاره به فیلمنامه “متری شش و نیم” که قرار است توسط سعید روستایی ساخته شود، گفت: فیلمنامه این پروژه سینمایی دوباره بازنویسی شده است و طی هفته آینده باز هم برای دریافت پروانه ساخت اقدام می کنیم.

فیلم نیوز: جمال ساداتیان تهیه کننده سینما با اشاره به فیلمنامه "متری شش و نیم" که قرار است توسط سعید روستایی ساخته شود، گفت: فیلمنامه این پروژه سینمایی دوباره بازنویسی شده است و طی هفته آینده باز هم برای دریافت پروانه ساخت اقدام می کنیم.
آخرین خبرها از «مترى شیش و نیم»

وی با اشاره به اینکه امیدوارم با بازنویسی صورت گرفته پروانه ساخت آن صادر شود، تاکید کرد: "متری شش و نیم" یک فیلمنامه بسیار خوب دارد و بی شک تبدیل به یک فیلم بسیار خوب می‌شود. این تهیه کننده سینما بیان کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این پروژه سینمایی در بهترین شرایط ساخته شود.

ساداتیان در پایان گفت: اگر پروسه تولید "متری شش و نیم" در بهترین شرایط آغاز شود، باز هم فیلم برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده نمی شود.

پیش از این، "متری شش و نیم" به تهیه کنندگی پیمان معادی برای دریافت پروانه ساخت ارائه شده بود که فیلمنامه این پروژه توسط شورا رد شد. در این میان مسایلی مطرح شد مبنی بر اینکه باید تهیه‌کننده اثر تغییر کند تا فیلمنامه مجوز ساخت بگیرد که این اتفاق افتاد حال باید دید فیلمنامه جدید نویسنده و سازنده "ابد و یک روز" مجوز می گیرد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج