۶۱۲۷۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آیا لامبورگینی می‌خواهد سدان ۴ در بسازد؟

سال ۲۰۰۸ بود که لامبورگینی با کانسپتی کاملا متفاوت به نمایشگاه پاریس پاگذاشت؛ چراکه برخلاف سنت این خودروساز ایتالیایی، این بار شاهد حضور یک سدان ۴ درب بودیم. این خودرو، “لامبورگینی استوکی” (Lamborghini Estoque) نام داشت.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: سال ۲۰۰۸ بود که لامبورگینی با کانسپتی کاملا متفاوت به نمایشگاه پاریس پاگذاشت؛ چراکه برخلاف سنت این خودروساز ایتالیایی، این بار شاهد حضور یک سدان ۴ درب بودیم. این خودرو، "لامبورگینی استوکی" (Lamborghini Estoque) نام داشت.
آیا لامبورگینی می‌خواهد سدان ۴ در بسازد؟

حالا بحث سر همین موضوع است. به نظر می‌رسد که لامبورگینی فکرهای جدیدی در سر دارد. طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، احتمال دارد که لامبورگینی تا سال ۲۰۲۱ تولید یک سدان ۴ درب را از رویا به حقیقت تبدیل کند.
آیا لامبورگینی می‌خواهد سدان ۴ در بسازد؟
این خودرو ممکن است روی پلت‌فرم پانامرا سوار شود و طراحی آن با دیگر مدل‌های لامبورگینی فرق دارد. پلت‌فرم این خودرو از نوع MSB است که پیش از این در پورشه پانامرا و بنتلی کانتیننشال جی‌تی دیده‌ایم.
آیا لامبورگینی می‌خواهد سدان ۴ در بسازد؟

درحال حاضر مطمئن هستیم که برای تولید این خودرو هنوز چراغ سبزی داده نشده و لامبورگینی فعلا روی مسائل مختلف پیش از تولید این سدان ۴ درب تمرکز می‌کند. از آن‌جایی هم که تولید لامبورگینی ۴درب سدان شهری بی‌سابقه بوده، لامبورگینی با سیاست‌های محافظ‌کارانه‌ی شدیدی به این میدان قدم خواهد گذاشت.
آیا لامبورگینی می‌خواهد سدان ۴ در بسازد؟

این روزها شنیدن اخباری مثل تولید ماشین‌های پاک و شاسی‌بلندهای متنوع از سوی سوپراسپرت‌ها دیگر چیز عجیبی نیست. برای همین است که بننلی، پورشه و رضوانی با شاسی بلندهای جدید حضور پیدا کرده اند. لامبورگینی هم در اقدامی غیرمنتظره با شاسی‌بلند خود یعنی اوروس (Urus) به بازار ماشین‌های SUV پا گذاشت. بنابراین دور از انتظار نیست که خبر قطعی تولید سدان ۴ درب را دیر یا زود از این شرکت ایتالیایی بشنویم و تا چند سال دیگر شاهد عرضه‌ی آن به بازار جهانی باشیم.
آیا لامبورگینی می‌خواهد سدان ۴ در بسازد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج